{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Sidebevægelser fra ryggen? {{forumTopicSubject}}

Tja, jeg har lidt svært ved at finde de rigtige knapper til at lave sidebevægelser fra ryggen af på Akando, så håbede i måske havde et fif eller to smiley

Han er SÅ nem, at flytte fra jorden! Det er både forparten, bagparten, hele kroppen og bakke. Der er INGEN problemer der!
Han er også ret god til at flytte henholdsvis forbart og bagpart hver for sig, da vi træner lidt manøvrer mellem bomme (dreje rundt i en firkant af bomme fx).
Udover det, så når vi træner dressur, og han vil kaste indvendige skulder ind lige op til et sving, skal jeg blot lige prikke, eller klemme schenklen ind til ham, før han (for nogle skridt, han er jo bare en baby), tage et skridt ud, retter skulderen ind og bøjer sig om scheklen.

Men at få ham til at bevæge hele sin krop sidelæns er en by i Østrig for ham!

Jeg er rimelig blank for hvad jeg skal gøre nu, da han ikke kan se nogen sammenhæng mellem det hele.

Mit eneste umildbare bud var, at jeg, hvis han trækker væk fra hegnet og ind på marken, kan give ham signalet der, lade ham trække en meter eller to imens han får signal, derefter rose. Og ellers så når vi kommer i et hjørne af banen, så istedet for at lade ham dreje rundt, så give signalet der, og presse ham til at bevæge sig let sidelæns rundt istedet for at dreje.
Men synes bare disse metoder er så.. ja, ved ikke hvad det hedder.. ukorante måske?

Hvad tænker i?

Af private årsager skal vi ikke have undervisning nok de næste to måneder frem ca, så det behøver i ikke skrive. Og udover det, vil det ikke være det vigtigste at fokusere på til undervisning pt.

Jeg vil blot gerne indøve det herhjemme fra ryggen af, da han som sagt kan alt andet i sidebevægelser! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidebevægelser fra ryggen?
Kommentér på:
Sidebevægelser fra ryggen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce