{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telepati
  • #1   3. feb 2022 prøv holistisk hest ved mea, du kan finde hende på Facebook.
    overvejer selv at prøve det og hun virker rigtig god. Der er lidt forskelligt du kan vælge imellem.
    håber hun kan hjælpe dig.


  • #2   3. feb 2022 Har brugt Christina Jylov (Klinik Jylov) og Ditte Young. Synes dog Ditte er dyr, selvom hun er en sød person.

  • #3   4. feb 2022 Synes det er dumt at bruge penge på den slags hokus pokus. Det er altså ikke fysisk muligt at snakke med nogen der er død. Sorry...

  • #4   4. feb 2022 Hippie: nu er det heller ikke fysisk smiley .

  • #5   4. feb 2022 Det er ikke "hokus pokus" og hvis man nu rent faktisk satte sig ind i hvad telepati egentlig er, så ville man forstå er det slet ikke er så mærkeligt som man tror. Jeg anbefaler Mathilde Denning fra Animal Listening! Hun er mega god og nede på jorden smiley

  • #6   4. feb 2022 Louise: Wrong choice of words. Det er ikke muligt at snakke med folk/dyr/whatever som er døde. Punktum.

    Ceclie: Jo det er lige nøjagtigt hokus pokus. Folk som drager fordel af, at folk er i sorg, og tjener penge på at opfinde noget, som ens dyr kunne sige/have sagt...


  • #7   4. feb 2022 Cecilie - hvad er din logiske forklaring på, hvordan telepati skulle fungere?
    Og hvordan kan man kommunikere med en, som er død?


  • #8   4. feb 2022 Det vil jeg også gerne høre om Cecilie. Folk påstår jo, at de har en eller anden form for "overnaturlig kraft", som gør de kan kommunikere med et dyr, død eller levende... Gælder det mennesker, så kalder vi det hokus pokus, men gælder det dyr? Ja, så er det pludselig anderledes. Jeg synes personligt at den slags mennesker udnytter folk, som er såret eller desperate.

  • #9   4. feb 2022 Det er helt bestemt en mulighed ..

    Jeg laver telepati både med nulevende og afdøde dyr.
    Du er velkommen til at skrive til mig enten her eller via min facebookside

    AS- Clair


  • #10   5. feb 2022 Hvor er det ynkeligt at du vil udnytte TS's sorg for egen vindings skyld AS... for noget så simpelt som penge...

  • #11   5. feb 2022 Hippie: man må sige de er dygtige til at finde på ting så, siden folk har sagt de er blevet fortalt ting som kun den ene person ville kunne have sagt (uden det står nogen steder, vel at mærke). Så ikke 'cold reading' som jeg antager du henviser til.
    Der er da sikkert nogle brodne kar, men langt fra dem alle sammen.


  • #12   5. feb 2022 Louise: Det hedder at lave en grundig googlesøgning inden man "telepaterer" smiley
    Og nej, jeg henviser ikke til Cold Reading, jeg henviser til ALLE former for såkaldt telepati.


  • #13   5. feb 2022 Louise - der er faktisk et hav af mennesker, der har demonstreret, hvordan de har kunnet netop det, vel at mærke uden at have telepatisk evner eller andet i den dur.
    Det står selvfølgelig folk frit for, hvad de vil kaste deres penge efter, men jeg synes der er usmagelig at udnytte folks sorg.
    Min hund trak sig fri af snoren og var væk i flere dage for en håndfuld år siden. Jeg var naturligvis ulykkelig og ledte desperat - jeg fik temmeligt mange henvendelser fra folk "med evner"... jeg ville så ikke betale for den slags hokuspokus, men er man desperat nok, er der altså mange der vil.... det er simpelthen usmageligt.
    - og det er da sjovt som evnerne først bliver sådan rigtig skarpe, når der betales for det.


  • #14   5. feb 2022 Hold da op, i er godt sikre i jeres sag hva smiley

    Jeg vil vædde med, at i aldrig rigtig har sat jer ind i hvad det er... Jeg startede med ikke at tro på det, og købte derfor et Webinar. Det er slet ikke så hokus pokus agtigt som man tror. Jeg tror at en rigtig telepatør ville kunne forklare det bedre end jeg, men jeg tror at grunden til at folk ikke tror på det er fordi de ikke tror på at dyr kommunikere med ord. Og det kan de heller ikke. I telepati får telepatøren symboler, billeder og følelser ind i sin bevidsthed, som kommer fra dyret, men telepatøren bliver nødt til at bruge ord så ejer kan forstår det. f.eks "Han siger, at han ikke vil have gulerødder", vil ikke sige at han har sagt det med ord, man at det er det telepatøren er kommet frem til igennem billederne, symboler og følelser der er blevet modtaget igennem dyret.

    Du kan ikke finde en logisk forklaring for spiritualitet. Det er sådan det er, og derfor er der mange der ikke tror på det. Det er ligesom at tror at vi mennesker bare er robotter som kun er styret af vores hjerne, som ingen sjæl har...


  • #15   5. feb 2022 Jeg kunne sige det samme om dig Cecilie smiley
    Du er fandme sikker på noget, som ikke kan måles på nogen måde.


  • #16   5. feb 2022 Er det mig du mener?
    Ja, men vi mennesker kan aldrig have ret. Enten tager vi fejl, eller også tager vi lidt mindre fejl smiley
    Du tror på det ene, jeg tror på det andet.

    du må have en fortsat god aften smiley


  • #17   5. feb 2022 Cecilie - det handler overhovedet ikke om, hvorvidt dyr kommunikerer i ord, billeder eller noget helt 3. Det er luge meget hokuspokus uanset om det er dyr eller mennesker man påstår at kommunikere telepatisk med.

    Men det er jo altid nemt at tage (ganske store) beløb for noget, men ikke kan bevise, og når folk så ikke tror på det, vare sige "men du kan ikke bevise det ikke er rigtigt" - nej, det kan jeg ikke. Jeg jan heller ikke bevise påskeharen ikke findes.... eller Gud... eller julemanden... du kan generelt ikke bevise at noget IKKE findes, kun sandsynliggøre eller bevise at det gør... og ingen har endnu kommet med et bare nogenlunde godt bevis på telepati (der har sågar i årevis været udbudt en milliondusør, til den der kan bevise det). Den der laver postulatet ("der findes X") har bevisbyrden


  • #18   5. feb 2022 Cecilie - dyr kan sagtens kommunikere.
    Og, er man vant til at omgås dyr, så ved man det. (medmindre man er meget tungnem)

    -er du eller andre i tvivl, så kan i bare være alene hjemme med min hund i 20 minutter. Sæt dig ind i sofaen, og hun vil både have lært dig at hente godbidder til hende i køkkenet, og hive bolden frem fra under kommoden og kaste med den, selvom jeg inden jeg gik havde bedt om at lade være med at kaste bold med hunden.
    Mm, klog pigehund, , men hundens kropssprog er ekstremt nemt at læse. Det er bare ikke telepati.

    Men, hvis man ikke tænker over samtale med dyr, så kan folk sikkert forveksle almindelig nonverbal sprog med telepati?
    -Jeg er god til at digte fortælling, og rimelig god til hunde, køer, kan kalde vilde katte frem ved at mjave - så ja, jeg kunne nok bilde folk ind at jeg kunne telepati. Men, det er det jo bare ikke?

    Men - døde dyr?


  • #19   5. feb 2022 Jeg er godt klar over at man kan kommunikere med dyr non-verbalt da vi også selv er dyr, men det er ikke det jeg mener, jeg snakker om telepati smiley Jeg kan selvfølgelig ikke bevise noget til nogen, jeg prøver bare at forklare og så håber jeg jo at folk vil være lidt mere åbne overfor den slags. Men nej, jeg kan ikke give en logisk forklaring, andet end at flere jeg kender inkl. migselv har oplevet det smiley OGSÅ med døde dyr smiley

    I må alle have en god aften


  • #20   5. feb 2022
    Telepati er en svær ting.

    Ofte tror jeg det handler om, at folk gerne vil bekræftes i nogle tanker de selv går med - eller fordi de er totalt råvilde og ikke aner deres levende råd, så er det godt, at nogen andre tænker for en, sætter ord på tingene for en.

    Jeg har selv tidligere haft brugt telepati, men har ikke gjort det længe - da jeg egentligt ikke fik noget brugbart ud af det. Jeg fik ikke noget ud af det, som jeg ikke selv kunne have tænkt mig til eller ikke vidste i forvejen.

    For min skyld skal folk være velkomne til at bruge penge på det - hvis de føler, at det gør noget godt for dem. Hvis det giver en noget tryghed.

    Men det er ikke noget for mig - der skal meget til at imponere mig ( nok fordi man kan søge sig til ret meget på nettet vdr. min pony ), så jeg føler ikke for at bruge penge på det, da jeg ikke tænker at jeg får noget ud af det.


  • #21   5. feb 2022 Cecilie - pointen er... Jeg tror ikke på telepati, det jeg gør er ikke telepati - men, hvis jeg besøgte nogen, som troede på telepati kunne jeg nok få dem overbevist om, at jeg kunne?
    - Men, hvordan skal man kunne kommunikere med afdøde væsener?


  • #22   6. feb 2022 Jeg kan klart anbefale Mathilde Denning fra Animal Listening. Hun er den eneste jeg stoler på til at snakke med mine dyr. Man får mange wordsider af telepatien, og hun er enormt skarp og dygtig.

  • #23   6. feb 2022 Jeg vil anbefale Mathilde Denning fra Animal Listning - har netop lige afsluttet et telepati kursus ved hende, så kan klart anbefale at bruge hende!

  • #24   6. feb 2022 Doktor Who

    At telepatere med levende og døde dyr fungere på samme måde, da det jo er dyrets sjæl man kommunikere med:)
    Men jeg vil ikke lyve og sige, at jeg aldrig har oplevet en falsk telepatør for det har jeg. Efter min pony døde, fandt jeg en tilfældig telepatør fordi jeg sørgede og var desperat. Hun fortalt mig alle de ting jeg gerne ville høre, og alligevel havde jeg en dårlig mavefornemmelse om hende, så jeg fik fat i en clairvoyant som hørte det telepatøren havde fortalt mig, og sagde derefter at det der var noget fup og det havde min hest altså ikke sagt.
    Nu har jeg fået fat i en anden holistisk reiki-healer, som også arbejder med kontakter fra den anden side og clairvoyance. Hun fortalte mig en dag da vi var ude i skoven, at min hest stod til højre for mig med sænket hoved og skrabede i jorden med det ene ben. Jeg blev målløs fordi det var lige præcis det han altid plejede at gøre for at få min opmærksomhed. Og ja det kan godt være at der er mange heste der gør det, men hende her har altså ingen forstand på heste smiley Hun kan stadig høre ham gå rundt i rummet af og til når vi sidder indenfor.
    Desuden har jeg også selv haft mærkværdige oplevelser efter hans død. Min hund gør pludselig af ingenting og er bange for at gå ind i visse rum, og pludselig er der ingen problemer. Jeg har også haft pludselige vindstød på min skulder, som om nogen puster på mig, også selvom der var helt vindstille og vinduer/døre var lukkede.
    Og så får jeg bare af og til en mærkelig fornemmelse af at han står bag ved mig.

    Det blev en lidt lang forklaring, men det jeg vil sige er bare at jeg kan godt forstå at du er skeptisk overfor det når du ikke selv har oplevet det endu smiley Det var jeg også inden min pony døde smiley


  • #25   6. feb 2022 Kommunikere med dyrets sjæl? Ej nu må du altså stoppe Cecilie... kan du virkelig ikke selv høre hvor skudt i hovedet det lyder?

  • #26   6. feb 2022 Cecilie - og det er da dejligt, hvis du synes, du får noget ud af det. Ikke desto mindre er der intet som helst i det du skriver, der på nogen måde virker overbevisende (og denmmed at stå og skrabe ved siden af er jo nærmest som taget ud af en børnebog eller et pennyblad - det behøver man ikke kende til heste for smiley ).

    Hvis man føler, man får noget for pengene, så fred være med det. Personligt havde jeg sgu nok godt kunne finde bedre måder at bruge dem på. Det der er ærgerligt, synes jeg, er at der lader til at være så udbredt behov for at betale (nogen gange mange) penge for at en eller anden fortæller dejlige historier om hvordan Lotte også elskede når man red i skoven eller at Fido ligger lige der ved siden af. For mig tyder det på et lidt uafklaret forhold til liv/død og det at komme videre . At man ikke er stand til at bearbejde et tab, leve med det og "komme ud på den anden side af sorgen" så at sige. Det bliver op ad bakke, hvis man bliver ret gammel og derfor forventeligt vil miste forældre, venner mm undervejs


  • #27   6. feb 2022 Jeg synes det er ekstremt ærgerligt, at hendes indlæg skal blive til en debat om troen på telepati.. trådstarter har efterspurgt en der laver telepati med afdøde og så kan man jo kommentere hvis man har noget relevant og ikke hvis man er imod telepati? det kan hun da ikke bruge til noget..

  • #28   6. feb 2022 Ann-Sofie: Hun kan måske forstå hvor dumt det er at bruge penge på...

  • #29   6. feb 2022 Det er jo din holdning til det smiley

  • #30   6. feb 2022 Ann-Sofie: og at det er klogt at bruge penge på er så din holdning smiley
    Men under alle omstændigheder er fakta altså bare, at der ikke er noget bevis på, at det virker smiley


  • #32   6. feb 2022 Cecilie og alle andre.

    Jeg sidder i bilen, på vej hjem fra biffen.
    Første biograftur siden marts, og.. Ikke en go (nok) film.
    Man kan brænde penge af på mange måder uden at få glæde af det.
    Hvis folk tilkalder en person, giver penge for en ydelse og bruger betegnelsen telepati - og alle er glade og tilfredse, så... Fred være med det.

    Det jeg prøver at sige er... Jeg tror faktisk, at mange kunne overbevise andre om det som man gør er telepati, hvis man vil det.

    Hm, spøjse oplevelser? Kom til mit hus - jeg kan fortælle om stedet med en vinkling, så folk der ønskerat tro det, tror at jeg står under beskyttelse af nisser, ånder og generationer af forfædres spøgelser. Altså, "velmenende væsener. '
    Eller - at dette sted bare er så rart, at det kun er muligt at sove trygt, selvom tagplader klaprer I blæsevejr og vinden synger i skorstenen.

    Hvad er en sjæl?
    Hvornår har man en sjæl?
    Hvorfor skulle en sjæl blive her?


  • #33   6. feb 2022 Enig med Doktor Who her.

  • #34   6. feb 2022 Det er da en pisse hyggelig tanke, at vi kan kommunikere med afdøde væsner, men fakta er altså, at det kan vi ikke smiley

  • #35   7. feb 2022 Stopper? hvorfor skulle jeg gøre det? Din begrænsede tankegang skal ikke bestemme min virkelighed. Jeg har lige sagt at jeg godt kan forstå at man måske ikke tror på det, så måske skulle du tage og blive voksen og acceptere at folk godt kan tænke på en anden måde end dig smiley
    Jeg hopper ud nu, da jeg fornemmer at vi ikke kan få noget ud af denne diskution smiley
    fortsæt god dag.


  • #36   11. feb 2022 Hippie.

    Din stakkel, du ved jo ingenting .

    Og jeg gider ikke spilde min tid på at lære dig om det.

    Men det står jo folk frit for om de vil benytte sig af mine evner, eller ikke.. og jeg er meget billig i forhold til mine kolleger..

    Men du skal lade være med at kalde folk grimme ting blot fordi du ikke er enig.. det er helt sikkert ikke sådan dine forældre har opdraget dig!!


  • #37   11. feb 2022 AS: Din stakkel. Sikke du snyder folk godt og grundigt for deres penge. Det er ynkeligt at udnytte folks sorg på den måde!

Kommentér på:
Telepati

Annonce