{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Heste Tricks
  • #2   11. jan 2013 Jeg vil hvertald aldrig anbefale "Spanske Skridt" vi havde en hest i træning, der ikke havde tillid til rytteren.. Jeg trak ham, mens min kollega sad på ham, jeg gik foran ham, men når han ikke forstod opgaven, eller blev stresset valgte han "spanske skridt" selvom det var indlært på et signal.

    Dette betyder, at du kan risikere din hest pludselig giver dig et "ninja-spark" i maven, da den tror dette er en "korrekt adfærd".

    Det er nøjagtig det samme problem, hvis en hest har lært, at stejle :-).


  • #3   11. jan 2013 Vil sige kysse, kramme, ryste på hovedet, løfte ben(pas på det ikke bliver misbrugt fra hestens side) og når du komme lidt videre kan du lære den at neje:)<3 Bare husk at alle tricks kan være rigtig gode men ligeså gode som de kan være, lige så mange unoder kan de skabe, så pas på;)

  • #4   11. jan 2013 Jeg er ved at lære min et trick, hvor han skal røre ved en pisk, med plastik bundet for enden med mulen. Det går fremragende! Det kan man jo senere bruge til at nege og smile, og med lidt ekstra træning også at ligge ned smiley

  • #5   11. jan 2013 Mange tak allesammen<3 smiley

Kommentér på:
Heste Tricks

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce