{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Galop
  • #1   21. maj 2013 Det ser helt fint ud. Rigtig god begyndelse smiley

  • #2   21. maj 2013 Tak, glemte helt at skrive at han er 5 år og ikke redet reglmæssigt, før jeg fik ham smiley

  • #3   21. maj 2013 Helt for egen regning, og uden evidens for at det er korrekt at sige, så har jeg oplevet at galop op af bakke i naturen giver meget godt benløft
    Måske din kunne være klar til det?


  • #4   21. maj 2013 Så ung? Så er det da ret godt gået. Den virker til at have en rimelig balance og formen er også fin.

  • #5   21. maj 2013 Han har også været ude og galopere i bakker i naturen. Dog har vi desværre ikke skov eller natur lige rundt omkring os. Så til hverdag rider jeg mest på landeveje eller bane.
    Hans løft bliver højere på tur, da det er på et bedre underlag (vores bane er meget blød lige her for tiden). Men tak får rådet smiley


  • #6   21. maj 2013 Ja ældre er han ikke, og tak igen LadyBlackshee smiley


  • #7   21. maj 2013 Det er en fin begyndelse.

    Han virker til at kunne bruge lidt mere "core stability" i skridt og trav, det vil hjælpe hans balance og styrke i galoppen. Den er lidt utaktet til tider, men det er fordi han har svært ved at holde den. Det kan være en god idé at træne den i longen, hvor han ikke også skal bekymre sig om rytter smiley

    Tempo hjælper ham til at holde sig i gang og oprejst, så driv lidt på ham så snart du mærker han er ved at falde ud eller bliver utaktet.

    Håber vi får en opdatering her i tråden om et par uger! smiley


  • #8   21. maj 2013 Skønt smiley
    Jeg er nu egentlig ikke til de store benløft men super at du øver det (jeg kan bedre holde balancen uden ha ha)
    Det ser rart ud allerede og lyder til at du arbejder fornuftigt med skiftende underlag også smiley

    Ja, det bliver spændende at følge udviklingen


Kommentér på:
Galop

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce