{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Han skal bare blive min! {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er det min tur til at bede jer HG'er om hjælp... (Hvis i ikke orker læse hele romanen, så PLEASE bare læs spørgsmålet nederst..)

Jeg har i lidt tid lavet noget jordarbejde med jordens sødeste islænder. Han er 3-4 år. Han er ikke færdig tilredet, men har haft rytter på ca. 25 gange, 3-4 gange mig. Han står ude på mit arbejde, derfor ser jeg ham ret tit(mindst 2-3 gange i ugen). Jeg tager bussen på arbejde, og derfor er det også nemmere at jeg nu bliver derude en time ekstra for at arbejde lidt med ham.
Jeg ELSKER ham helt vildt! Min mor forstår bare ikke 100% hvordan og hvor meget...

Men nu til sagen, her i torsdag kom jeg lidt for sent på arbejde pga. bussen, derfor nåede jeg ikke med på turen(vi trækker handicappede). Jeg gik så ned på marken og vi legede bare lidt rundt(hans foldkammerat/mor var med på turen), han fulgte mig hele tiden og vi var virkelig bare 1 sjæl i to kroppe!
Min chef så det da de var på vej tilbage.

De sadlede så hestene af, sagde farvel til rytterne og så kom han ned til mig og Scotli. Han fortalte at det vi passede godt sammen når vi red og at det var begyndt at se virkelig godt ud! Og at vi virkelig så ud til at vi allerede havde et virkelig godt bånd sammen.. Vi stod og snakkede lidt mens Scotli stod og skubbede til mig efter godbider og nussede mig i håret.
Til sidst kom vi ind på emnet om jeg ville købe ham! Jeg sagde at selvfølgelig ville jeg det! Men jeg blev nok nød til at snakke med dem derhjemme..

Som forudset sagde min mor nej...
Men jeg har tilbudt at bruge min løn på det og selv købe ham! Og udover det får jeg billig opstaldning da han skal stå på mit arbejde.(Mig og min søster er rigtig gode venner med den familie og har været det allerede inden vi begyndte at arbejde ved dem.) Stedet har ridehal, skov tæt på og ellers et stort engområde med en å hvor vi må ride. Det er jo også et + at han er så ung og en islænder!

Spørgmålet er:
Hvordan får jeg hende lige overtalt? Jeg er SÅ desperat!
-Overvejer at vise hende det her emne bagefter så hun både kan se jeres svar og min kærlighed til kræet!<3

http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hest/384721-smiletpaaminelaeber
Han er smilet på mine læber!<3.
(Læs evt. teksten til fotoalbummet)..

Til sidst: Jeg troede ikke det ville blive så langt... Men Tak fordi du læste det! Det betyder mere end du tror! smiley
-Stavefejl er gratis.. smiley

-MMB

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af kattehegn 3.500 kr.
  • Samling af 2 firrumsreoler fra Ikea 550 kr.
  • Klargøring af drivhus 1.110 kr.
  • GRAV 4 Kirsebærlaurbær op og tag dem med 600 kr.
  • Fastmontering af opvaskemaskine + front 1.000 kr.
  • Hovedrengøring af lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han skal bare blive min!
Kommentér på:
Han skal bare blive min!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce