{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Kåring i Skive? Anyone? {{forumTopicSubject}}

Nogle der skal med til kåringen i Skive her i næste weekend?
Min 2 års skal med til plagskue, bliver utrolig spændende, har dog aldrig prøvet noget lign før, så vi tager det som det kommer smiley

Regner med at tage afsted igen næste år, så han kan få en lille kåring, selvom han er vallak. smiley

Grunden til at jeg tager derop i år er egentlig for at han kommer ud og prøver noget nyt smiley Det bliver en 3 timers trailertur godt og vel, men kører ham så også derop dagen før smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kåring i Skive? Anyone?
  • #1   21. jul 2013 Jeg skal desværre arbejde ellers skulle jeg have været nede og kigge. Næste år kommer jeg med min vallak og muligvis en af plagene til kåring

• #2   21. jul 2013 Yep....
    Kommer med min 3 års Petrea :o)

• #3   21. jul 2013 Så må du jo have en god arbejdsdag Maja smiley

Fedt Charlotte, Den må jeg lige holde øje med, jeg har den eneste 2 års på programmet med, katalog nr 6, Stald Buchs Cinero

• #4   21. jul 2013 Friis' Safia kommer også... en 4 års hoppe, solgte den sidste år til en sød pige i Nordjylland, glæder mig meget til at se den igen smiley

• #5   21. jul 2013 Jeg kommer også med min ni årrige hoppe- Line Højgaard- katalog nummer 21.
    Glæder mig rigtig meget, har bare ikke fået bygget så mange muskler på hende, da hun har stået skadet de sidste måneder..
    Glæder mig til at se en masse plet heste smiley

• #6   22. jul 2013 Er der nogle af jer der har prøvet det før?
    Det er som sagt min første gang, så er lidt spændt på at se hvordan det hele foregår (har fået en 'brugsanvisning' tilsendt smiley
    Har dog faktisk lige et spørgsmål, der står i programmet at der skal trækkes til fotografering direkte efter hård bund, hvad er det for noget? Altså er det en fotograf fra knabforening af?

• #7   22. jul 2013 Ja det er en fotograf foreningen har bestilt, han plejer gerne at tage billeder hele dage som man så kan købe efterfølgende

• #8   22. jul 2013 Jeg har været afsted et par gange før, hvis du har spørgsmål, så kan du bare skrive smiley
    Forhåbentlig bliver det en rigtig god dag smiley

• #9   22. jul 2013 Har også været afsted en del gange.. så spørg endelig smiley

• #10   22. jul 2013 Årh super smiley
    I kan bare vente jer smiley Her kommer en liste smiley
    Skal lige dobbeltttjekke at en mønstringsparade er en åben parade ikke?
    Fletter/syr Cineros man i rosenknopper, men hvad med pandelok, bør jeg også flette den, eller skal den hænge løst? Halen skal vel også bare være løs ikke?
    Og vi er også enige om at jeg bare skal have et par hvide bukser på og en hvid skjorte? Ingen slips vel?
    Det tror lige lige var det til en start smiley
    Hihi smiley

• #11   22. jul 2013 Jo, det er en åben parade.
    Og det er fint med tøjet, du behøver ikke slips,
    Jwg fletter også pandelok, men gør ik noget med halen.
    smiley

• #12   22. jul 2013 Fletter man og pandelok, ikke halen.
    Har hvide jeans og sort T-shirt, hvis det regner har jeg sort regnjakke med K på ryggen smiley

• #13   23. jul 2013 Mange tak begge to smiley
    Kan godt ske der kommer flere spørgsmål op til søndag smiley

• #14   23. jul 2013 Mange tak begge to smiley
    Kan godt ske der kommer flere spørgsmål op til søndag smiley

• #15   25. jul 2013 Der vil være folk til at hjælpe med evt tvivls spørgsmål på dagen og tag endelig fat i mig og husk ingen spørgsmål er for dumme. I år er fotografen en dame og hun skal nok hjælpe dig/jer, også med at få stillet hesten så den ser sig bedst ud på billedet smiley

Jeg håber vi får en rigtig god dag med mange glade mennesker og flotte plet dyr.

• #16   26. jul 2013 Fotografen skal nok tage nogle gode billeder .. smiley
    Det lover hun .. smiley

Glæder mig til at se jer alle sammen .. smiley

• #17   28. jul 2013 Jeg kom desværre ikke afsted smiley
    Lørdag aften på vej til Skive væltede min lille Cinero i traileren af ukendte årsager smiley
    Han sad fast under forbommen og havde forben ude af den lille dør. Det lykkedes os at få panikhagen til at slippe og fri er han. Han kommer simpelthen ud af fordøren.
    Det må virkelig være enhver hesteejers mareridt!! Vi var 8,6 km hjemmefra. Han havde fået nogle skrammer, men virkede ellers ok, men ville bestemt ikke i nærheden af traileren. Jeg vælger at trække ham hjem (men hey, nu er han da trafiksikker om ikke andet ;-))
    I dag har Jeg brugt dagen på at holde øje med ham, og måtte have akut dyrlæge ud, da han pludselig fik feber og benet hævede helt vildt.
    Så rigtig meget øv!! smiley
    Håber i andre har haft en rigtig god dag i Skive

• #18   28. jul 2013 Maja- hvor er det bare en forfærdentligt oplevelse, jeg var oppe med
    Min hoppe i går, da du ringede og gav Anita besked- hun fortalte det til mig.

Vi havde ellers en super god dag, dog mega varm. Min hoppe gjorde det
    Super.
    Håber ikke der er noget alvorligt med din dreng...

Kommentér på:
Kåring i Skive? Anyone?

Annonce