{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Telepati {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne spørge om forskellige ting om telepati smiley

- hvorfor vælger man at få telepateret med sin hest?
- har det hjulpet nogle at få telepateret med jeres hest?
- hvad koster det cirka? (Bor i Midtjylland)
- hvad spørger man som regel hesten om? Altså de grundlæggende spørgsmål.
- hvad synes i er bedst af fjerntelepati, eller hvor der er en ude og tale med hesten?

Håber der er nogle der vil hjælpe da jeg har en shetlænder der er meget svær at forstå nogle gange smiley jeg vil kun det bedste for ham og ønsker kun at han skal have et godt hesteliv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telepati
  • #1   5. jul 2014 Tænker du fjerntelepati eller hvor der er en ude og tale med hesten? smiley

• #2   5. jul 2014 Det spørgmål glemte jeg smiley hvad synes i er bedst?

• #3   5. jul 2014 det meste af dette kan jeg vist svare på smiley
    jeg er selv diplom uddannet telepatør smiley

- som du selv siger lidt, hvis man ikke helt forstår sin hest, eller måske har nogle problemer med den, og ja bare for at stille den nogle spørgsmål smiley

- altså jeg har telepateret med mange heste nu, og den ene ejer får jeg stadig løbende opdateringer fra, hun startede med slet ikke at turde sætte sig op på den, men har nu både galoperet og redet uden sadel, efter jeg har telepateret med den. så det hjælper vel på nogen, men det kommer an på hvor meget arbejde man vil ligge i det smiley

- jeg laver det der hedder mail telepati, hvor ejeren sender et billede, navn og køn på hesten og for så sessionen retur på mail, dette koster hos mig 100 kr. men kender flere der tager 250 kr. og nogen der tager 400 kr. for det, og hende der holdte det kursus jeg var på (ditte young) tager vist nok 1400 kr. for det så vidt jeg husker smiley

- de spørgsmål vi selv stiller er
    hvordan er din personlighed?
    forhold til ejer
    hvad kan ejer gøre bedre?
    hvad kan du godt lide at lave/træne med?
    har du nogle helbreds problemer?

og så for ejer så selv lov til at stille 5-6 spørgsmål smiley

håber det hjalp lidt, ellers spørger du bare smiley

• #4   5. jul 2014 Mange tak! smiley jeg tænker lidt om man måske burde få telepateret flere gange med hesten for at det hjælper? smiley Vores træning går fremad men der er mange ting hvor jeg ville høre hans mening! Altså hvad han synes om at vi fks. Træner agility og om han kan lide og springe og lege rundt med mig på folden smiley tanken om at han siger han ikke kan lide mig skræmmer mig bare rigtig meget smiley

• #5   5. jul 2014 Undskyld jeg lige låner dit emne, TS! :o) Jeg har bare et spørgsmål - måske du også vil finde svaret interessant!

It's a lifestyle
    Giver du - og hvad med de andre telepatører - nogen form for garanti for pengene? Skal der betales, selvom svaret virker helt ude i hampen?

• #6   5. jul 2014 Godt spørgsmål Bidløse Madsen smiley

• #7   5. jul 2014 Ja - det har jeg nemlig tænkt over et par gange. Altså, tænk nu, hvis man skal betale 400 kroner, og svaret bare virker helt forkert. Som om kontakten ikke har været til éns egen hest.... der kan vel godt ske fejl?

• #8   5. jul 2014 Bidløse Madsen: Det har min veninde oplevet. Dog betalte hun ikke noget for det, men det var IKKE hendes pony, som telepatøren havde snakket med.

Dog lød den præcist som hendes anden pony, så det er lidt mystisk...

• #9   5. jul 2014 Ja - så ville det jo være sådan lidt træls, hvis man skulle betale for det, hæhæ! :o)

• #10   5. jul 2014 bidløse Madsen: hvad mener du med om jeg giver? smiley
    hvis svarende bare er helt hen i vejret (jeg har selv kun oplevet dette én gang og det var 3 gang jeg telepaterede, nu har jeg jo gjort det maange gange) får man selvfølgelig pengene retur, hvis man kan give en ordentlig forklaring på hvorfor det er forkert (der ville jo nok komme en ind imellem der lyver )
    og det der med at få fat i en anden pony kan lade sig gøre, lige nu snakker vi spirituel og åndelig verden, hvis den anden hest simpelthen har noget der er så vigtigt at den bare må sige det, kan den godt komme igennem i stedet for den egentlige hest, dette er møj irriterende, men det kan ske smiley

• #11   5. jul 2014 Altså, om du og andre telepatører giver nogen form for garanti? Så hvis det ikke passser, får man en ny session eller pengene retur.. :o)

• #12   5. jul 2014 jeg ved ikke hvad andre har af garanti, men jeg syntes det er mest fair hvis ejer af hesten selv vælger dette, hvis hun nu ikke vil have en ny session med hesten, så får hun selvfølgelig bare pengene tilbage, og omvendt smiley

• #13   5. jul 2014 Men man har altså en eller anden form for garanti.... Det var bare det, jeg ville vide! :o)

• #14   5. jul 2014 nåår ja det har man smiley

• #16   5. jul 2014 Tina, synes det er en dårlig ide, at udtale dig om noget, du ikke ved noget om.
    Hvis du ville sætte dig ind i det og faktisk prøve at forstå, kan det ændre en hel del! smiley

• #17   5. jul 2014
    Nogen der har oplevet en hest der ikke ville snakke og hvordan har telepatøren så tacklet det? Både penge o.l mæssigt.

• #18   5. jul 2014 Tjaaah... jeg tror ikke på det smiley

• #21   6. jul 2014 Krikken:
    Min den ene, Asterix, åbnede sig ikke op i første forsøg overfor personen. Han viste 3 "billeder" 4-5 gange i træk, inden han trak sig ind i sig selv.
    Dog valgte han selv at tage kontakt igen et par dage tidligere, hvor personen bedre kunne komme til at stille spørgsmål, men det var en meget kort session, fordi det tog hårdt på ham.
    Han er i det daglige en hest som er meget skeptisk overfor mennesker, til trods for at han aldrig har oplevet noget dårligt med dem i sit liv. Jeg siger altid at han er en hest, som man siger pænt goddag til, inden man tror at man kan snakke videre med ham. Men når man først giver ham tiden, så er han meget tillidsfuld og loyal.

• #23   6. jul 2014
    Jeg havde nemlig en KST behandler ude der også kan telepati, hun sagde hun ind imellem fik beskeder fra de heste hun behandlede men min havde ingen intentioner om at snakke. Hun måtte gerne røre fysisk, men psykisk skulle hun holde sig væk.

• #25   6. jul 2014 Tina: Hvor lyder du bare ikke særlig voksen med din måde at skrive på.....

Jeg har selv gode erfaringer med telepati til mine heste, og hende jeg bruger har sagt nogle ting som INGEN har kunne vide... Det vildeste var da hun ordret kunne fortælle hvad jeg aftenen forinden havde sagt til den ene hest og hvad jeg præcis gjorde ved hans mule imens.... Jeg var mutters alene og skrev ingen steder om denne episode på nettet... Men alligevel kunne hun fortælle om dette dagen efter....

• #28   6. jul 2014 Tina: Øv hvor er du nedladende!!

Kommentér på:
Telepati

Annonce