{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

efterårs billeder {{forumTopicSubject}}

mig og min veninde prøvede at fange nogle af de gyldne farver. hvad syntes i ? ris/ros smiley

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

-jeg er hende med den blå jakke smiley
hader mine tænder langt væk, får dem også rattet.. så er i søde ikke at kommenter dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efterårs billeder
  • #2   30. okt 2012 Ret enig med Team Nullerdut. Synes ikke rigtig at de fanger efteråret og de gyldne farver så godt som man kan. Det eneste jeg sådan synes har et sner af det er nok dette: (link fjernet) . Ellers siger billederne mig nok ikke så meget, desværre.

Mine råd er at lade blænden være mindre eller lukkertiden lavere (ikke under 1/60-80, hvis de skal være skarpe). På den måde får kameraet mere lys ind og billederne bliver for det første lysere men får også fanget farverne mere smiley
    Det andet er at eksperimentere mere. Nu ved jeg ikke om I måske åbenlyst bare kun tog portrætter og så få, men personligt synes jeg, at hvis man skal have det fulde udbytte af et shoot, så må man gerne eksperimentere lidt, med nye vinkler og perspektiver, andre baggrunde, andre poses og evt. udtryk, hvis muligt. Og meget gerne flere forskellige outfits, også hvis muligt. På den måde får man mere variation i billederne og de bliver dermed meget mere tiltalende og interessante at kigge på. smiley

Men førstepriotitet er nok lyset, det skal nok være bedre. Men som Nullerdut siger, så kan man jo altid prøve med lidt redigering først. Det burde kunne forbedres alene på den måde smiley

• #4   31. okt 2012 Tak, for god kretik smiley vil prøve til næste gang smiley

• #5   3. nov 2012 prøvet med lidt redigering :

(link fjernet)

Kommentér på:
efterårs billeder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce