{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

Nikon vs. Canon {{forumTopicSubject}}

Nu ser jeg RIGTIG mange anbefale Canon EOS 650D/550D
Personligt har jeg et Nikon D3100. Det er et fint begynder kamera og jeg er stadig en amatør og skal stadig lære, men jeg vil gerne snart ha et bedre kamera og kan fornemme at de to fra Canon er væsetligt bedre end det jeg har. Jer der har forstanden kan i fortælle hvilket Nokin kamera der kan svare til de to Canon? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nikon vs. Canon
  • #1   29. dec 2012 Jeg ejer et Nikon D3100, og jeg synes det er et super godt kamera. Synes først, at du skal lære at bruge det, før du skal have et nyt. Sæt dig ind i hvordan kameraet skal bruges, og du får et super godt kamera! smiley

- og vil lige sige, at min veninde skiftede sit Canon ud med et Nikon D3100, og hun synes det er meeeeget bedre smiley

• #2   29. dec 2012 Sjovt nok at du siger et Nikon D3100 er et begynder kamera.
    Jeg synes selv at et nikon D40 er et nybegynder kamera og skal faktisk opgradere til et Nikon D3100 her snart smiley

• #3   29. dec 2012 smiley Ja jeg skal helt klart lære mere om vordan kameraet fungerer, men rent teknisk ku jeg godt ønske mig et med flere Megapixel så råkvaliteten på billederne bliver bedre. Derfor tænker jeg om der er et der er lidt bedre men som stadig er amatør/nybegynder venligt smiley