298 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "For lidt MP?"
For lidt MP?
Som mange af jer nok ved går jeg drømmer om et spejlreflekskamera, og jeg regne jo med at Canon EOS 1100D var kameraet for mig. Jeg kom så til at se hvor mange MP det har og det har kun 12 MP, men er...
Som mange af jer nok ved går jeg drømmer om et spejlreflekskamera, og jeg regne jo med at Canon EOS 1100D var kameraet for mig. Jeg kom så til at se hvor mange MP det har og det har kun 12 MP, men er...
Skrevet af: Ditmaar - 3. jul 2013
Reklamer for dit kamera.
Ja. Der er jo altid nogen der skal have et nyt kamera, og så kunne det være fedt at lave en tråd, hvor vi samler de kameraer vi har nu, eller dem vi har haft. Skriver lidt kloge ord om dem, og ligger...
Ja. Der er jo altid nogen der skal have et nyt kamera, og så kunne det være fedt at lave en tråd, hvor vi samler de kameraer vi har nu, eller dem vi har haft. Skriver lidt kloge ord om dem, og ligger...
Skrevet af: Camilse - Team Nussehoved . - 30. jan 2007
Sommerlegene...
Vi er tæt på at nå målet med antallet af stemmer, men der er stadig lidt vej endnu... Så kig ind på www.camilse.dk Og så ville det være rart hvis i ville svare på følgende spørgsmål :D http://t...
Vi er tæt på at nå målet med antallet af stemmer, men der er stadig lidt vej endnu... Så kig ind på www.camilse.dk Og så ville det være rart hvis i ville svare på følgende spørgsmål :D http://t...
Skrevet af: Camilse - Team Nussehoved . - 25. jul 2005
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
jul 2012
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 198 Svar: 1.974
dec 2012
Følger: 23 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 116 Svar: 912
jul 2012
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 198 Svar: 1.974
For lidt MP?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside