{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

Nikon vs. Canon {{forumTopicSubject}}

Nu ser jeg RIGTIG mange anbefale Canon EOS 650D/550D
Personligt har jeg et Nikon D3100. Det er et fint begynder kamera og jeg er stadig en amatør og skal stadig lære, men jeg vil gerne snart ha et bedre kamera og kan fornemme at de to fra Canon er væsetligt bedre end det jeg har. Jer der har forstanden kan i fortælle hvilket Nokin kamera der kan svare til de to Canon? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nikon vs. Canon
  • #1   29. dec 2012 Jeg ejer et Nikon D3100, og jeg synes det er et super godt kamera. Synes først, at du skal lære at bruge det, før du skal have et nyt. Sæt dig ind i hvordan kameraet skal bruges, og du får et super godt kamera! smiley

- og vil lige sige, at min veninde skiftede sit Canon ud med et Nikon D3100, og hun synes det er meeeeget bedre smiley

• #2   29. dec 2012 Sjovt nok at du siger et Nikon D3100 er et begynder kamera.
    Jeg synes selv at et nikon D40 er et nybegynder kamera og skal faktisk opgradere til et Nikon D3100 her snart smiley

• #3   29. dec 2012 smiley Ja jeg skal helt klart lære mere om vordan kameraet fungerer, men rent teknisk ku jeg godt ønske mig et med flere Megapixel så råkvaliteten på billederne bliver bedre. Derfor tænker jeg om der er et der er lidt bedre men som stadig er amatør/nybegynder venligt smiley

• #4   29. dec 2012 THE NEVER ENDING WAR!

Èn gang Nikon, altid Nikon!

De 2 Canoner du skriver her, er nok en lille bitte smule bedre end D3100, MEN Du kan jo sagtens vælge et bedre Nikon kamera, som D3200, D5000, D7000 osv. smiley

Kig mine billeder med Nikon D3100 ang. kvalitet - det gælder bare om at lære kameraet at kende.

• #5   29. dec 2012 Hvad objektiver bruger du Nikoline?

• #6   29. dec 2012 Hvis du lærer indstillingerne at kende vil du også kunne forbedre din billedkvalitet smiley

• #7   29. dec 2012 Mit kit og et 55-300mm Nikon smiley Det bliver lige god kvalitet på begge smiley

• #8   29. dec 2012 smiley Tak Jeg må se om jeg kan få mere styr på det... Sys ellers jeg har fået en god ide om hvordan det fungerer, me måske jeg tager fejl smiley

• #10   29. dec 2012 Jeg har Nikon D3100 jeg kan en masse, men kan lære en masse af det stadig væk smiley Der er desuden rimelig stor forskel på Nikon og Canon og det er ikk sikkert man kan bruge canon optimalt selvom man kan det med Nikon eller omvendt smiley
    Objektiver giver jo mange nye muligheder smiley

Kig min billeder på min hjemmeside alle er taget af mig med D3100 smiley

(link fjernet)

• #11   29. dec 2012 Nikon
    Canon
    Smag og behag!
    Vil ikke sige at det ene mærke er bedre end det andet. Kender ikke Nikon, jeg er selv til Canon da jeg bedre kender styresystemet osv. smiley

• #12   29. dec 2012 Du er skisme pro.. Overgået af en 14årig... Jeg føler nederlaget smiley

• #13   29. dec 2012 Er det mig du mener? smiley Er lidt i tvivl smiley

• #14   29. dec 2012 Ja Laura dig smiley

• #15   29. dec 2012 Jamen tak da smiley

Hvorlænge vil du gætte på jeg fotograferet? smiley

• #16   29. dec 2012 Man skal altid rose når det er fortjent smiley hihi

Udfra dine billedeer vile jeg jo mene du var mindst 55 år gammel og have fotograferet siden du var 3 smiley Ej spøg tilside...

Men et par år velsagtens? smiley

• #17   29. dec 2012 Hehe! Et par år smiley Nærmere 5 måneder! smiley Nu vil jeg ikke lyde selvglad eller nået, men ligefra starten var resultaterne bare flotte og jeg selvfølgelig blev de bedre og bedre, men smiley

• #18   29. dec 2012 stop det med at ncanon er bedre end nikon det er jo ikk for sjov det begge er så fremme på markedet..
    personligt fortrækker jeg nikon kun af den ene årsag af den ligger bedre i min hånd, og med hensyn til det med mega pixels har det kun noget med kvalitet af gøre hvis du forstøre dit billede, og med hensyn til laura ved jeg hun ikke har fotograferet i særlig lang tid og hun render rundt med et nikon D3100 mener jeg nok du må lige rette mit hvis det er forket laura men hun har sat sig ind i instillinger og ved hvordan det hele hænger sammen, så det er bare noget med at læse din manual så kan man tage helt fantastiske billeder med et begynder kamera
    render selv rundt med nikon 3100 og har snart haft det i 2 år og har ikk planer om at skifte det ud lige nu selvom jeg kender alle dens instillinger
    mange folk mener at nikon d3100 svare til canon 1100 D og nikon D5000 og D5100 svare til canons 550D og 600 D

• #19   29. dec 2012 Det er helt rigtigt Mathilde smiley

Jeg giver dig også ret i at de må være lige gode smiley

• #20   29. dec 2012 Engang Nikon, altid Nikon. Sådan er det bare! smiley
    Ej, jeg har personligt selv et Nikon D5100 som lige er en tand bedere, har haft mit i ca. 3 måneder, og øver stadig. Jeg har dog stadig ikke fået lagt nogle billeder her ind. Men jeg er helt vildt glad for Nikon. Mange af mine veninder har et Canon, men er ikke specielt vilde med deres menu. syntes simpelthen den er dårlig.
    Men jeg tror det er smag og behag. Jeg vil dog ALTID have Nikon. til hver en tid!:-)

• #21   29. dec 2012 Tænker osse at jeg gerne vil fortsætte med Nikon nu hvor det er det jeg lissom er gået igang med. Og så må min hjerne lige lære at fate hvordan man bruger det... Af en eller anden grund er jeg mega fatsvag år det gælder kamera indstillinger åbenbart... Tror den har glemt hvor høj en sIQ egentlig er... o.O

• #22   29. dec 2012 Storebroren til din har jeg nikon d7000. En gang Nikon altid Nikon!
    Det er vist en del bedre end de to af cannon du nævner men ikke det vilde smiley

• #23   30. dec 2012 ved ikke hvordan dit kamera er da jeg har canon og altid har haft det, men jeg tror at nikon og canon er lige gode, det er bare et spørgsmål om hvad der ligger bedst i ens hånd og hvad man bedst kan lide, det er en smagssag.. både canon og nikon er langt fremme på markedet:-D

Kommentér på:
Nikon vs. Canon

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce