{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.309 visninger | Oprettet:

Snotter og hoster? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en shetlænder på 25 år, som er godt i stand, og vi har haft hende i 16 år og hun har (7, 9, 13) aldrig fejlet noget!
Nu er hun så begyndt at snotte rigtig meget!
Det er ret meget, tyk, klistret, hvid/gul/grøn snot der kommer ud og "hænger" ud af næseborene. Udover det, så i løbet at de ca fire timer jeg er derovre om dagen, høre jeg hende i snit lave ét dybt host hver dag.
Jeg ar aldrig haft en snottet hest før, så er det normalt at en gammel hest kan begynde snotte og hoste lidt på denne til af året?
Hvad tænker i ellers?

Vi skal have dyrlæge ud på torsdag til vacciner osv, så høre selvfølgelig ham ad der. Men hun har gået og været snottet i godt en uges tid nu, så tænkte jeg lige ville høre jer ad smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snotter og hoster?
  • #2   4. mar 2013 Jeg ville nok ikke vente til torsdag men få dyrlægen ud idag medmindre hun ikke har feber, har hun feber skal du ha dyrlægen ud med det samme smiley god bedring med hende smiley

  • #3   4. mar 2013 Hun er rigtig frisk, som hun plejer! smiley
    Glad, spiser, leger med de andre osv osv. Altså hun "fejler" intet, men snotter meget, og så hører jeg hende som sagt hoste en gang om dagen. Min mor er dagplejer, så er hjemme og ude i haven det meste af dagen, og hun har endnu ikke hørt hende hoste. Men hun har meget snot!
    Hun har heldigvis ikke feber! smiley

    Og tusinde tak for svar! smiley


  • #4   4. mar 2013 Vores gamle (32) har også været forkølet de sidste par år og jeg har flere heste der indimellem hoster uden at der er noget galt andet end at luften ændre sig og de er lidt generet..

Kommentér på:
Snotter og hoster?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce