{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.648 visninger | Oprettet:

The Originals - sæson 4 spoilers!!! {{forumTopicSubject}}

" moves to Tuesdays, paired with the "Vampire Diaries" spinoff The Originals"

Bliver nødt til at høre jeres holdning til The Originals der bliver en spin-off af The Vampire Diaries. I starten troede jeg den skulle handle om hele original familien, altså Klaus, Rebekah, Elijah, Kol og Finn. Selvfølgelig også deres forældre, men efter afsnittet The Originals i sæson 4 virker det desværre kun som om, at det bliver Klaus, Rebekah og Elijah.
Jeg har lidt blandede forventninger til denne serie. Jeg er super glad for at de tre får mere "screen-time" i og med det er deres serie. Men derudover tænker jeg, at der kommer til at mangle mange i The Vampire Diaries eftersom mange af deres oprindelige cast er ved at dø ud. Jeg er utrolig bange for, at det nu kommer til at være et rent trekants drama, og at handlingen kommer til at være knapt så spændende. Hvad er jeres holdning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  The Originals - sæson 4 spoilers!!!
  • #1   16. maj 2013 bare rolig der kommer til at ske noget vildt. bare rolig smiley

• #3   16. maj 2013 der er jeg i mod dig ibenip, da jeg sys det har været delena og savner stelena... men jeg følger det også på nettet

• #5   17. maj 2013 har du allerede set afslutning ?

• #7   17. maj 2013 nooo en trist slutning.. stakkel stefan og hvad nu med elena

• #9   19. maj 2013 Stefan overlever også. Det vil jeg i hvert fald mene siden han er en main character. Han er måske ikke med i de første håndfuld afsnit i næste sæson. Ellers er det nok bare mig der har lidt ønsketænkning (:

• #10   19. maj 2013 han skal forsætte, sjovt at tænke på ham og elena har en dobbel gænger

• #12   19. maj 2013 ting jeg fant på deres facebook side og oversæt til dansk med google XD

The Vampire Diaries: sæson 5!

? Episoden nummeret er endnu ikke bekræftet.
    ? Dag 1 i forfattere plads til TVD Sæson Five: 15. april, 2013.
    ? Ifølge Julie Plec bør Silas være til stede i sæson fem.
    ? Et par nye karakterer vil blive indført i denne sæson. Efter endt uddannelse vil Elena, Jeremy, Bonnie, Matt, Caroline & Tyler begynde at interagere med nogle nye ansigter.
    ? Der vil være rig mulighed for nogle tegn fra TVD og originalerne til at flytte mellem shows på lejlighed.
    ? Katherine vil være en væsentlig del af denne sæson, ligesom hun var i Sæson 2.
    ? Bonnie vil fortsat være en serie regelmæssige, men som et spøgelse. Så vidt vi ved, vil kun Jeremy kunne interagere med hende, da han er en medium.
    ? Tyler vil også vende tilbage som en serie regelmæssige, og han er i øjeblikket stadig under kontrakt.
    ? Bonnie er der de bare ikke ved, at hun er.
    ? Jeremy forsidehistorie for at være i live.
    ? Lær mere om Salvatore familiens historie evt?
    ? Kuren er i Katherine blod systemet nu, men Silas har stadig en enorm Plan B.
    ? Elena og Damon vil være glade.
    ? Selvom hun er menneskets nu Katherine stadig Katherine hun er stadig dårlig, og hun vil tage sin frustration ud på Elena.
    ? Katherine vil spørge sig selv "Hvor meget skal jeg hader at være menneske?"
    ? Katherine har brug for beskyttelse, nu hvor hun er sårbar, og hun vil få det fra en Salvatore Brother.
    ? Holly Brix og Melinda Hsu Taylor vil være i sæson fem forfattere personale.
    ? De forfattere og Julie Plec kom op med den sidste scene af Sæson 5.
    ? Season Five vil sandsynligvis have en anden gang-jump til august eller September 2011, hvor Elena, Caroline og Matt begynder college.
    ? Damon finde ud af at Silas har nuetralized sin bror, og har skjulte hans krop.
    ? Damon finde ud af at han er relateret til Silas, og at Stefan er hans Doppelgänger.
    ? Den Salvatore Slægtshistorie er ved at blive afsløret i dybden, med hjælp af Damon og Elena.
    ? Bonnie kommer tilbage fra dødsriget til de levendes land.
    ? Bonnie bruge udtryk til at komme tilbage til jorden, med hjælp af hendes Grams, der er med hende på den anden side.
    ? Katherine er et menneske og har Klaus efter hende til at gøre mere af sine hybrider.
    ? Katherine er den eneste levende Doppelgänger og har en masse mennesker efter hende, ved at få hævn over hvad hun havde gjort for dem, mens hun var en vampyr.
    ? Tyler vender tilbage til Mystic Falls som en gave til Caroline fra Klaus, fordi han ikke vil vende tilbage til byen.
    ? Tyler deltage kollegium med Caroline. Ønsker at finde ud af hvorfor Klaus lad ham komme tilbage.

Kommentér på:
The Originals - sæson 4 spoilers!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce