{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.099 visninger | Oprettet:

Telepati? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der har nogen telepati historier?

går og overvejer at få telepati til min hoppe, men ved ikke helt om det er spild af penge eller der er noget sandhed i det..

Kom gerne med nogen historier om hva han/hun har fortalt hesten siger smiley

og har i fået noget ud af det efterfølgende? eller er det bare spild af penge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telepati?
  • #1   1. feb 2019 Jeg tror ikke rigtig på det, men fik tilbudt noget af en ret anerkendt behandler/telepatør til gengæld for at have redet en hest for hende. Hun fortalte nogle ting, hvor jeg tænkte "det kunne alle have sagt", men hun fortalte altså også noget der overraskede mig lidt. Blandt andet at min hest havde ondt i sin hov, og fortalte meget specifikt hvor i hoven jeg skulle kigge. Hun kunne ikke sige om det var en hovbyld eller hvad der var, men ondt havde den. Jeg går straks ud og kigger, og der sidder så en ret stor flintesten kilet fast i skoen præcis hvor hun sagde. Det var lidt vildt smiley

  • #2   1. feb 2019 Ballonfisken - Og hun kunne ikke se din hest halte eller lignende før i havde sessionen? smiley

    Mvh TT


  • #3   1. feb 2019 Jeg har haft en gammel mand der var heste visker ude til min hoppe for mange år siden. Vi havde først prøvet både Kiropraktor og dyrlæge osv. Men hesten gik stadig ikke igennem handelsundersøgelsen.. Og Dr dyr kunne ikke finde ud af årsagen. Han kom, stod og kiggede lidt på hende på afstand. Også fortalte han hvad der var galt, og hvad vi skulle gøre. Også gjorde vi det, og hesten gik igennem handelsundersøgelsen uden problemer ni måneder senere smiley
    Men der er SÅ mange fupmagere der ude. Og telepatør er ikke noget man kan uddanne sig som. Det er en medfødt evne de færreste besidder. Så derfor tror jeg ikke på ret mange af de.. Og vil ikke smide mine penge efter det medmindre jeg er sikker på at personen er ægte.

    Mvh TT


  • #4   1. feb 2019 *host* Det er snyd og bedrag *host host*

  • #5   1. feb 2019 TT: nej, det var ud fra et billede. det burde jeg nok have nævnt smiley

  • #6   1. feb 2019 Nu besidder jeg selv evnen.
    Så ja jeg tror naturligvis på det.

    Jeg har snakket med en del dyr efter hånden
    Mest heste og hunde.
    Jeg tager kun et lille symbolsk beløb for det i form af 50kr
    Den pris kan alle være med på.
    Jeg gør det for at hjælpe dyrene og deres mennesker til at opnå en bedre forståelse for deres dyr som gør man opnår en bedre kontakt.

    Jeg ville gerne fortælle om oplevelser med det men for at vise mine "kunder" respekt så deler jeg ikke ud af historierne jeg selv har erfaret.

    Men man skal virkelig se sig for.
    Der er så mange fupmager og mange som kun gør det for pengenes skyld, hvilket er så ærgerligt da mange dyr og mennesker går glip af denne fanatiske oplevelse det er.

    Jeg har kun prøvet 3 gange ud af ja nok 300 dyr at jeg har ramt ved siden af, og der tilbage betales beløbet naturligvis da "kunden" ikke har fået det ud af det som de forventede.

    Jeg ved godt nogen måske ville udnytte, men det tror og håber jeg på folk ikke gør hvis jeg rammer plet.

    Det eneste jeg skal have på et dyr er navn et billede hvor øjnene ses tydeligt.
    Derudover må ejeren frit stille 3 spørgsmål de ønsker jeg skal stille deres dyr og jeg så får svar på.

    Jeg kan fortælle om at jeg har haft en heste hvisker ude til min pony da jeg var 12år gammel, og hun ramte plet med alt.
    Og det gjorde hun ved alle hestene i stalden.

    Alle ryttere skulle stå sammen, ogs var der en person til at trække hestene på stald gang en efter en som de sku snakkes med.
    Hun kunne sågar udpege hvilke ryttere der red (var ejer) til hver enkel hest.
    Hun løste trailer problemer for 5 heste, uroen i stalden løste hun. En hest som altid var trommel fed, det problem løste hun ogs.
    Det tror simpelhen den var i fol.

    Udover hestene snakkede hun ogs med staldens to hunde og løste mysteriet om hvorfor den ene hund stak af gang på gang.
    Den besøgte sine kærester ude i byen og overnattede ved dem en enkel nat.
    Altaå sammen fandt vi ud af passede og de løsninger hun kom med løste problemerne for os alle som vi hver især havde med vores heste og ponyer.


  • #7   1. feb 2019 Man skal ogs huske på at en heste hvisker ikke erstatter en dyrlæge.
    Vi kommer ikke ind på kritisk sygdom men anbefaler her at man får sim dyrlæge ud.

    Vi er ikke dyrlæger og kan langt fra samlingens med det.
    Det skal man ogs huske.
    Vi er ingen mirakel mager. smiley


  • #8   1. feb 2019 Pernille L: Så du kan... tale med et dyr gennem et billede? Det lyder dælme usandsynligt og ret lyvagtigt!

  • #9   1. feb 2019 Jeg har brugt en telepatør en gang. Og besidder også selv "evnen". Alle kan snakke med dyr. Det er bare med at tage i mod, være åben og øve, øve og atter øve. Jeg fik svar på alt og mere til, udfra et billede med hestens navn og alder. Og er nu selv ved at uddanne mig til telepatør og snakker med mine dyr dagligt, ville ikke kunne undvære det smiley

  • #10   1. feb 2019 Men for at svare på dit spørgsmål Nikoline. Så er du meget velkommen til, at skrive en pb til mig. Så deler jeg gerne ud af min oplevelse med telepatøren smiley Det var for mit vedkommende det hele værd smiley

  • #11   1. feb 2019 Jeg var også lidt tvivlsom, men efter vi havde Natalie ude blev det ændret bræt. Hun kom ind på noget meget specifikt og overbevisende i min mors barndom som var lidt overvældende

  • #12   1. feb 2019 Hippie uden hypse
    Det må du synes.
    Jeg ved blot jeg har hjulpet mange på denne måde.
    At du synes det virker som bedrag kan jeg aldrig tage fra dig og det vil jeg hellere ikke.

    Rigtig god weekend smiley


  • Emmelie C
    Emmelie C Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
    #13   1. feb 2019 Jeg havde også en ude og snakke med min gamle hest. Han kunne godt lide sit grønne dækken... Jeg ser aldrig de 600kr igen smiley

  • #14   2. feb 2019 Jeg var af den holdning det var snyd og bedrag..
    Men for at finde ud af hvad der virkelig sker når der telepateres valgte jeg at tage en uddannelse i telepati..

    Og på første dag telepaterede vi. Det gælder om at være åben og så gælder det om at øve sig! øve sig, øve sig og øve sig.
    Jo mere man øver, jo dygtigere bliver man til at åbne og se hvad hesten fortæller. (det var meget begrænset hvad man kunne første dag, men der skete noget smiley )

    Men det er der med telepati er jo desværre at nogle "gætter" frem for at spørge dyret, og så bliver hele telepatien hurtigt meget forkert, man skal virkelig lukke sig selv ude for at give en god telepati.

    Så jeg synes hvis du har lyst til en telepati så snak med vedkommende om det, se på vedkommendes eventuelle fb. side..
    Spørg hvordan det foregår..
    hvad du skal forvente at få ud af det.
    Det er meget forskelligt hvordan folk telepatere, altså om de gør det ud fra 3 spg. eller det er løs snak om hesten hele vejen. smiley
    Og fortæl den der skal telepatere hvad du forventer så må man jo sige om man kan leve op til det inden smiley



    Telepatien bruger jeg primært til adfærdsændringer.
    og så evt. under en behandling hvis hesten kommer med en kommentar om et eller andet, som rytter falder mod h. skulder så der er stadig en spænding..
    Har endda også hjulpet med at finde en pony smiley


  • #16   2. feb 2019 Jeg har haft telepatør til min hest to gange, den ene gang var gratis ( ellers havde jeg ikke gjort det, da jeg er MEGET skeptisk)
    Jeg var virkelig imponeret over hvor plet hun ramte, ind til det slog mig, det billede jeg havde sendt var ret afslørende ifht. hans skade, og andre ting, hvor jeg efter lidt tid tænkte, at hvis man er heste menneske og kender bare lidt til fysikken på hesten, så var meget hun sagde ret indlysende, så hvor meget jeg trods på hende, er jeg i tvivl om, dog sagde hun også noget som hun ikke kunne have vidst.

    Den anden gang var mere eller mindre et tilfælde, hans behandler, som også er telepatør, skulle behandle ham, men han ville ikke have det, så jeg spurgte om hun ville tale med ham, og jeg lyver ikke når jeg siger at før vi talte, var han ked og nedtrykt, men da vi havde snakket og blev enige om at han skulle have fred, så han rolig og lettet ud, han havde helt ændret udtryk og holdning, jeg ved godt at det lyder mere end dumt, men det giver mig ro omkring at jeg tog den rette beslutning, at vide at han var klar.

    Jeg overvejer at få telepatør til min hund, men igen har jeg det svært med det, da jeg stadig er skeptisk og ikke vil betale flere 100 kr. for fup...


  • #17   2. feb 2019 Emmeline C
    ej man, det er da lidt komisk smiley


  • #20   3. feb 2019 Jeg er telepartør og jeg må sige at jeg også undre mig over denne verden.

    Når jeg kommunikere med heste, så er det via følelser, fornemmelser og billeder. Jeg kan sende et billede af situation til hesten, og få en følelse eller fornemmelse retur fra hesten. Ligesom jeg kan sige noget om hvordan hesten har det. Den kan også vise mig, hvor den har ondt, ved at jeg får ondt samme sted på min krop. ( spørg mig ikke hvordan jeg kan, min fornuft står helt af over for dette teleparti, men jeg må bare erkende at jeg kan, at dømme på de tilbagemelding jeg får, og at folk kommer tilbage for at få yderlig hjælp)

    Men jeg høre ofte fra mine kollegaer at de føre snakke-samtaler med dyret, og den kan oven i købet flere sprog.......uden at have lært det...... så hopper min kæde bare af.

    Ligesom hesten også kan udtænke og svare på spørgsmål, som de fleste mennesker ikke vil være i stand til..... så hopper min kæde også af.

    Teleparti kan være en hjælp, man skal bare overveje hvad man kan få svar på, og hvad man ikke kan få svar på.



  • #21   4. feb 2019 Dorthe: Jeg er helt enig, jeg har selv oplevet telepati på nært hold, men at kunne decideret snakke/ føre en samtale med et dyr, der bliver jeg skeptisk, også at man kan gøre det på afstand ud fra et billede, hvordan pokker kan man det?!?


  • #22   4. feb 2019 Marie: det er lige der min fornuft står helt af, men ja, det er jo det jeg gør.

    Lige så snart jeg ser et billede af en hest, får jeg en klar fornemmelse hvilket personlig hesten har, og hvad den synes om den situation som den er i, og hvilket forhold rytter og hest har med hinanden. - jeg gør ikke noget, det kommer bare til mig, på samme måde, som jeg ser som hesten er sort, gul eller rød.

    Jeg kan ikke forklare hvordan, på samme måde, du heller ikke kan forklare hvad du gør for at se og høre. Det er bare noget jeg gør, total uden om min fornuft.


  • #23   4. feb 2019 Jeg har brugt det til Copy to gange tror jeg nok, Lucky en gang og Pelee også en gang - skal have anden gang til ham i løbet af februar satser jeg på.
    Jeg var egentlig en non-believer, men en ret pludselig adfærdsændring hos Copy tvang mig til at prøve det, for der var ikke noget fysisk at finde og der var ikke sket noget. Jeg fik både en begrundelse, og så fik jeg nogle ting af vide af ham som ingen andre vidste. Der blev jeg overbevist, med det samme. Jeg har brugt den samme til alle mine heste og kunne ikke forestille mig at bruge en anden - både fordi jeg synes hun klikker godt med hestene (og omvendt), hun kender deres historier og så er hun utroligt venlig og empatisk. Jeg valgte at bruge hende lige da jeg havde fået Pelee hjem for at undgå at skulle opfinde den dybe tallerken flere gange - det var meget lettere hvis han selv kunne fortælle mig hvordan han havde det og hvad jeg skulle gøre og ikke gøre smiley Og jeg tror helt sikkert også det har sparet os begge for rigtig mange kampe!
    Men jeg kan forstå på folk at der er rigtig mange som ikke gør det ordentligt. Jeg har ikke været så uheldig, men jeg vil derfor mene at finde en som har mange gode anbefalinger smiley
    Jeg har også fået lavet en reading af Copy af en veninde som også har de evner. Det er en slags udvidet personlighedsanalyse, som også var rigtig givende da hans telepati var længe siden og den derfor holdte mig opdateret med hvordan han går og har det.
    Jeg er helt vildt betaget af den "verden" og vil rigtig gerne lære det selv. Jeg har haft momenter hvor jeg faktisk fik billeder fra Copy, men det er slet ikke noget jeg kan styre. Endnu smiley

    Hvis du vil må du gerne læse en af de telepatier jeg har fået.


  • #24   5. feb 2019 det vil jeg super gerne, har fået en aftale i hus med en men er meget spændt smiley send mig gerne en privat besked på facebook

    Nikoline bruhøj Olsen


  • #25   6. feb 2019 Ditte Young har lavet telepati på de forskellige heste som min hest står sammen med. Jeg fik lov at læse telepatierne på de forskellige heste. Hun rammer så meget plet på de forskellige heste, telepati har hun lavet på hver hest udfra et billede og derfra skrevet mange A4 sider til hver enkelt hest smiley

  • #26   13. feb 2019 Jeg have Ditte Young ude ved min og det var enormt godt, synes helt klart det var det værd, men det var godt nok også betalt smiley

  • #27   14. feb 2019 Jeg har været desperat af nogle omgange med min og derfor prøvet det.

    Men det har skuffet mig alle gangene og har været noget en hver med lidt logisk sans ville kunne tænke sig frem til, ved at søge lidt på internettet hvor der står en hel del om mit kræ.

    Så jeg er kommet frem til at jeg nok forventer for meget - at få ting afvide jeg ikke vidste i forvejen, noget der overrasker mig, nogen ingen andre kan vide, noget man ikke kan tænke sig logisk til eller læse sig til ved at følge mig på internettet.

    Det - og/eller at det er ren og skær snyd og fup og egentligt mest handler om at aflæse mennesker og hvad vi gerne vil hører.


  • #28   14. feb 2019 Krikken: det er en skam du ikke har fået hjælp til adfærdsændringer af hesten smiley

  • #29   15. feb 2019 ...... Hvilke adfærdsændringer? Det har jeg ikke lige nævnt noget om, at det var det jeg søgte hjælp til - eller at jeg ville have hjælp smiley

  • #30   15. feb 2019 smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
Telepati?

Annonce