{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

Folealarm {{forumTopicSubject}}

Efter en snak med dyrlægen har vi fået at vide at det vil være en god ide at få en folealarm på min hoppe, da vi har haft svært ved at holde huld på hende, så vi vil gerne være sikre på at vi kan hjælpe hende, hvis hun kommer i problemer. Har dog aldrig brugt en folealarm til mine andre hopper, så har ingen anelse om hvor jeg kan få fat i en. Har prøvet at snakke med flere folk jeg kender om at leje en, da prisen er alt for høj til at vi kan skaffe en selv, men desværre uden held. Så vil høre om nogen af jer ved hvor man kan låne eller leje en med nogenlunde kort varsel. Hun har ca. halvanden måned igen, så ved godt at jeg er sent ude, men har først fået dette råd af dyrlægen i denne uge. På forhånd rigtig mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folealarm
  • #1   10. maj 2013 De er ret dyre at leje..
    Jeg havde kamera oppe så jeg kunne overvåge min hoppe da hun skulle fole. Det self hårdt i de uger man overvåger, men også rart at kunne følge med. Mit ur ringede hver 1t fra jeg gik i seng. Og i de perioder hvor jeg var lidt i tvivl ringede det hve ør 1/2t frs jeg gik i seng ti jeg fodrede kl 7..


  • #2   10. maj 2013 Har også tænkt på overvågning, men er det ikke lige så dyrt at anskaffe sig som en folealarm?

  • #3   11. maj 2013 Du kan købe en i Harald Nyborg til 600 kr den skal bare tilsluttes din pc

  • #4   11. maj 2013 Vi har købt et kamera i Harald Nyborg, gav 998kr for det, det var som sådan billigt nok, men man skal bare lige huske at det ikke kun lige er og købe kameraet, der skal også være netforbindelse i stalden for og koble den op på din pc.

    For os betød det så en ekstra udgift på 1200kr til og forlænge netforbindelser fra huset.

    Hvor er du fra? Så ville det være lettere og vejlede om hvor du kan leje en alarm.

    Jeg har en jeg lejer ud, men den er uden Tlf modul og jeg sender den ikke, så det kræver jo så at den kan hentes her.


  • #5   11. maj 2013 Jeg bor i Sønderjylland i en lille by ca.20km fra Esbjerg, og der har de en Harald Nyborg. Må lige prøve at tjekke deres hjemmeside. Er dog ret sikker på at vi ikke har netforbindelse i stalden, men er ikke sikker, så må prøve at have en samtale med min far om det. Hvordan virker det kamera i Harald Nyborg, er det okay kvalitet eller hvordan? Gætter nemlig ikke på at et kamera der er så billigt er helt vildt fantastisk, men det behøver det måske heller ikke være for at blive brugt til overvågning af hoppen.

Kommentér på:
Folealarm

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce