Problemer med mac... {{forumTopicSubject}}
Hej piger...
I går "frøs" min mac ligepludselig i google crome, og ville ikke lade mig trykke på noget. Så jeg tvang programmet til at lukke ned, og derefter prøvede jeg at åbne internettet igen... computeren stod bare og "loadede" i 20 minutter, og da der ikke skete noget besluttede jeg mig for at slukke den.
Når jeg så tænder den igen står den bare på loading-skærmen (grå skærm med apple logoet), og efter nogle minutter går den over på et stop tegn (istedet for apple logoet), hvor den igen bare fortsætter med at loade i evig tid.
Det hjælper ikke at safe-boote den, og jeg kan kun starte den op ved at komme ind i hjælpeprogrammer, hvor den siger at alle diskene er i orden når jeg kontrollerer og reparerer dem, men når jeg vil genindstallere lion siger den at min eneste disk er låst, hvilket gør at jeg ikke kan genindstallere...
Ved virkelig ikke længere hvad jeg skal gøre, jeg ville blive så lykkelig hvis der var nogen af jer der kunne hjælpe mig
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 6 Heste: 3 Emner: 134 Svar: 1.189
sep 2008
sep 2008
Jeg har heldigvis stadig garanti på den, så jeg tager den med til Fona på mandag
sep 2008
sep 2008
Så må du ihvertfald hilse din hjælper og sige tak for hjælpen fra mig af
Problemer med mac...