379 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Flash??"
Flash?
Ja sorry jeg spørger men hvad bruges en ekstern flash til? Der er jo indbygget flash i de fleste spejlreflekser ink. mit. Men kan i anbefale en ekstern flash til Nikon? Kan det hjælpe på at tage bil...
Ja sorry jeg spørger men hvad bruges en ekstern flash til? Der er jo indbygget flash i de fleste spejlreflekser ink. mit. Men kan i anbefale en ekstern flash til Nikon? Kan det hjælpe på at tage bil...
Skrevet af: » Halfdan & Nadja <3 - 30. sep 2011
Flash
Hvad gør en flash? Oplyser den bare bredere end bilzen? Har tænkt over det længe :)
Hvad gør en flash? Oplyser den bare bredere end bilzen? Har tænkt over det længe :)
Skrevet af: Lamhavegaards Fjordheste - 12. feb 2011
flash ??
er der nogle der er gode til at få ting til at blinke i flash ??? ;j har virkelig brug for hjælp...
er der nogle der er gode til at få ting til at blinke i flash ??? ;j har virkelig brug for hjælp...
Skrevet af: Malene-M © - 29. nov 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
jan 2009
Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 201 Svar: 1.945
jan 2009
Der er jo så mange der siger at den indbyggede ikke er god nok, så det er derfor jeg spørger hvad den eksterne gør.
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Alt det gør, at man kan tage billeder uden den kraftige slagskygge og/eller få lyset fra en mere naturlig vinkel end lige forfra.
jan 2009
Flash??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside