883 visninger
|
Oprettet:
Lær af hesten! - video {{forumTopicSubject}}
Hej HG'er:-)
Denne video syntes jeg bare er fantastisk!
Det der med at lytte til hesten! At lære fra hesten! Det er der mange mange hestefolk der glemmer.
Tænkte at der nok er mange "begyndere" der kan lære af den:-) det gjorde jeg!
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=DK#/watch?v=U-aDgW52MKA&feature=plcp
Hvad syntes i?
Hilsen Emma:-)
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 135
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=DK#/watch?feature=related&v=_7GgQl7tbTA
Min mobil er lidt mystisk ;P
jun 2007
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 2 Emner: 114 Svar: 636
jun 2010
jun 2009
Følger: 79 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 34 Svar: 1.118
jan 2013
Følger: 13 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 403
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.066
Er vild med at hun smækker hesten en med tovet og siger at det bare er et lille 'nap' for motivation og opmuntring xD forstår da godt at hesten går med bagefter... ikke at jeg har noget imod at starte hesten bagfra - gør selv det samme... men det er bare det der med at putte det i en romantisk lyserød box, der kan gøre mig irriteret!
Og så at hun siger at heste let bliver ængstelige og har brug for at få at vide hvordan de skal bevæge sig.. jeg ved at hun ville få kamp til stregen med min søde og velopdragne hest! Man kan sagtens flytte ham rundt, gå med ham, stoppe og ride og alt hvad man har brug for.. Men ikke om han vil korrigeres konstant og bestemmes over på den måde i forholdet 100-0 (menneske-hest) - så vil han sgu hellere være alene! Og ja - det mener jeg og ved jeg!
Vi er ikke heste, og det ved de altså godt!!
(off topic, men gad vide om vallakken er tjekket for KS eller andet.. der er da noget helt galt med dens ryg og bagpart
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 92 Heste: 3 Emner: 278 Svar: 1.738
jun 2010
Uh ja, jeg er helt enig! Har redet på rideskole i 8 år af mit liv (Har fra 1. marts fundet en privat part, Jaaay xD) Og det er da bare for provokerende at folk ikk acceptere ens "HMS-holdning"
Og Hesten ved (selvfølgelig) godt at mennesker er rovdyr - og ikke heste, men jeg tror alligevel man kan lære rigtig meget kommunikation af at kigge på hestens adfærd - især med et føl ved siden!
Lær af hesten! - video
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside