280 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Folealarm!"
Folealarm
Efter en snak med dyrlægen har vi fået at vide at det vil være en god ide at få en folealarm på min hoppe, da vi har haft svært ved at holde huld på hende, så vi vil gerne være sikre på at vi kan hjæ...
Efter en snak med dyrlægen har vi fået at vide at det vil være en god ide at få en folealarm på min hoppe, da vi har haft svært ved at holde huld på hende, så vi vil gerne være sikre på at vi kan hjæ...
Skrevet af: * Joseph * - 10. maj 2013
Folealarm
Skrevet af: * Joseph * - 10. maj 2013
-
#1 14. apr hvad med video?
min erfaring med folealarmer er, at det ikke er altid de "alarmere" når der sker noget
-
#2 14. apr Hvilken landsdel?
Mvh TT
-
#3 14. apr Sjælland
-
#4 14. apr Nå okay. Jeg ville høre om dyrlægerne omkring dig ikke har en til udlån. Mine dyrlæger har et par til udlejning ved jeg
Men det er Fyn.
Mvh TT
22. jan 2009 Følger: 39 Følgere: 45 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 159
Folealarm! {{forumTopicSubject}}
Grundet uheldige omstændigheder har hende jeg står opstaldet hos, nu frasagt sig al hjælp med min hoppes kommende foling (med termin om 14 dage).
Det er mit første føl og har gjort alle forberedelser og tanker BORTSET fra dette.. Jeg kender heldigvis nogle gode mennesker som har erfaring og vil hjælpe mig, men det hjælper jo ikke hvis jeg ikke ved hvornår hun foler.
Er der nogle som kender et sted/nogle som jeg kan leje en folealarm fra med så kort varsel?
Mange tak på forhånd!