{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

ser mig selv under meditation {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen! smiley

Jeg mediterer en del og har gjort det i noget tid. Jeg gør det dels fordi det hjælper mig til at slappe af og dels fordi jeg er i kontakt med mit totemdyr her. Men lige siden jeg mediterede for første gang har jeg nemt ved at se mig selv? altså jeg ser mig selv udefra, som om jeg er en anden person der ser mig. Som regel ser jeg sådan helt normalt gennem mine øjne, men nogle gange sker det altså at jeg ser mig selv? er der nogle der har et bud på, hvorfor det sker? (:

Go' weekend (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ser mig selv under meditation
  • #2   15. mar 2013 Det kan sagtens være at du oplever at se dig selv udefra, det er ikke noget jeg selv har prøvet, men har læst om det flere gange, og meditation handler jo også om at lade være med at flyde med tankestrømmen og derved være objektiv, og betragte - hvilket man jo må sige at du gør, når du ser dig selv udefra.
    Jeg har oplevet et par gange at se mig selv et sted jeg ikke har været før, og "få" noget, en ting eller et symbol, som jeg har kunne bruge. Det er ikke på samme måde at se mig selv som du gør, men bare et billede af mig selv "oven i" et andet billede, så personligt tror jeg ikke det er umuligt smiley


  • #3   15. mar 2013 Har prøvet at se mig selv i drømme, men aldrig under en meditation smiley tror ikke det er umuligt at se sig selv hvis man virkelig er afslappet og har nemt ved at nå ud

  • #4   16. mar 2013 Der er jo noget der hedder nær-død-oplevelser, eller ud-af-kroppen-oplevelser, hvor sjælen nærmest svæver over ens krop, men dog stadig er koblet til legemet, og man dermed ser hvad sjælen ser, nemlig sig selv. Men det hører man dog mest om under hjertestop, skindød, nærdød osv. Men jeg har dog også hørt at det er sket under meditation, hvor ens sjæl nærmest kommer ud af kroppen, og man dermed ser sig selv.

    Eller noget lignende. Jeg har ikke nok forstand på det, til at kunne fortælle om det, men prøv at google det. Måske finder du nogle resultater smiley Der findes jo masser af sådan noget stof på nettet.


  • #5   16. mar 2013 Altså dengang jeg mediterede så jeg også mig selv ude fra - men det var fordi jeg valgte mig selv som fokus smiley

    Hvordan ser du dig selv ude fra?


  • #6   18. mar 2013 Jeg synes det er ret vildt:-) Jeg ville vildt gerne på meditation! Ved bare ikke hvordan man gør og kommer i gang:/

Kommentér på:
ser mig selv under meditation

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce