{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Nu er han så på "de evige græsmarker" :/ {{forumTopicSubject}}

Ja i dag skete det.. Min søsters hest måtte få fred herfra..

Stakkels Quarto :'/ Kun 6 år gammel..

Historien:

min søster Camilla købte ham for lidt under et halvt år siden. 6 år gammel og ikke tilredet. Han var rigtig af springafstamning, men han var hendes nye dressur hest :')

Da hun så endelig kommer ordeligt i gang med ridningen, bliver han så halt. Vi havde ingen anelse om hvad det var. Han havde prøvet at bedække en ponyhoppe på folden(næste lige kommet derinde) og ellers løbhan omkring som han plejede.. Han blev mere halt og han fik lidt boksro og kom ud - men ingenting hjalp?.

Dyrelægen kom få dage efter han blev halt - faktisk fordu hun skulle ordne tænder på ham og en anden hest - og hun sagde at det ikke var noget. Men at han bare skulle have ro - Han havde kun været halt i ca 3 dage inden kun kom... Og med tiden blev han halt på to ben :/.. Vi prøvede med massage og det hjalp heller ikke.. Ingenting hjalp!? Så her de sidste dage har det været meget slemt og i går blev min søster kaldt op i stalden fordi han lå ned og ikke så særlig godt ud.. De kom der ud og gik med ham osv.. Og så i dag kom dyrelægen og kiggede ham.

Og så fik Camilla afvide at han havde brækket bæknet smiley Så enden skulle han opereres eller have fred. Hvis kan skulle opereres så ville det koste vildt meget og han vilel aldrig blive den ridehest som Camilla ville have + han skulle have boksro i et halvt år +(+)... Og det er vildt synd.. Så hun gik og snakkede med min mor om det og så besluttede hun at han skulle have fred for smeterne! Hun holdte ham selv da det skete osv..

Vi ved ikke helt hvorfor han brækkede det men tror det er da han prøvede at bedække den der ponyhoppe - for de kom på samme tid - ..

Da Camilla og min mor var taget afsted fik dyr3elægen lov til at undersøge ham - hun havde fået lov af Camilla - og hun fandt ud af at han havde vildt dårlige forben o.o.... Og det havde vi ikke fået en skid afvide om da vi købte ham.. Så det er vi ret trætte af, men det er jo ligemeget nu smiley

Undskyld stavefejl (Ja de er faktisk helt gratis!! smiley ) men det var hårdt at skrive det ned :I

R.I.P Qaurto :'I

Ville bare lige ud med det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu er han så på "de evige græsmarker" :/
Kommentér på:
Nu er han så på "de evige græsmarker" :/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce