{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Få viljestyrke - how? {{forumTopicSubject}}

Hej gruppe!

Jeg ser så mange billeder af flotte kvinder med de der lækre kroppe, og går bare og ønsker at det er mig! Jeg tænker at jeg skal begynde at løbe, nu når mit knæ er blevet okay igen, men orh! De der undskyldninger kommer hele tiden, selvom jeg jo godt ved, at det bare er at komme afsted her de to første uger, og så er det værste jo overstået.

Så hvordan fik I jer taget sammen til at komme i gang med at træne?

Det er lige før jeg overvejer at hænge et billed op på mit værelse af min krop ved siden af alle de der smækre, haha smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Få viljestyrke - how?
  • #1   13. jun 2013 Jeg havde det på samme måde. Men jeg skal altser tabe 20 kg. Og det kommer på ingen måde af sig selv.
    Min mor er gammel træner og løber også selv, så hun viste mig denne fede løbeplan hvor du kan lære at løbe 5 km. På 11 uger.
    Jeg er igang med 3 uge hvor jeg spiser sundt og 2 uge hvor jeg løber.
    Jeg har verdens dårligste kondi og er mega doven.
    Men har virkelig taget mig sammen nu smiley

    Du kan gå ind på min blog (link fjernet)
    Der er planen, jeg lægger sundt mad derind og prøver at motivere andre smiley

    Du kan evt. Følge den, så skal jeg nok sørger for at du bliver motiveret smiley


  • #3   13. jun 2013 Jeg har haft det som dig - ingen viljestyrke og ryggrad som en regnorm;-)

    Men en dag var det som om NU skulle det være og jeg fik mig meldt ind i et træningscenter og har været igang i lidt over en uge..
    Jeg er pisse stolt af mig selv og synes det er møghårdt, men har det godt med at få det gjort;-)


Kommentér på:
Få viljestyrke - how?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce