{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Søger rytter pga brækket fod {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg er en pige på 18år som søger en rytter til min hest som er på MB niveau i dressur.

Jeg brækkede min fod her igår på min hest fordi jeg var uopmærksom på at min far raslede omme bag barrieren mens jeg red og derfor blev min hest forskrækket og løb så jeg vrækkede om i stigbøjlen. Men hun er rigtig rigtig sød og gør ingenting, hun blev kun bange.

Problemet er det at jeg skal til kursus d. 22. Feb. Hos Per sandgaard som kommer til Danmark fra Sverige. Plus at min hest ikke rigtig kan tåle at stå stille, da hun bliver helt stiv at arbejde med.

Vi bor på et ride center kaldet Skovly Ridecenter 3km fra Bramming by. Jeg kan desværre ikke sige hvor længe, det kommer jo an på min fod, men endelig skriv hvis du er interesseret smiley mange hilsner og vrinsk Cornelia og Pernille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger rytter pga brækket fod
  • #1   6. feb 2013 hej smiley ville høre om hesten skal blive stående i perioden eller om den må flyttes, jeg er helt indforstået med at det er en kortere periode, men jeg er i mesterlære i Herning, op til berider uddannelsen, Mia AAgård kender mig, da jeg også plejer at ride på skovly smiley

Kommentér på:
Søger rytter pga brækket fod

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce