{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  himalya salsten vs. traditionel saltsten
  • #1   30. nov 2012 Jeg har også altid brug himalya sten fordi at jeg syntes at de er bedre for hesten. Min er især vilde med den om sommeren. Så er jeg også altid sikker på at hun får det hun selv vil have/har brug for smiley

• #2   30. nov 2012 Læste her den anden dag en artikel om det.. Og der er ingen forskel, kun prisen smiley Vi synes bare det lyder mere tiltalende når det er fra et bjerg . Men ingen forskel, men kan lige så godt købe det billige smiley

• #3   30. nov 2012 Det har jeg ikke hørt om, men kigger lige med smiley

• #4   30. nov 2012 Kan lige se om jeg kan finde den? smiley

• #5   30. nov 2012 jeg bruger himalaya syntes de er lettere end de alm.. de ligesom smelter når hesten har slikket på dem.. det gør himalaya ikke

• #6   30. nov 2012 simone, det må du meget gerne.

ja det er rigtigt miv, de almindelige smuldre nemt.

• #7   30. nov 2012 Kan desværre ikke finde den smiley
    Men kan lige tjekke, vi har bladet i stalden smiley

- Men heste kan altså ikke tage efter behov. Hvis de slikker for meget på den er det fordi de synes det er sjovt eller de keder sig, hvis de slet ikke slikker er det fordi det ikke finder dem interessant smiley
    Så hvis de slikker den hurtigt op skal man tage den fra dem, og hvis de slet ikke røre dem, skal man kigge på sit foder om der er salt nok i det, og hvis ikke skal man tilsætte det direkte i foderet smiley

• #8   30. nov 2012 Jeg bruger Himalaya-sten fordi de ikke er så dyre og fordi de ikke bliver "snaskede"

• #9   30. nov 2012 Jeg bruger himalaya sten fordi de er nemme at hænge op, de smelter ikke pga hestens spyt (er det vel) og de smuldre ikke smiley Så synes jeg de holder længere end der der billige hvide saltsten.

• #10   30. nov 2012 Simone Birkelund : Det er så ikke helt sandt hvad du skriver med at de gør det for sjovt og ikke for at tage hvad de har brug for!.
    Min egen tager kun hvad den har brug for, og ikke mere, det er tydeligt at se at det ikke er fordi at hun syntes den er "sjov" for sådan er min hest ikke. Nej den keder sig heller ikke.
    Så jo heste kan GODT tage efter behov. smiley

• #11   30. nov 2012 Engel:
    Det stod i den artikel jeg læste, var vidst en forsker der havde undersøgt det. Hesten kan ikke finde ud af hvordan den har brug for salt og hvornår den ikke har. Kan ikke huske præcis hvad der stod hvorfor den gjorde det, men var noget med at den godt kunne slikke, men den kan aldrig tage det den har brug for smiley

Jeg fortæller hvad jeg har gjort mig klog på smiley

• #13   1. dec 2012 Mine tager ogsåkun hvad de har brug for,ellers er der jo ikke meget ved at have en sliksten smiley

Erdog sikker på at du har ret med at man skalholde øje, og tror også sagtens at en hest der står i boks en hel dag og ikke har andet at lave, nemt kan komme til at slikke på den af kedsomhed smiley

Mine får himalaya, men kun fordi jeg syntes de er nemmere at hænge op, og fordi det er dem jeg får rabat på når jeg køber foder smiley

• #14   1. dec 2012 Ved det kun fordi jeg læste det - Ellers aner jeg ingen ting om det..
    Kan både se det rigtig i det og at det ikke helt kan passe - Men efter det skulle hesten ikke være klog nok til at tænke på hvornår den har brug for salt og hvornår den ikke har - Derfor har det ingen virkning at have i boksen, derfor at man skulle giv dem det i deres mad smiley

• #16   2. dec 2012 Har aldrig benægtet andet smiley Som skrevet jeg har ikke en skid forstand på det smiley Jeg regner jo med at det jeg læser som er undersøgt af en forsker er rigtig, så det vælger jeg at tror på og derfor slår det op her smiley
    Men tror da også at heste tager det som de har brug for - Eller har altid troet det, indtil jeg læste den artikel smiley

• #18   2. dec 2012 jeg endte med at købe en der både var til hest,får, køer osv. den kostede 75 kr. for 10 kg:) så tog den billigste

• #20   2. dec 2012 Jeg har desværre også læst flere undersøgelser som beskriver om at hesten IKKE selv ved hvad den mangler eller i hvert fald ikke ved hvor den får det den mangler.

Kommentér på:
himalya salsten vs. traditionel saltsten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce