707 visninger
|
Oprettet:
efterårs billeder {{forumTopicSubject}}
mig og min veninde prøvede at fange nogle af de gyldne farver. hvad syntes i ? ris/ros
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
-jeg er hende med den blå jakke
hader mine tænder langt væk, får dem også rattet.. så er i søde ikke at kommenter dem
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.548
Mine råd er at lade blænden være mindre eller lukkertiden lavere (ikke under 1/60-80, hvis de skal være skarpe). På den måde får kameraet mere lys ind og billederne bliver for det første lysere men får også fanget farverne mere
Det andet er at eksperimentere mere. Nu ved jeg ikke om I måske åbenlyst bare kun tog portrætter og så få, men personligt synes jeg, at hvis man skal have det fulde udbytte af et shoot, så må man gerne eksperimentere lidt, med nye vinkler og perspektiver, andre baggrunde, andre poses og evt. udtryk, hvis muligt. Og meget gerne flere forskellige outfits, også hvis muligt. På den måde får man mere variation i billederne og de bliver dermed meget mere tiltalende og interessante at kigge på.
Men førstepriotitet er nok lyset, det skal nok være bedre. Men som Nullerdut siger, så kan man jo altid prøve med lidt redigering først. Det burde kunne forbedres alene på den måde
jan 2010
Følger: 40 Følgere: 43 Heste: 8 Emner: 56 Svar: 111
jan 2010
Følger: 40 Følgere: 43 Heste: 8 Emner: 56 Svar: 111
(link fjernet)
efterårs billeder
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside