{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.648 visninger | Oprettet:

Får stød af hesten hele tiden?! {{forumTopicSubject}}

Hej alle, som i nok kan regne ud, ud fra overskriften, så får jeg hele tiden stød af Mulle (altså den pony jeg passer).

Kan godt måske forstå hvorfor jeg får stød af hende, når jeg lige har "trukket" hendes dækken af, så får jeg altid et rap over fingerne når jeg skal til at tage undertrøjen af.:-) forståeligt nok hendes hår bliver jo lidt elektrisk:-)

Men så når jeg begynder at strigle hende bliver jeg ved med at få stød af hende/give hende stød, når jeg rører ved hende.. og det kan blive ved, selv hvis jeg loge går fra hende for at hente noget får jeg også stød nogle gange, og når jeg har været ude og ride..?:-)

Det er som om jeg får stød flere og flere gange når jeg er der ovre, det er virkelig irriterende for hun bliver jo lidt sur over det, og kan jo ikke forstå hvorfor jeg gør det, men kan jo ikke gøre for det!:-)

Er der ikke en venlig sjæl der kan give et råd eller ved hvorfor jeg bliver ved med at få stød!?:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Får stød af hesten hele tiden?!
Kommentér på:
Får stød af hesten hele tiden?!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce