{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

Han kommer igen :-/ {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger er der denne dreng som kommer igen.
På et tidspunkt skrev vi meget sammen og jeg troede vi bare var (venner) men han ville gerne være mere og det var jeg bare ikke klar til, og jeg følte slet ikke det samme overfor ham... Han blev meget sur på mig, og han havde intet til overs for mig. Det gjorde mig lidt ked af det på det tidspunkt... Men jeg fandt ud af det ikke var min skyld vi ikke var venner mere, det var hans.
Men vi havde ikke snakket i laaaaaang tid, ikke engang har vi prøvet at skabe i kontakt, der er vist nok gået 1 år.

Men her i vinterferien var jeg på Gran Canaria med min veninde, og mens vi var derop fik jeg en snapchat fra en jeg ikke snapchatten på. Det var et billede af ham, og på billedet stod der ''Hej smukke lang tid siden'' jeg blev sur og spurgte hvor f*nden han havde min snapchat fra?! Han svarede ikke, og da jeg kom hjem igen skrev han en besked til mig om det var en god ferie og sådan... Men jeg ville ikke svare. Efter nogle dage så jeg på facebook han havde skrevet en status hvor der stod ''Lige nu mangler jeg en virkelig sød pige at holde om! :-('' Jeg tænkte på at han nok mente en anden pige... men lidt efter jeg havde set den status skrev han til mig på facebook at han savnede det vi havde, og han undskyldte overfor at være så stor en idiot! Men jeg har bare ikke mere til overs for ham, og jeg vil bare have ham ud af mit liv!

Hvordan kan jeg afvise ham?! Han har ikke slettet mit nummer, han har min snapchat fra sin ven, og han blive ved med at ansøge mig på facebook selvom jeg afviser ham hele tiden! Jeg vil bare ikke være inde i den samme katastrofe igen!

Hjælp smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han kommer igen :-/
  • #1   23. feb 2013 Prøv at sig til ham hvordan du føler.. så kan det være han kan forst hvordan du har det og holder sig væk? Men jeg ved det ikke smiley
    Men ej, hvor er det træls for dig!! Håber det bedste for dig!


  • #3   23. feb 2013 Jeg skal prøve smiley Jeg håber bare han forstår det, for har fundet ud af han skal gå på samme gymnasium som mig efter sommerferien, og vil bare ikke have det er mega akavet mellem os smiley

  • #5   23. feb 2013 Skriv en kort og præcis besked omkring dine (manglende) følelser for ham, send den og bloker ham fra facebook. Hvis du har hans nummer kan du muligvis får telefonselskabet til at blokere det, hvis ikke du selv kan blokerer det på din telefon.

  • #6   23. feb 2013 Kan man ikke blokere...

  • #7   23. feb 2013 ignorer ham både her og der og alle vegne...

  • #8   23. feb 2013 jeg hade sagt jeg syntes du er sød men ikke sød på den måde vi kan være venner men ikke mere:)

  • #9   23. feb 2013 Jeg skrev til ham:

    Mig:''Vil du ikke godt lade vær med at kontakte mig mere''

    Ham:''Hvorfor skulle jeg lade dig være?''

    Mig:''Jeg har bare ikke lyst til at være mere end venner''

    Ham:''Hvorfor ikke?''

    Mig:''Fordi jeg ikke har de samme følelser for dig''

    Ham:''Tror du, du kunne få det?''

    Mig:''Hvad mener du helt præcist med det?''

    Ham:''Hør.. Jeg ved jeg dummede mig, og jeg var en idiot og det hele. Men lige nu er du den eneste jeg tænker på, og kan ikke få dig ud af mit hoved!''

    Mig:''STOP!''

    Ham:''Med hvad?''

    Mig:''Stop med at kunne lide mig!''

    Ham:''Men det kan jeg ikke!''

    Mig:''Hør, vi snakkede sammen, vi skrev sammen og vi venner KUN venner!''

    Ham:''Men jeg vil bare være mere!''

    Mig:''Men det vil jeg ikke! Hvorfor kan du ikke forstå jeg ikke vil være mere end bare venner!''

    Ham:''Det er svært at glemme en så fantastisk person''

    Mig:''Seriøst stop! Jeg kan ikke det her mere, kan du ikke finde en anden at genere!''

    Ham:''Genere?''

    Mig:''Ja! Genere!''

    Ham:''Jamen der er ikke andre!''

    Mig:''Det tror jeg simpelthen ikke på!''

    Ham:''Hvorfor kan du ikke forstå at jeg er helt vildt forgabt i dig?!''

    Mig:''Hvorfor kan du ikke forstå at jeg ikke er?!''

    Ham:''Jeg giver ikke op''

    Mig:''Please! Jo, giv op!''

    Ham:''Nej! Du kan ignorer mig, slette mig som ven overalt! Men jeg vil ikke give op! Det er første gang i lang tid jeg har elsket nogen så meget!''

    Mig:''Lad nu vær! Jeg slutter her, farvel!''

    Ham:''Okaay, jeg elsker dig smukke! <3''

    Det var så vores samtale smiley Og han vil tydeligvis ikke væk! Jeg kan bare ikke få ham væk!! Han ved ikke hvor jeg bor, så der er absolut ingen grund til at ringe til politiet... Jeg har blokeret ham over alt, men hans ven bliver ved med at skrive til mig om ham! Jeg gider bare ikke mere!


  • #11   29. mar 2013 Jeg ville vælge at blokere ham, og når du starter på gymnasiet, så hvis der er nogle af dine venner du kender i forvejen skal være på samme, og måske samme klasse, så spørg dem om de gider være sammen med dig i frikvarterne, sådan så du ikke er alene, hvis han nu skulle finde på og kontakte dig der smiley Hvis det bliver værre, så ville jeg hvertfald tage en snak med mine forældre omkring det! Sådan så de også er med ind over smiley

Kommentér på:
Han kommer igen :-/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce