{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har i problemer med hybber
  • #1   17. dec 2012 Jeg har !! En dag da jeg skulle hente teddy på fold trak han bare afsted i fuld galop. Så kommer vi ind i stalden og jeg sætter ham på staldgangen og går efter mine strigler og så kommer jeg tilbage til en Tom staldgang så er han løbet ind i boksen for at æde !!! Så skal vi til og ride og så falder jeg af en halv runde efter jeg er kommet op( det skal lige siges at han er en gammel elevhest på 21 år) så skynder jeg mig at gøre ham færdig og så cykler jeg hjemad og selfølgelig skal jeg også lige vælte på asfalten!!!!!!

  • #2   28. dec 2012 Selvfølgelig!! Det har alle da også prof. heste+ryttere.
    Hun var en hoppe med stort H. Hun ville ikke gå pænt til undervisning, men jeg fik sat hende på plads og galoppen (som vi i forvejen har problemer med) var skod! smiley
    Men jeg elsker min pony og ved at hvis vi har en dårlig dag er det min skyld! smiley


  • #3   28. dec 2012 Vicky det er ikke din skyld men alle kan have en dårlig ride time jeg rider også selv en hoppe med stort H . men du kan også hygge og nusse med den lidt tid inden smiley


  • #4   28. dec 2012 team nrc / hvis du er bange for at han løber af sted med dig igen kan du lave en higste kæde eller kan du og gå og nusse ham nå i går ind



  • #5   28. dec 2012 Jeg hygger en del med hende og horsmanship, tillid er også noget vi går op i! smiley

Kommentér på:
har i problemer med hybber

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce