{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Brysterne operation:-( {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Nu er det planlagt, at jeg skal have lavet større bryster:-D

- Men er SÅ bange for, at jeg dør imens jeg er i narkose!:O Ej det lyder ret overdrevet, men er virkelig... bange..

Nogen der kan berolige?:D

Nu er jeg sådan her, fordi en min søster gik i klasse med, hans mor døde imens, og det var vist også en bryst operation, dog var det noget hun skulle have taget ud, efter hun tidligere havde fået lavet dem større. Men tanken sider der stadig!:s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brysterne operation:-(
  • #1   8. jan 2013 Det dig selv der har valgt at lave om på dig selv så, må du jo bare leve med koncekvenserne

• #2   8. jan 2013 Ja, men hvad har det med narkose at gøre? smiley

• #3   8. jan 2013 Det er ikke det med brysterne jeg er bange for, det er narkosen.

• #4   8. jan 2013 Du har selv valgt at udsætte din krop for den fare så har du vel undersøgt om din krop er iorden og du ikke fejler noget så der sker noget der ikke burde

• #5   8. jan 2013 Altså jeg har fået taget blodprøver ved lægen og de der fine osv. Men det har ikke noget med risikoende ved narkose. Er bange for jeg pludselig får hjertestop:S

• #6   8. jan 2013 Narkose er ingenting. Der er flere tusinde mennesker der dagligt er i narkose og der sker komplikationer for 1 ud af 1000. Eller noget i den stil.

• #7   8. jan 2013 Det sker jo virkelig sjældent, at man dør under narkose. smiley

Og tænk sådan her: Du mærker det ikke, hvis du dør. Du sidder ikke bagefter og tænker 'pis'. Det sker jo bare, og så er der ikke mere i det. smiley
    Du kan alligevel ikke gøre noget ved det, og helt ærligt - det skert altså MEGET sjældent. smiley

Min lillebror har været i narkose nogle gange, og der er aldrig sket noget med ham.

• #8   8. jan 2013 Okay mange tak i to!:-) ja, men der køre så mange underlige tanker rundt i hovedet på en, når man pludselig ved man skal. Det er psyken der render af med mig;D hehe

- Ja, jeg mærker ingen ting, heldigvis!

• #9   8. jan 2013 Det er helt normalt at ære bange for narkose, man slipper alt kontrol og overlader sit liv til fremmede mennesker, det er sku da skræmmende.

tal med lægen der skal operere dig, de har en masse gode råd til frygten for narkose.

jeg syntes stadig det er søgeligt du vil ødelægge en smuk krop, men det er dit valg.

held og lykke med det.

• #10   8. jan 2013 Rikke bume n: Mange tak!:-) Ja, vil også snakke med lægen, og skal faktisk til lægen i dag. Altså, jeg mener ikke jeg ødelægger den, men kun gør den pænere. Og jeg kan stadig amme mit barn og mister ikke følelserne i brysterne, så jeg har helt tryk ved det. Jeg ser det kun som en god ting, og er så glad for min mor betaler halvdelen og vil låne pengene for mig!:-)

• #11   8. jan 2013 Min engel - Jeg forstår dig godt. Hvis jeg havde pengene, ville jeg også få det gjort. smiley

• #12   8. jan 2013 hvad så når de om ti år skal skiftes, du skal rende og spare pnge op resten af dit liv for at vedligeholde dine bryster.....

jeg syntes stadig det er synd, men stadig dit valg.....

held og lykke, og jeg håber du bliver glad for det, og at det giver dig det du håber

• #13   8. jan 2013 Rikke - Hvis det er det der skal til, for at man føler sig glad. smiley

Det er for mig det samme, som at man bruger en stor mængde penge på en hest. Hvorfor gør man det? Fordi det gør en glad, og man har lyst til det. Så betyder det ikke noget, at man bruger rigtig mange penge på det. Det samme med brysterne. Hvis man føler man bliver gladere af det, så betyder det ikke noget, at man skal bruge pengene på det - hvis man da har pengene. smiley

• #14   8. jan 2013 Rikke bume N: Nej, de skal ikke fyldesi om 10 år:-) Det KAN man, men idag laver de dem, så man kan have dem hele livet, uden at behøve at få dem skiftet. Dog kan man, men det er kun for ekstra pleje, og det ved jeg ikke om jeg gør:-) og skulle det ske, er det kun 250 kr om måneden man skal ligge til side:D Men regner ikke med det vil ske, og det gør min læge heller ikke. Det er mere med saltvand man kan risikere, at de flyder ud, men det kan det ikke med silikone:-)

CTS: årh hvor er du sød!:-) og har været ked af dem lige siden 5 klasse, og det er ikke blevet bedre:/ så nu skal jeg have gjort noget ved det!:D

• #15   8. jan 2013 og man kan fået lån på 30000 kr over 5 år, og det er kun 500 kr om måneden man skal ligge til side, så kan man betale det tilbage:-)

• #16   8. jan 2013 CTS>> nu har min engel jo ikke pengene, hun skal låne dem og mor betaler noget af det......
    jeg nægter at tro på at man bliver gladere af større bryster, nægter at tro på at det gør noget særligt ved ens selvværd. og jeg syntes stadig det er synd at ødelægge en smuk krop. uanset hvor forfængelige vi er.

jeg er tilhænger af det naturlige. naturligt er smukt og unikt

• #17   8. jan 2013 Læs lige beskeden ovenover Rikke:-)

Slf bliver man da gladere ?:S Det er det eneste jeg er ked af, så bagefter synes jeg vel, at jeg har det godt med mig selv, det giver da en lykke? smiley

• #18   8. jan 2013 min engel>> jeg prøver ikke at tale dig fra dig, forsøger at få dig til at se det fra så mange sider som overhovedet muligt.....

jeg håber du bliver rigtig glad for dine nye bryster, og at de giver dig det du syntes du mangler, så du kan blive lykkelig.

• #19   8. jan 2013 Jeg var i narkose i forbindelse med min næseoperation, og jeg var også dødsensbange for ikke at vågne op igen, men det har nok også ligeså meget at gøre med, at min mor havde gejlet mig helt op, fordi hun hele tiden fablede om hvor bange hun var for, at jeg ikke vågnede igen..
    Men men men, da jeg vågnede efter operationen indså jeg, hvor tosset det egentlig var, at være så bange og begyndte faktisk at grine helt vildt meget, underligt? JA! smiley
    Ved ikke, hvordan jeg ville berolige dig, mennn.. Det er ikke så slemt, som mange gør det til.. smiley

• #20   8. jan 2013 Rikke bume N: Nej nej, opfattede det heller ikke som om du prøvede det!:-) Er glad for at du prøver at tale en til fornuft, for det viser mig, at jeg har valgt min beslutning, som jeg mener er rigtig, for tvivler slet ikke, selvom du skriver det:-)

- Natacha : haha ej hvor sjovt!:D Ja, altså tror også bare det er noget man gør, når man ved det skal ske. Men min søster har fået opereret brysterne 2 gange og skal igen i marts, og hun lever stadig:p Tror bare man skal slappe HEEEELT af:D

• #21   8. jan 2013 Min lille søster har været i fuld narkose ca. 13 gange, og der er ALDRIG sket noget smiley

• #22   8. jan 2013 Dejligt at høre alt det positive!:D Det gør virkelig meget!:-)

• #23   8. jan 2013 Rikke - Hvorfor skal man ikke kunne blive glad af en flot krop?
    Større bryster giver i nogle tilfælde en pænere krop = mere selvværd = man bliver glad. smiley

At hendes mor betaler har vel ingen betydning for, om TS kan blive glad. smiley

• #24   8. jan 2013 Min krop ville i hvert fald blive pænere med et par større bryster, det helt sikkert!:s lige nu ligner jeg en flad dreng med pigemave + pigerøv.. -.-

• #25   8. jan 2013 CTS>> fordi selvværd ikke sidder i bryster, mave, lår eller røv.

det ses jo tydeligt når så smukke piger som jer vil ændre jeres kroppe.....

• #26   8. jan 2013 Det jo fordi vi ikke føler os smukke med vores bryster. Derfor ville det jo gøre en kæmpe forskel, at få dem som man vil have dem, (bare normale størrelse fra min side). smiley

• #27   8. jan 2013 min engel jeg er ikke enig, og vi bliver det heller ikke.

håber bare du bliver glad for dem, og vil jeg egentlig gerne se billede af dem når de er lavet

• #28   8. jan 2013 min mor har været i fuldnarkose i forbindelse med at få fjernet en muskel knude. Hun var også frygteligt bange for at hun ikke skulle vågne op, hun snakkede med ham der skulle operere hende, og det gjorde hend meget mere tryg. smiley
    - det sker jo at folk ikke vågner op, men det er vidst 3 ud af 1000 eller sådan noget. smiley
    Håber du bliver gladere for dem efter operering! smiley
    Stort knus her fra!

• #29   8. jan 2013 Rikke - At andre synes man er smuk, betyder ikke at man selv synes det. smiley
    Jeg synes selvværd ligger rigtg meget i udseendet, og om man er tilfreds med sig selv. smiley

Hvis man ikke synes man ser godt ud, er det også svært at have et godt selvværd.

• #30   8. jan 2013 CTS>> du og jeg bliver hller ikke enige, selvværd kommer inde fra, og er ikke betinget af hvordan vi ser ud.
    det ligger ligesom i ordet selvværd, jeg er noget værd, som jeg er. uanset om mine bryste er lange, skæve grønne, store eller små. hvis ikke vi føler vi er noget værd så hjælper det ikke at lave om på vores krop.

selvværd er desværre noget vores forældre eller omsorgs givere bør lægge i os mens vi er helt små, der er skrækkeligt svært at få selvværd når man er størrer, og derfor mener jeg igen ikke at det virker at lave om på sin krop.

jeg kan godt se det er øv at være træt af sin krop (er der jo selv), og jeg kan også se at det er nemmere at vise sig frem når man er tilfreds med sine bryster. men det handler ikke om selvværd, det er forfængelighed, mnåske selvtillid.

helre lærer at elske den man er med de fejl og mangler man har lærer at man er dejlig som man er.

det der ligger i udssendet er vores identitet ikke vores selvværd

• #33   8. jan 2013 Rikke - Jeg er enig i at det kommer indefra, og at det kommer fra, at man synes man er noget værd - men hvis man nu er af den holdning, at man ikke er noget værd, fordi man ser ud på en speciel måde. Så er man jo nødt til at få det ændret, hvis man vil føle sig noget værd igen - medmindre man er en af de personer, der godt kan acceptere sit udseende. smiley

Hvis man selv synes man ligner lort, og ikke kan se det smukke ved sig selv (for det er der virkelig mange mennesker der ikke kan, heller ikke selvom andre synes de er smukke), så kan man jo heller ikke føle at man er ret meget værd. smiley

• #34   8. jan 2013 Og jo, jeg er sikker på at jeg vil føle mig mere værd (mere selvværd), hvis jeg kan ændrer nogle ting ved min krop. Noget har jeg lært at leve med, fordi jeg tilstrækkeligt mange gange har fået afvide af folk jeg holder meget af, at det ikke betyder noget. Men andre ting har jeg svært ved at acceptere, og hvis jeg ikke lærer at acceptere det, så tror jeg kun jeg kan få det bedre med mig selv, hvis jeg ændrer det. Hvis jeg føler jeg ser godt ud i en kjole, har jeg det da også langt bedre med mig selv, og føler det som om jeg pludselig er 'en bedre og mere elskværdig' person, selvom det jo nok ikke er tilfældet. Men det er min følelse omkring det. Det betyder ikke at jeg nødvendigvis får mere selvtillid af det, men jeg får en bedre følelse omkring mig selv og mit liv. smiley

• #35   9. jan 2013 Eli: Udfra mine billeder? Kan så fortælle, at jeg har push up på i høj grad! Er næsten flad.. smiley

Mange tak alle sammen!

• #36   3. mar 2013 Så lad være med at få større bryster. Er det værd,hvis du nu dør?

• #37   3. mar 2013 Laura - Haha, ved du hvor sjældent man dør i narkose? smiley

• #38   4. mar 2013 Laura: Det er lidt sent du skriver, har fået det gjort:-)

• #39   4. mar 2013 Så var du heldig at overleve. Jeg mener bare at du udsætter din krop, for noget er unødvendigt.. smiley

• #40   4. mar 2013 Det var ikke udnødvendigt. Have ondt når jeg dyrkede motion, fordi jeg havde brystvæv.. smiley Og jeg er rigtig glad for dem, og der er intet galt:-) NU gør det bare ikke ondt længere;)

• #41   4. mar 2013 Laura - Det er da bestemt ikke unødvendigt, hvis det er det der skal til, for at man får det godt med sig selv og kan lide sig selv.
    Mange ting kan man ændre, ved fx at ændre livsstil, men brysterne kan man bare ikke gøre noget ved uden operation.

Det er da mærkelig at sige hun var heldig at overleve, det er yderst sjældent man dør i narkose. Hvis man ofte døde under narkose kunne man sige hun var heldig, men det er jo en ret rutinemæssig operation, og på ingen måde svær for kirurgen. smiley

TS - Tillykke med dem, er de som du håbede på? smiley Og hvor store er de så blevet? smiley

• #42   5. mar 2013 TS? Er det ikke mig du spørger?:D De er blevet en b-c skål nu, dvs B hvis der absolut ingen fylde er i:-) Det er i bikini, ved dog ikke med Bh endnu:-) De er rigtig flotte, så er virkelig glad!:-)

• #43   5. mar 2013 Ja TS = trådstarter. smiley

Og det var da godt og dejligt. smiley

• #44   5. mar 2013 Haha, den har jeg aldrig fattet! SÅ det derfor jeg ofte er i tvivl når du skriver, hvem det er du har svare, og det er selvfølgelig trådstarter:)

• #46   6. mar 2013 Alaris hamlet hospitalerne. Jeg fik det gjort i Aalborg, og det er også der chefen sidder, så var meget tryk! - Det kostede 34.000, hvilket er rigtig mange penge! Men jeg lånte pengene i banken, og skal betale 700 kr om måneden i 5 år smiley

• #47   6. mar 2013 og der er 5 år garanti på brysterne, dvs. sker der komplikationer indenfor de 5 år, så betaler de:-)

• #49   7. mar 2013 Var så lidt:-) Alaris hamlets hospitaler ligger rundt omkring i landet, og de er virkelig dygtige! Det er bedst at gøre imens man er ung, for der healer kroppen bedre, og der er mindre risiko for div. komplikationer. Mit ar er fuldstændig usynligt nu, og det er under 3 mdr siden jeg fik dem lavet.. Det siger lidt;-)

Kommentér på:
Brysterne operation:-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce