{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

F**k et chok jeg fik!! {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er!!
Har lige brug for at komme ud med det der skete med min hest her til aften!

Havde lukket min hest ud på fold efter jeg havde været ude at ride.. Det er vel normalt nok ikke? Hun kunne lige nå at være ude i en times tid... Da jeg kom ud for at hente hende kunne jeg ikke se hende nogle steder? Mærkeligt? Hun plejer at komme når hun ser mig?? Fuck tænkte jeg.. Jeg kiggede lidt rundt. Så kunne jeg se hende, hun var rendt igennem hegnet og ud i et væld (LIDT sump agtig) Så jeg ringede efter min mor, så hun kunne hjælpe med at få hende ud. Jeg kom ud til hende men ville ikke trække hende da jeg kunne se på hende at hun var bange og i chok.. Jeg gik i panik og begyndte at græde fordi jeg selvfølgelig var bange.. Min mor og en anden kom så løbende og tog hende. Da de så ville trække hende ud er der for blødt og hun falder, kommer så op igen, men bliver ved med at falde! På et tidspunkt kunne de ikke få hende op, der begyndte jeg at tud brøle! Fuck jeg var bange for at jeg skulle miste mit et og alt!!! Men vi fik hende op og ind, så vi fik vasket ben og tjekket hende der var heldigvis ingenting! Det var fandeme heldigt! Nu må vi se hvordan det er under rytter imorgen! smiley

Undskyld hvis det blev langt! + stave fejl er gratis!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  F**k et chok jeg fik!!
Kommentér på:
F**k et chok jeg fik!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce