{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Telepati {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Hvilke erfaringer har I med telepati til heste? Og hvilke kan I anbefale på Sjælland som ikke koster en jetjager?

Jeg bor i Odsherred så det må gerne være en der ikke bor for langt væk så jeg ikke skal betale 400,- i kørsel smiley


P.s. Gerne kom med en historie om hvordan det har gået med Jeres heste, og hvorfor I netop synes det har været godt. I må også gerne komme med historier på de telepatører som ikke har været så gode.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telepati
  • #1   4. aug 2018 Ditte Young har tidligere lavet telepati med min hest, det var forrig ejer som havde bestilt det som jeg så har fået lov at læse. Da jeg læste de femsiders tætskrevet papirer, kunne jeg ik andet end at skraldgrine over hvor præcis Ditte har været. Hendes fortælling var netop at Sokka er fuld af fup og avis papir som elsker at drille og vælte alt hvad hun kommer i nærheden af for at få opmærksomhed eller give udtryk for at hun keder sig smiley Ditte kom også pænt ind på den påkørsel af en moutainbiker som havde trykket sokka’s ribben. Ditte havde også beskrevet nogen oplevelser som forrig ejer har haft med Sokka som også passer. De ting som Ditte har beskrevet er ik noget som har ligget tilgængeligt på nettet så jeg må sige at jeg er dybt imponeret smiley de andre damer i stalden havde også fået lavet en telepati på deres heste af Ditte og igen var det det så præcis. Det var ik de samme ting som var nævnt i min hests telepati men noget helt andet, som passer lige til den hest og igen var det sandt smiley hvis jeg får råd så ville jeg uden kvaler vælge Ditte smiley hyggelig tråd og er spændt på at høre folks erfaringer - både positivt og negativt smiley smiley

  • #2   4. aug 2018 Har haft Malue fra telepatien. dk ude og hun var virkelig præcis. Nævnte mange ting, som hun umuligt kunne vide på forhånd.

  • #3   4. aug 2018 Hvad har du brug for at få at vide, altså hvilken information ønsker du at få fra din hest?

  • #4   4. aug 2018
    Det jeg har fået, har jeg ikke rigtigt kunne bruge til noget eller genkende min pony i.
    Det var fra en folk ellers er glade for. Men jeg var ret desperat og har været x flere, men har droppet den idé endnu og følger istedet mavefornemmelsen.


  • #5   4. aug 2018 Jeg har brugt fjerntelepati til mine tre, og det har alle gange været en øjenåbner for mig. Selvfølgelig er der ting jeg ved i forvejen, men også ting jeg har været i tvivl om har jeg fået bekræftet - og så har jeg selvfølgelig også lært noget nyt. Den første gang var jeg skeptisk, men jeg fik nogle ting af vide jeg aldrig har fortalt nogen før og det overbeviste mig. Jeg har senere brugt det til at lære om min ponys baggrund da den var ret usikker, og til at komme ind på min nye hest sådan så jeg ikke behøvede at opfinde den dybe tallerken med ham, men han kunne fortælle mig lidt om ham selv.
    Jeg har brugt Marie Pedersen (Fjerntelepati v. Marie Pedersen på fb). Jeg ved ikke om hun er så aktiv lige nu, der var nogle private ting der gjorde at hun vidst har skåret lidt ned, men man kan jo altid smide hende en besked smiley


  • #6   4. aug 2018 Ditte Young
    Hun ved 100% hvad hun laver, og hun siger ikke bare alt muligt som ikke passer.

    Da hun telepaterede med min hest "sagde" han fx at jeg hang i skuldrene under ridning, så det gjorde at han fik for meget vægt på skulderen. Det var 100% rigtigt, og Ditte har ALDRIG set mig ride.
    Vi kom også ind på noget med fold, hvor hun spørger hvilken foldmakker han bedst kan lide, og så viser han et billede af en hoppe (det var hans gamle foldmakker), Ditte forklarer så at han ikke kan få hende, og så "siger" min hest hvorfor spørger i så, og da hun sagde han ikke kunne få hende, begyndte han at stå og trampe voldsomt i gulvet.

    Kan kun anbefale Ditte:-)


  • #7   4. aug 2018 Dorthe C: jeg ville rigtig vide om han har smerter pga adfærdsproblemer og bare generelt hvordan han har det da jeg kun har haft ham i et år. Og så ville jeg vide om han har nogle traumer eller dårlige minder fra tidligere ejere.;)

  • #8   4. aug 2018 Jeg har brugt Mathilde Denning til ALLE mine dyr.

    Det er ikke hvem som helst jeg ville lade heale eller snakke med mine dyr, for jeg vil være sikker på at vedkommende er ren i sit arbejde og har hjertet med også. Det er SÅ vigtigt, for det er der de fleste fejl sker. Mathilde er jordbunden og har ramt plet med alle mine dyr. Jeg har fået informationer om mine dyr, som ingen andre end min familie ville vide noget om. Dyrene har fået lov at få ord og fået lov at få en stemme. Jeg har nødvendigvis ikke fået Mathilde til at kommunikere med mine dyr når vi stødte på konflikter, men i det hele taget til et "check up" en gang i mellem hvis jeg ville være sikker på at kunne forstå deres budskaber eller være sikker på mine egne fortolkninger af deres adfærd eller hvad de evt. kunne have på tale. Og uden nødvendigvis at fortælle Mathilde hvad problemstillingen er, skal hun nok få den af vide af dyret, hvis dyret mener det skal frem. Min hest f.eks. havde formuleret et meget meget personligt issue omkring mig, som jeg egentlig kun havde henvendt mig til min hest omkring. Det havde Blika uddybet i Mathildes svar - og de her ting ved Mathilde altså ikke på det her tidspunkt. Mathilde giver sig god tid med de sessioner hun laver, og det gør netop også at det man får er helt fantastisk.

    Jeg vil til ENHVER tid anbefale Mathilde. Hendes arbejde med dyrene er helt igennem bemærkelsesværdigt og jeg stoler kun på Mathilde til kommunikationen med mine dyr. smiley



  • #9   4. aug 2018 Nu er jeg blondine, og står ved at der er mange ting, som jeg ikke forstår.
    Men jeg er ærlig talt også ret nysgerrig, så jeg spørger.

    Hvordan skal telepati dog virke?
    1) Hvordan skal tanker bevæge sig fra en person / dyr til en anden person?
    2) Det lyder somom, at folks oplevelser er, at hestene har ret komplekse beskeder til deres rytter / ejer. Især sammenlignet med, hvor komplekse og abstrakte tanker heste normalt antages at kunne tænke???

    (Og så er der, hvor samarbejdet mellem dyr og menneske fungerer så godt, hvor begge parter er så veltrænede, at det ligner tankeoverførsel - men reelt har dyr og menneske lært at læse hinanden rigtig godt - og det er jo noget andet...)


  • #10   5. aug 2018 Dr Who: Nu bevæger jeg mig ind på "farlig grund", som jeg ærligt ikke ved meget om. Jeg ved dog at telepati på mystisk vis kan virke, men det er ikke "bare lige" at gøre det. Jeg har selv taget et kort telepati kursus på naturgaarden for efterhånden en del år siden. Jeg har ikke brugt det andet end privat, men har selv testet det, på bekendtes dyr, hvor jeg kun kender vedkommende og ikke dyret, og kun med fjerntelepati, altså møder jeg aldrig dyret, og har ingen mulighed for at opfange noget fysisk. Det har ikke været de vilde lange sessioner, da jeg som sagt ikke rigtig bruger det. Men har fx oplevet en helst, der uanset hvad jeg spurgte dem om, kun fik et kort billede som svar, hvorefter den straks viste et billede af en meget beskidt boks! Jeg var helt pinlig over stort set at komme med det, som det eneste fra hesten, men det viste sig så, at hende der havde den altid var meget omhyggelig med at pulse om og rengøre dens boks, men den sidste måned havde siddet med eksamensopgave og derfor ikke havde tid til at ordne boksen dagligt. På selve kurset prøvede jeg at telepatere med en hest ud fra en spytprøve på en vatpind, altså intet billede. Udover lidt forskellige billeder jeg fik ind, viste den mig sine hive flere gange. Da jeg fortalte ejeren om det bagefter, grinede hun og sagde at hun i sjov altid havde sagt til hesten at den var grim og at det eneste pæne på den, var dens hove smiley
    Tja, det siger jo ikke meget om hvordan det virker konkret, men uden på nogen måde at vide noget om det, tænker jeg at det meste i verden jo er lavet af eller indeholder energi, og at vi på en eller anden måde, ligesom computere der læser 0 og 1 taller, kan opfange en form for energi. Men jeg har hørt (kan ikke huske hvor) at kvantefysiskere studere meget inden for disse områder, og jeg synes det er spændende at følge med i. Kunne da være fedt, hvis de engang kom med et konkret bud på hvordan ting som telepati hænger sammen smiley


  • #11   5. aug 2018 Jeg har overværet en telepatør arbejde, dette var på min tidligere lånehest jeg skulle købe, men hun gik ikke igennem handelsundersøgelsen, og Tove Due kunne ikke finde ud af hvad hun fejlet. Så vi fik en hestevisker ud. Han stod og kiggede på hesten, og fortalte så en masse ting om hvad den fejlet og hvad hesten foretrak og var bedst til. Vi gjorde de ting han havde sagt, og så gik hun igennem handelsundersøgelsen efter en længere genoptrænings periode. smiley
    Jeg stoler dog ikke på ret mange mennesker. Der er for mange fupmagere.. Så jeg vil ikke spilde mine penge på disse, medmindre det var sidste udvej..
    Han vi brugte er gået på pension desværre smiley


    Mvh TT


Kommentér på:
Telepati

Annonce