{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Skridttæppe {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen :D!

Jeg har et helt nyt ( aldrig brugt ) skridttæppe af uld til hest, som jeg ikke ønsker at blive ved med at have, da det jo fylder og jeg ikke bruger skridttæpper på min tinker smiley

Dog står der MARIE OG PINTO på det...

Men er der nogen som måske kan være interesseret i det alligevel? enten kan man jo tråde det op, eller bare lade det være, eller måske lave en ny tekst over det smiley ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skridttæppe
  • #1   4. feb 2013 prøv i markede smiley

  • #3   4. feb 2013 Man må ikke handle i forum, så det skal over i marked. smiley

  • #4   5. feb 2013 Er det gratis eller hvad? smiley

  • #5   6. feb 2013 Nej, man skal have VIP, men når man har det er det gratis. smiley

  • #6   6. feb 2013 CTS - jeg tror hun spørger TS smiley

  • #7   6. feb 2013 CTS: Var det mig du svarede? smiley

    Jeg spurgte om det var gratis, for så var det jo i realiteten ikke en annonce + jeg kunne være interesseret så, hvis det passede smiley


  • #8   6. feb 2013 Nå, på den måde. smiley

    Men du må ikke handle i forum, heller ikke selvom det er gratis. smiley Så du må egentlig heller ikke spørge ind til det..


  • #9   7. feb 2013 Jeg ved det står et sted, men har lige kigget brugerbetingelserne igennem, og kan faktisk hverken finde noget om annoncer eller bortgives ting.. smiley
    Dog står der dette:
    " Kommentarer i indlæg

    Kommentér kun et indlæg, hvis det har din interesse eller du ønsker at hjælpe. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation eller i øvrigt er uhensigtsmæssig, bliver den slettet."

    Så ser ikke noget galt i det jeg har gjort - om ts' indlæg så er ulovligt eller ej smiley


  • #10   7. feb 2013 Jeg spurgte en HA'er om det for et par uger siden, netop fordi det ikke rigtig står noget i brugerbetingelserne, og hun sagde at det gik ind under handel, og derfor ikke var lovligt. smiley

    Det er ikke lovligt for TS at oprette et emne om handel, men det er heller ikke lovligt for dig at forsøge at handle i forum. smiley


  • #11   7. feb 2013 Forsøger jo ikke at handle smiley

  • #12   7. feb 2013 Du vil jo gerne købe det/have det, så det gør du jo. smiley uanset om der er penge indblandet, så er du interesseret i den vare hun beskriver, og det må du ikke gøre opmærksom på her, ligesom hun heller ikke må skrive emnet. smiley der er desuden (måske en uskreven) regel om, at man ikke svarer på emnet, når det er ulovligt - og det gør du, idet du svarer ts smiley

  • #13   7. feb 2013 Ja, vil gerne tage det, men ikke købe = ingen handel (hun får ikke noget igen). Slå det evt op i et leksikon smiley
    I svare også, så uanset svar, er det lige "ulovligt" (uskreven), om det er det i svare i tråden eller det jeg svare. Har på intet tidspunkt (før du skrev), sagt at jeg var interesseret. Hvis TS havde skrevet: "Nej, jeg vil have det og det for det", ville jeg havde svaret at det var forbudt, og ellers ville jeg have taget det smiley


  • #14   7. feb 2013 Der er også en gruppe her på hg eller har været, don't know (mener endda der blev spurgt en ha'er om godkendelse), som udelukkende er lavet til "bortgives ting", og den er fuldt ud lovligt, selvom annoncer ikke er i grupper heller smiley

  • #15   7. feb 2013 Hvad er det så, hvis det ikke er handel? Du er interesseret i det hun har, du vil gerne have det - det er HELLER ikke lovligt. smiley

    Du må gerne svare, for at fortælle at emnet er ulovligt, men du må ikke svare på hendes spørgsmål. smiley Mener faktisk at de opfordrer til at man gør opmærksom på fejlen. smiley Men du svarer på det hun spørger om.
    Anyway, jeg har spurgt en HA'er om det for nogle uger siden, men hun har da sikkert løjet så. smiley


  • #16   7. feb 2013 Læs nu lige, især de sidste fire linier i det første svar her i de to sidste følgende oprettede, igen smiley

    Men sikke noget vi diskuterer smiley
    Og ja, de opfordre til det. Men du kan ikke skrive det, hvis det faktisk er lovligt jo ..


  • #17   7. feb 2013 Jeg forstår ikke hvad det er du skriver?

    Jamen du skal være velkommen til at spørge en HA'er. smiley Men det er da utroligt så svært folk har ved at forstå reglerne, og vide hvornår det går ind under handel og hvornår det ikke gør. Det er åbenbart rigtig svært, du er ikke den første der ikke forstår det.


  • #18   7. feb 2013 Det er jeg HELT enig med dig om, bare omvendt smiley

  • #19   7. feb 2013 Jamen som sagt, jeg har spurgt en HA'er, så hvad er dit problem?
    Vil du virkelig påstå at du har ret, selvom HA'er siger det modsatte?


  • #20   7. feb 2013 Nej, men har fået det modsatte af vide af en ha, så hvem har mest ret? smiley
    Jeg har intet problem smiley


  • #21   8. feb 2013 "Som hovedregel må der ikke foregå nogen form for handler i forum.
    Selvom det er gratis, så foregår der jo en slags handel, bare uden penge"

    Så NEJ, det er ikke lovligt det du gør, hvorfor er det så voldsomt svært at forstå?
    Det du laver hører ind under handel, og handel er ikke lovligt, heller ikke selvom det er gratis. Måske burde du lige opfriske reglerne.


  • #22   8. feb 2013 Nej, der ingen handel, hvis der ikke indgår nogen form for bytte (fx penge eller ting), sådan er det bare.. slå det dog op smiley

  • #23   8. feb 2013 Som sagt, så skriver en HA'er at det er handel, også selvom der ikke indgår penge. smiley
    Du har ikke handlet nej, men du har FORSØGT på det, og det er ikke lovligt. Hvis du ikke er interesseret i hendes vare ville du vel ikke skrive om det er gratis. Ergo vil du gerne have det, og selvom du gerne vil have det gratis, går det altså stadig ind under handel. smiley Hvorfor er det svært at forstå?

    Jeg ved skam godt hvad handel betyder, men når nu HA'erne siger at det her går ind under handel, hvorfor modsiger du det så? smiley Men jaja, du har nok ret i, at du ved mere om HG's regler end HA'erne smiley arrogance op højt plan.


  • #24   8. feb 2013 Jamen jeg har hørt noget andet fra en hg.. Vi var jo som sagt nogle der oprettede en gruppe engang... Men forstår ikke hvorfor du fra start af ikke bare kunne være ligeglad? smiley
    Jeg havde aldrig troet at det var mig du skrev til, hvis det ikke var fordi never say ever kommenterede på det. Jeg skrev til ts smiley


  • #25   8. feb 2013 Jamen det var jo så i dén gruppe det var lovligt, men det er ikke lovligt i alle andre grupper. Skriv til en HA'er og spørg om det du har gang i er lovligt, for det er det altså ikke. Kan ikke se hvorfor det er så svært at indrømme.

    Fordi man skal overholde reglerne, og det skal du ligesom alle andre. Og jeg forstår ikke hvorfor det er så svært at forstå reglerne, og forstå hvad HA'erne siger. smiley Jeg bliver ekstremt irriteret på folk, der ikke bare kan overholde reglerne. Hvis ingen siger til jer at I gør det forkert, så fortsætter I jo bare, og så begynder flere og flere på det, og til sidst bliver det hele noget rod.
    Hvis ALLE er som dig, og er ligeglade med at overholde reglerne, så ville HG ikke eksistere, fordi det som sagt ville være noget rod. Reglerne er der for at blive overholdt, og når folk ikke forstår det, så skal de have det afvide. smiley


  • #26   8. feb 2013 Ja, du skrev til ts - men det er jo så ikke lovligt for dig. smiley Derfor fortæller jeg dig det. At du så ikke vil forstå eller indrømme at det er forkert, er grunden til at vi stadig diskuterer det. smiley
    Men du mener så at det er ligemeget med regler, dem behøver man da ikke overholde, eller hvad? Og du skal bare have lov til at opføre dig som du vil, selvom det er mod reglerne? hm....


  • #27   8. feb 2013 Det jeg skrev i første omgang var lovligt jo smiley

    Du bad mig uddybe, og derefter mener du ikke det er lovligt.. Men inden du kommenterede og jeg uddybede, der var det lovligt.. Man jeg skal nok bare lære at lade være med at svare folk der kommentere på mine ting en anden gang smiley


  • #28   8. feb 2013 Jeg har læst brugerbetingelserne og skrevet med ha'er, så tror nu jeg har rimelig styr på det smiley Jeg gør ikke noget imod reglerne smiley

  • #29   8. feb 2013 Du spørger om det er gratis - det viser at du er interesseret i det, og gerne vil handle, hvis det er gratis. Det er IKKE lovligt. smiley

    Hvad har HA'eren skrevet til dig, siden du tror det er korrekt? For det er det altså ikke, hvilket du også kan se på det svar jeg fik fra en HA'er. smiley


  • #30   8. feb 2013 Det ER ulovligt, how hard can it be.



    profilbillede
  • #31   8. feb 2013 Jeg viste ikke interesse! Har du ikke læst mine beskeder?

    Udover det, så fik vi lov til at oprette den gruppe i sin tid med ting der bortgives, da den ha'er der blev skrevet til, sagde god for det..
    Jeg har ikke beskederne, da det var en anden der oprettede den.. og kan kun sige, hvad vi fik af vide dengang af den ha'er vi snakkede med smiley


  • #32   8. feb 2013 Hvorfor spørger du så om det er gratis, hvis du ikke er interesseret? Som du selv skriver længere oppe, så skal man heller ikke skrive hvis det ikke har ens interesse, da det så bare ses som spam - så det er jo heller ikke lovligt for dig at skrive det, hvis du rent faktisk ikke er interesseret. smiley

    Ja, I fik lov til at lave en gruppe om det, men det betyder jo ikke, at I må gøre det i alle grupper og forum. smiley Den gruppe blev jo nok lavet, for at holde det i den gruppe, så det ikke skulle foregå på resten af HG. At I fik lov til at have én gruppe, betyder ikke at det er lovligt overalt, hvilket jeg har sagt til dig rigtig mange gange nu.


  • #33   8. feb 2013 Gider ikke diskutere det med dig, når du ikke engang gider læse mine beskeder.. og uanset hvad en ha'er siger, kan de jo altså ikke bare ændre på betydningen af det danske sprog... Som du selv sagde i den tråd jeg oprettede den anden dag, så kan man ikke bare kalde en hest stædig/fræk mv, bare fordi man ikke ved hvad man ellers kan kalde det.. og at noget bortgives er ikke en handel.. som du også selv sagde, så tager nogle ikke disse folk særlig seriøse, så kan jeg heller ikke tage sådan en ha særlig seriøs... Det er nemmere at kalde en spade for en spade, især når man snakker regler smiley

  • #34   8. feb 2013 Jeg er med på hvad handel betyder, men jeg siger bare, at her på HG er det heller ikke lovligt at bytte, selvom der ikke er penge involveret, fordi det ses som handel. Det er ikke mig der har lavet reglerne, så det er ikke mig du skal brokke dig til, men HA'erne. smiley
    Jeg har læst alle dine beskeder, kan ikke se hvorfor du tror jeg ikke har. smiley

    Men jeg forsøger at forklare dig, at bare fordi man måtte bytte i gruppen, så betyder det ikke at man må overalt på HG. Kan ikke se hvorfor du tror det.

    Jamen sødeste ven, så brok dig til en HA'er, og se hvad du får ud af det. Jeg bringer bare budskabet videre, og det du gør er jo for helvede bare ikke lovligt, og det har ikke givet ét eneste argument for at det skulle være lovligt, udover at I engang havde en gruppe hvor man måtte. Hvilket på ingen måde gør det lovligt på resten af HG, kan du ikke forstå det?


  • #35   8. feb 2013 Men det er fandme svært at forklare dig noget, når du ikke engang vil lytte til en HA'er. så skal man måske overveje, om man skal være herinde, hvis man ikke vil lytte til en HA'er, det var dog utroligt.

    Giv ét eksempel på, at jeg ikke har læst dine beskeder? Det er nok nærmere dig der ikke læser miner, for du svarer ihvertfald ikke på dem, og begynder at snakke udenom osv. i stedet for bare at læse og forklare. Har stillet de samme spørgsmål igen og igen, men det går jo tydeligvis ikke igennem, at det I lavede i den gruppe, ikke er lovligt på resten af HG. Åbenbart virkelig, virkelig svært at forstå for dig. Så nu siger jeg det én gang til, hvilket jeg håber du vil læse denne gang. HVORFOR tror du det er lovligt at give ting gratis på resten af HG, blot fordi I fik lov til at oprette en gruppe om det?

    Jeg vil mægtig gerne skrive en besked til hver eneste HA'er med det samme spørgsmål, for at få dig til at se, at det IKKE er lovligt det du gør. At du bliver ved med at køre i at det ikke er handel, er jo sådanset ligemeget. Jeg siger bare hvad HA'eren siger. smiley


  • #36   9. feb 2013 Ved godt du ikke kan sige andet end hvad du har fået af vide af ha'er..
    Har forklaret dig længere oppe, hvorfor det er lovligt smiley

    Og slut prut herfra ! smiley


  • #37   9. feb 2013 Du har ikke forklaret hvorfor det er lovligt at gøre andre steder end i den gruppe I fik lov til at oprette. smiley

    Det er HA'erne der siger det er ulovligt, alle andre steder end I den gruppe I fik lov til at oprette. Så det er helt hul i hovedet, at holde på at du har ret, når det jo er så tydeligt, at det ikke er lovligt. smiley


Kommentér på:
Skridttæppe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce