{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Erfaringer med klipper {{forumTopicSubject}}

Står i den her rigtig trælse situation, at den klipper jeg lånte til at klippe min hest gik i stå midt i klipningen, så nu står min hest skaldet på den ene side, dog ikke op af halsen, men med lang pels på den anden side. Det er jo ikke helt så fedt smiley

Så overvejer at købe en klipper selv, fordi han for det første ser vildt åndssvag ud, men for det andet tror jeg ikke det er så sundt for ham, fordi det må være svært at holde varmen på den klippede side, og for det tredje må det føles mærkeligt for ham når han skal have sadle på smiley

Vil rigtig gerne høre jeres meninger om forskellige klipper, hvilke er gode osv. Min penge beholdning er ikke den største, da det i forvejen er dyrt at have hest, så klipperne skal være gode men billige smiley Hvis der evt er nogen som ville være ekstremt søde at låne mig en klipper for en dag, ville det bare være vildt dejligt. Betaler selvfølgelig gerne for at låne en, men forstår helt sikkert også hvis folk ikke har lyst til at låne den ud, da de jo er rimeligt dyre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med klipper
Kommentér på:
Erfaringer med klipper

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce