{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.659 visninger | Oprettet:

Telepati - spørgsmål :-) {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Der er jo en del, der fra sidste tråd "god oplevelse..." Fik en "instruktion" af Katrine & Jarjar, til hvordan man gør. Jeg kom til at tænke på, at der sikkert er nogen, der har et par spørgsmål angående det, og så fik jeg en ide: Vi kunne have et forumemne, hvor vi stillede vores spørgsmål, for andre kunne garanteret have tænkt over de samme ting som en selv smiley

Jeg vil selvfølgelig få emnet slettet, hvis Katrine & Jarjar ikke bryder sig om ideen smiley

Men i hvert fald, jeg har et "startspørgsmål" smiley

Hvad sker der, hvis man ikke lukker sine chakraer igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telepati - spørgsmål :-)
  • #1   20. jan 2013 Jeg har et par stykker til smiley

Kan det have nogle "bivirkninger", fx at man bliver blandet ind i det med ånder, eller er det noget helt andet?

Kan dyr kontakte en, som mennesker kan kontakte dem?

Kan man kontakte døde dyr?

Kan man også have et billede af et menneske, og så gøre det samme som med fx heste?

- og hvis der er nogen, der vil have billeder af en hest de ikke kender at øve sig på, har jeg nogle, i kan låne smiley og nogle spørgsmål I kan stille dem smiley

• #8   20. jan 2013 Men får man ikke tit noget at vide, som man godt ville have været foruden?

• #12   20. jan 2013 Altså, når man så stiller spørgsmål og sådan, tænker man det så, eller siger man det højt? smiley

• #13   20. jan 2013 hvad får i ud af at telepatere med et dyr? altså har i en direkte samtale, eller er det bare hvad i "ser"???

super fedt emne smiley

• #14   20. jan 2013 hvor lang tid tager at telepatere med et dyr? smiley

• #23   21. jan 2013 det er skønt at læse de her indlæg:-D
    jeg har selv taget kursus i dyrekommunikation og prøver hver gang at "bilde" mig selv ind at det kan altså ikke passe;-P
    men jeg har haft for mange oplevelser af at det virker nu:-)
    jeg bruger det desværre ikke ret meget mere fordi jeg mangler lidt opbakning til at komme igang tror jeg.. en der gider at være med:-)

men det skal så også siges, at hvis mine dyr VIRKELG har noget på hjertet, så får jeg det også af vide, eller hvis jeg VIRKELIG har brug for støtte, så kommer min frieser altid igennem:-) og jeg VED det er hende og det er rigtig..

som mb u skriver, så kan det nogle gange være ret frustrerende, da jeg automatisk får div følelser osv når jeg ser dyr som har noget på hjertet. har arbejdet med produktions dyr og det vil jeg ALDRIG kunne gøre igen...
    selvom jeg gik i en anden stald, mærkede jeg tit en masse fra dyrene og jeg var så træt efter arbejde psykisk.. men dengang vidste jeg ikke hvad det var:-) (så havde jeg nok heller ikke det arbejde)

• #24   21. jan 2013 Dejlig tråd!
    Jeg er lige blevet medlem af gruppen på Katrines opfordring. Vi har gået på samme kursus, og hun fortalte mig om emnet - så blev jeg jo lige nødt til at kigge.

Jeg er er rigtig glad for at der er så mange der er interesserede i emnet. Jeg er faktisk blevet positivt overrasket, for da jeg troppede op på det første kursus var det med en smule skepsis og en sikker tro på at alle ville syntes jeg var komplet skør. Sådan har jeg dog ikke oplevet det, for alle jeg har fortalt det til har været meget interesserede og nysgerrige - uden at bryde ud i latterkramper, som jeg først havde forventet.
    Telepati er nemlig en god ting, for det kan løse rigtig mange problemer.
    "Hvis bare han/hun kunne sige hvad der var galt...". Den sætning har man hørt SÅ mange gange, og tænk bare, jeg har fundet ud af at det kan godt lade sig gøre - det er da lidt fantastisk! smiley
    Derfor er jeg super glad for at se så mange der er åbne over for det, for jeg tror virkelig det er vejen frem. Hvis man har en problemhest (eller hund/kat) så er telepati en oplagt mulighed, fremfor både dyrlæge, smed, massør, tandlæge, sadelmager, kiropraktor og hvem man ellers må kalde ud for at forsøge at "kortlægge" et problem.

Jeg vil klart anbefale at tage med på et af Ditte Young's kurser. Det er en oplevelse jeg personligt aldrig vil glemme, og jeg tror (nej, jeg ved - for jeg har jo selv lært det!) at alle kan gøre det, med den rigtige vejledning. Og Ditte er nemlig rigtig god til at vejlede og lære fra sig.
    Ellers er det bare at springe ud i det og prøve sig frem.
    Mange af de kære dyr vil nemlig rigtig gerne snakke smiley

• #25   12. nov 2013 Hvad tager i for at telepatere med et dyr?

Og jarjar kan du ikke sende den der besked om hvordan man telepatere smiley

• #26   12. nov 2013 Jeg tror det er meget forskelligt hvad folk tager for det, nogle gør det gratis, mest for at øve, og bruger det på dyr fra folk de kender, mens andre bruger det mere til dem der har brug for hjælp til deres dyr.
    Jeg har kastet mig ud i at lave en hjemmeside så jeg får brugt det regelmæssigt, og jeg tager 200 kr. for det.
    Andre jeg har talt med tager mellem 300-500 kr., mens andre igen tager over de 1000 kr., - det kommer nok meget an på, hvor "professionelt" det er, om det er en hobby eller et egentligt job/firma, så skal det jo kunne løbe rundt.

Mht. pris, så gælder det ligesom med alt andet om at finde den person som tiltaler en mest. Nogle gange kan man måske være forvirret over hvad det "bør" koste, men det er vigtigste er nok at man vælger ud fra, hvad ens forventninger er - nogle ringer kunden op, andre (ligesom jeg selv gør) skriver ned og sender på mail, nogle kommer ud til dyret, og det er også forskelligt hvor meget tid man bruger på det.

Det var nok lidt off topic, men bare lige et godt tip hvis man overvejer at finde en til at tale med sit dyr smiley

• #27   12. nov 2013 Det bare det jeg vil helst gerne have en gratis prøvning på det i første omgang for at se om det virker men det umuligt at finde en der gør det gratis :(((

Jeg har oplevet at jeg vil forsøge at få lidt kontakt altså telepati med min gamle part men fordi jeg kendte ham så godt gjorde det mig helt vildt nervøs så jeg kunne ikke koncentrere mig og mine hænder rystede og mit hjerte bankede helt vildt!

Kommentér på:
Telepati - spørgsmål :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce