{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Lær af hesten! - video {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er:-)

Denne video syntes jeg bare er fantastisk!
Det der med at lytte til hesten! At lære fra hesten! Det er der mange mange hestefolk der glemmer.
Tænkte at der nok er mange "begyndere" der kan lære af den:-) det gjorde jeg!

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=DK#/watch?v=U-aDgW52MKA&feature=plcp

Hvad syntes i? smiley

Hilsen Emma:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lær af hesten! - video
  • #1   1. mar 2013 Ups ups ups! Mente den her smiley

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=DK#/watch?feature=related&v=_7GgQl7tbTA

Min mobil er lidt mystisk ;P

• #2   1. mar 2013 Linket virker ikke. (:

• #3   1. mar 2013 Hmm... det virker fint hos mig:/ ellers søg på "creating a Partnership with your Horse: in Equus" smiley

• #6   2. mar 2013 Det er (efeter min mening) En super god måde at lære hesten noget på, bruge de samme metoder som hestens mor gjorde. Men skal jo være venner med sin hest, men den skal også vide at den ikke bestemmer, sådan som et mor datter forhold:)

• #7   2. mar 2013 tjoo... synes godt nok ikke det virker som helt almindelig afslappet adfærd den hoppe har overfor sit føl! Synes jeg har set rigtig mange hopper og føl men stjældent har jeg da set en hoppe have det behov for at skubbe rundt med afkommet og korrigere i et væk... kan det være noget HUN har lært af den behandling menneskene har givet hende?

Er vild med at hun smækker hesten en med tovet og siger at det bare er et lille 'nap' for motivation og opmuntring xD forstår da godt at hesten går med bagefter... ikke at jeg har noget imod at starte hesten bagfra - gør selv det samme... men det er bare det der med at putte det i en romantisk lyserød box, der kan gøre mig irriteret!

Og så at hun siger at heste let bliver ængstelige og har brug for at få at vide hvordan de skal bevæge sig.. jeg ved at hun ville få kamp til stregen med min søde og velopdragne hest! Man kan sagtens flytte ham rundt, gå med ham, stoppe og ride og alt hvad man har brug for.. Men ikke om han vil korrigeres konstant og bestemmes over på den måde i forholdet 100-0 (menneske-hest) - så vil han sgu hellere være alene! Og ja - det mener jeg og ved jeg!
    Vi er ikke heste, og det ved de altså godt!!

(off topic, men gad vide om vallakken er tjekket for KS eller andet.. der er da noget helt galt med dens ryg og bagpart smiley )

• #8   2. mar 2013 Nu skal man også tænke på at det er føllets mor altså HEST TIL HEST.. der indgår mange flere signaler ind dem vi kan spåtte med det blotte øje. En helt anden komminktion så at sige, som mennesket aldrig ville kunne gøre ligesådan. derfor anser jeg hendes trænings metoder for ikke holdbar.

• #9   2. mar 2013 Heiwa Pictures ©:
    Uh ja, jeg er helt enig! Har redet på rideskole i 8 år af mit liv (Har fra 1. marts fundet en privat part, Jaaay xD) Og det er da bare for provokerende at folk ikk acceptere ens "HMS-holdning" smiley Hvis du forstår smiley

Og Hesten ved (selvfølgelig) godt at mennesker er rovdyr - og ikke heste, men jeg tror alligevel man kan lære rigtig meget kommunikation af at kigge på hestens adfærd - især med et føl ved siden! smiley

Kommentér på:
Lær af hesten! - video

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce