{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tilridning
  • #1   11. dec 2012 Skal min også:-) Tror også un skal over til Jørgen ligesom sin helsøster var. De er dygtige derover.

• #2   11. dec 2012 Kender du en hel søster?
    Jamen hvornår regner du med at sende din afsted? For det kunne da være sjovt hvis det var samtidig smiley

• #3   11. dec 2012 Jeg rider selv min basse til smiley Glæder mig helt vildt til at komme i gang smiley

• #4   11. dec 2012 Fortunas helsøster er tilredet hos jørgen.. Fortuna blir 3 år til marts.. så håber at ku sende hende afsted

• #5   12. dec 2012 Kristina - Rimelig sejt at du selv rider til. Det har jeg slet ikke nerver til.

Creiddylad - jeg regner min skal afsted til foråret omkring april - maj. Alt efter hvordan hun ser ud selvfølgelig

• #6   12. dec 2012 Jeg har ikke nerver til at gøre det selv, og er heller ikke dygtig nok, så jeg har foreløbig aftalt med en veninde, at hun gør det - men da det ser ud til, at flere af jer vil få det gjort samme sted, og Kastans mor også er redet til der, vil jeg da gerne høre mere om det.

Hvad er det, der gør, at I lige vælger dem ...? Hvor lang tid regner I med, at jeres heste skal være der ...?

Det kunne faktisk være lidt sjovt, hvis flere Sixten børn var der på samme tid, men der må vel være grænser for, hvor mange de kan have ad gangen ...?

• #7   12. dec 2012 Jeg har været i praktik der hvor jeg fald for sixten.
    Jeg har set deres måde at ride til på, hvilket jeg synes er tiltalende.
    Jeg regner med 2 mdr ialt, pga. Jeg vil ha hende kåret også. Sweetys halv søster er blevet redet til der i år. Og hun var lækker sat med muskler alle de rigtige steder.

Jeg synes også det kunne være rigtig sjovt med flere sixten afkom samtidig. Så kan man studere dem lidt og sammenligne dem. For nogen gange er det uroligt hvad stamtavlen fra mor siden kan gøre smiley

• #8   12. dec 2012 Jeg ved forresten at de kan ha mange. Men jeg har ringet en gang til hans jørgen for at hører om man skulle reservere plads. Og der sagde han at jeg skulle vente med at ringe til i det nye år smiley

• #9   16. dec 2012 Jeg ved ikke helt hvad jeg gør med min store dreng. Hun vokser rigtig meget, så tilrider ham nok selv for at give ham god til med at vokse. Han er 2 år og måler 172 cm lige nu:)

• #10   16. dec 2012 min er fra april 2010 og er ca 170 eller der over. men hun ser også meget færdig ud allerede, hun mangler fylde endnu, men det kommer stille og rolig smiley
    jeg regner med min skal ha vokse pause efter hun er tilredet til efteråret. alt efter hvordan hun ser ud selvfølgelig smiley

• #11   17. dec 2012 Puha, så er det da nogle store heste i har jer smiley Hvor store er deres mødre? Jeg har ikke målt min, men skyder ham til at være 165-166. Hans mor er 168.

• #12   18. dec 2012 Hoppen til min er 168 men hun avler næsten kopier af fædrene.

• #13   18. dec 2012 Jeg har ikke målt ham, men vil gætte på, at han er ca. 166-167, Hans mor er 168, og ifølge gængse tommelfingerregler målt på hans 1 års dag, og sigøjnermål på hans 1,5 års dag, skulle han ende med at blive 168 ... Han har altid vokset jævnt, og set rimelig harmonisk ud.

• #14   19. dec 2012 Min drengs mor er 168-170 og plejer ikke at lave meget store heste, men ham her har altid været stor:)

Kommentér på:
tilridning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce