{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.303 visninger | Oprettet:

Telepati {{forumTopicSubject}}

Må jeg høre nogle af jeres oplevelser med heste-telepati?

Jeg ved godt at der er rigtig mange som ikke tror på det, og det respekterer jeg og vil ikke have en diskussion!!

Jeg syntes bare det er rigtig spændende at læse om oplevelse med heste-telepati, og håber i vil dele dem med mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telepati
  • #1   27. jun 2017 jeg har gode oplevelser og også noget forfærdelige som jeg med min viden ville ønske jeg kunne melde vedkomne til politiet for dyremishandling men jeg har jo kun et bevis og det er telepati og det er ikke bevis nok hos politiet så øv! fx nogen døde hestevenner min hest savner og nogen levende nogle min hest plagede om at flytte i en ny stald og det har vi så gjort og nu hun meget gladere og stresser ikke som før (hun sked minimum 5 gange på 10 minutter af stress) det sker ikke mere på min angste hest der stadig er angst bare ikke lige så meget som før så hun stres sked
    hun beskriver min veninde ikke må rejse fordi hun vil savne hende og min veninde fortæller mig så først efter telepati hun havde planer om en rejse på 3 måneder og det ville min hest ikke have.... og så ville hun klædes i blå.... jeg er er pink pige men gav mig og jeg må ufrivilligt indrømme min hest ser brænd godt ud i blå der er så meget men her var noget af det smiley


  • #2   27. jun 2017 jeg har gode erfaringer. Jeg ville prøve det på min pony. da jeg synes vi fik det svært under ridning og ikke helt forstod hinanden. jeg fik 13 sider om min pony. der er noget jeg tror på og andet ikke. men jeg er overrasket over hvad de kan finde ud. en del personlige ting om mig fik hun afvide gemmen dipsy. som hun ikke vidste noget om.. jeg synes det var en sjov og vildt oplevelse. jeg vil gerne gøre det igen

  • #4   27. jun 2017 Jeg har fået lavet fjerntelepati med min hest, og kan kun sige, at jeg har dårlige erfaringer. Jeg gør det aldrig igen.

    Jeg fik ikke noget brugbart at vide, og det jeg fik at vide, var ikke rigtigt.
    Hende, som jeg fik det gjort hos, var ellers "uddannet" hos Ditte Young, som jo er et af de store navne...


  • #5   27. jun 2017 Jeg kan selv, og bruger der i det små. Men det er ikke noget jeg er uddannet i, jeg er bare født med evnerne.

    Men det er da meget praktisk, at jeg bare ved, hvordan min hest har det, og jeg tit får løsningen på mit problem serveret intuitivt.

    Jeg er af den overbevisning at alle kan, self. på forskellige niveauer. Det er et spørgsmål om at bruge sin intuition, også virkelig lytte til hesten, og når hesten forsøger at kommunikere til os, så vise hesten at vi har forstået. Jo mere vi lytter, jo mere kommunikere de til os. Både via intuitionen og kropssproget.


  • #6   27. jun 2017 Har gode erfaringer . fik en masse at vide, som hun på ingen måde kunne vide noget om.

  • #7   27. jun 2017 Har prøvet det to gange. 1 gang fik jeg en masse afvide om min hest ingen kender noget til, samt ting hun ønsker/ønskede anderledes. 2 gang var en hest som jeg savnede helt vild, men fik ikke rigtig noget brugbart ud af det og det jeg fik afvide var noget alle kunne skrive

  • #8   27. jun 2017 Jeg har gode erfaringer:) jeg fik bla. Afvide at min sadel trykkede og var for stiv til min pony, selvom sadelmager havde godkendt den.
    Det var Mathilde Denning, der fjerntelepaterede med hende:)


  • #9   27. jun 2017 har gode erfaringer med telepati. fik en masse info og ting jeg kunne bruge fremadrettet mht min hest.


  • #10   27. jun 2017 Dejligt at høre at der har været gode oplevelser med det! Jeg fik det nemlig til min islænder i går, og nu kan jeg MEGET bedre forstå hvorfor han er som han er! Hun fortalte også noget som hun ikke havde en chance for at vide om ham.

  • #11   27. jun 2017 Team Islænder: Hvem brugte du?

  • #12   27. jun 2017 Janne Mørch tror jeg vidst hun hedder, kan ikke lige huske om det var Janni eller Janne

  • #13   27. jun 2017 jeg har prøvet dette min ponytre gange hun har sagt hvornår hun er født og hendes rigtige navn og sagt at hendes mor har fået et dødfødt føl og hvornår moren blev bedækket og hvornår faren kom til Danmark og hun har sagt at hun ikke kan lide piske og mænd og jeg kan selv telepatere

  • #14   27. jun 2017 Jeg har prøvet det tre gange nu, to til min araber og en til min pony. Jeg har fået ret personlige ting af vide hvilket faktisk er skyld i at jeg tror på det smiley Det gjorde jeg ikke før!
    Jeg fik blandt andet af vide hvordan min pony er blevet behandlet inden vi købte ham, hvilket forklarer hvorfor han har de problemer som han har. Jeg har kun gode oplevelser med det (y)


  • #15   27. jun 2017
    Jeg har prøvet flere gange, fordi jeg har en lidt mystisk dame ind imellem.
    Ingen af dem har passet - hverken det jeg har betalt for eller en der absolut mente hun havde løsningen på min hoppes problem og gratis ville fortælle mig det.

    Det har passet hul i hækken.

    Der skal også en del til at overbevise mig om noget, da der ligger pænt meget om pony på nettet - så man kan ikke rigtigt charme mig med særligt meget.


  • #16   28. jun 2017 Krikken: øv hvor træls..

  • #17   28. jun 2017
    Min pony bukkede, stejlede og sparkede ud - jeg lavede et emne da jeg var lidt på bar bund med hvad årsagen kunne være.

    Hende her skrev til mig og mente at hun helt klart havde løsningen; årsagen var mig, jeg havde ændret mig og det var derfor hesten var sådan.

    Også ville pony gerne have ro til at spise - men da jeg så fortalte hende at ponyen går alene i boks og på fold, så var det pludselig et problem, selvom hun lige havde sagt pony manglede ro.

    Jeg fik ponyen gastroskoperet og undersøgt for mavesår - den havde blødende mavesår. Og adfærden er nu væk, sjovt nok.

    Og sådan flere historier har jeg. Også fra folk, som andre ellers er glade for.


Kommentér på:
Telepati

Annonce