{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

underlig opførsel? {{forumTopicSubject}}


Halløj.

Jeg fik den 19 April et ja af dyrelægen at Bella er ifol. men egentlig er det heller ikke til at overse.

Hun stoppede i Februar med at lade sig bedække af min lille hingst, så ja hun har ladet sig bedække på trods af hun var ifol, men der havde hun ingen mave endnu.

Hun står stadig på fold med min lille hingst da de begge er blevet meget glade for hinanden og der kan jo ikke ske noget alligevel nu hvor hun er ifol. Når føllet kommer bliver de dog skilt, da jeg ikke ved om hingst må stå med både hoppe og føl?

I dag da jeg træk dem ind (jeg trækker dem altid sammen ind) stoppede hun pludselig op og min hingst fik lov at hoppe på hende og trænge ind i hende. Det skete 2 gange på den korte træk tur fra fold til stald (ca 80 meter). Det så ikke ud til at gennemførte, men det lignede altså meget at han var inde i hende..

Hvordan kan det nu være? Det har hun ikke ladet ham få lov til siden februar, hun har konstant sparket ham væk og så opgav han.
Hvorfor må han nu, når det i forvejen er unormalt at en hoppe lader sig bedække når de er ifol?


Samtidig med jeg de seneste dage kunne se hun i boksen (og af og til udenfor) stiller sig hen som om hun skal tisse, men der kommer ikke rigtig noget, så går hun en runde og prøver igen.
Det er sket den sidste uges tid. Hvad kan det være?

Hun virker ikke blød bagtil og det ligner ikke hun er tæt på foling overhovedet..

Håber på kloge ord.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  underlig opførsel?
Kommentér på:
underlig opførsel?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce