{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

Mit føl skal nok aflives :'( {{forumTopicSubject}}

Mit føl er i dag en måned gammel, men allerede i morgen, skal jeg nok sige farvel til hende smiley

For en uge siden opdagede vi at hun havde meget hævede forben, specielt lige omkring knæet og så ned på pibe benet. Så vi fik en dyrlæge ud hurtigst muligt, der fortalte at det ser rigtig skidt ud, da det er væskeansamlinger som vil gøre at hendes knogler vokser skævt og hun vil få ondt og aldrig blive ridehest. Det var et kæmpe chok for os og vi er fuldstændig knust smiley

I morgen bliver hun sendt på Ansager Dyrehospital, hvor hun skal tjekkes en sidste gang, men dyrlægen gjorde det meget klart at det ser utrolig sort ud smiley Så nu står jeg tilbage fuldstændig ødelagt og ulykkelig.

Er der andre der har prøvet at være i en lignende situation eller som kan give mig det mindste håb om at hun har en chance? Hun har ikke feber og hun spiser fint. Troede at det kunne være følsyge, men hun har ikke nogen symptomer på det andet end hævede knæer. Hun er heller ikke halt og virker egentlig rigtig glad. Men hvis hun med tiden ikke kan gå pga skæve ben, er det vel bedre at stoppe inden hun får smerter smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit føl skal nok aflives :'(
Kommentér på:
Mit føl skal nok aflives :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce