349 visninger
|
Oprettet:
City of Bones - Filmen :D {{forumTopicSubject}}
Nu ved jeg godt vi kun er... tre personer
Men skal I ind og se filmen?
Selv skal jeg til forpremiere i Palads onsdag d. 21. altså samme dag, som den udkommer i USA
Og derudover regner min nabo og jeg også med at skulle se den til den almindelige premiere i den lokale biograf
På Kino.dk kan der bestilles biletter til forpremieren, tror endnu ikke der er helt udsolgt
- Og fortæl gerne folk om gruppen, hvis I kender folk herinde der har læst TMI og/eller TID
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.709
Til gengæld regner jeg med at have "hijacket" min mor, så vi kan komme ind og se den den første uge i september i forbindelse med en mor/datter weekend. Min mor har nemlig også læst bøgerne og er lige så vild med dem, som jeg er.
Det eneste, jeg er lidt "nervøs" for mht. filmen er, om de har skåret for mange vigtige ting fra, og så at det ser ud til, alle hovedpersonerne er helt anderledes i filmen, end jeg har forestillet mig dem ud fra bøgerne. Det er lidt træls. Men jeg vil dog gøre mit bedste for at gå ind i biografen med et åbent sind og glæder mig vildt til at se filmen.
okt 2008
Følger: 143 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 340 Svar: 3.096
Og hvor fedt at din mor også læser den!
Og ja, de har jo bl.a. ikke Raphael med, så det er lidt et mysterie hvordan de har valgt at lave Hotel Dumort scenen. Og at Valentine ikke har hvidt hår. Men jeg er stadig overbevist om, at filmen vil være helt fantastisk!
Men tror at det er en succes!
Nu så jeg lige på GnaverGalleri at de har bannere kørende med TMI i toppen, så det er sikkert også her på HG - det er seeejt!
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.709
Jeg synes også, det virker helt forkert, at Isabelle Lightwood i filmen umiddelbart er både mindre og mere slank end Clary, når det i bøgerne er lige omvendt.
Til gengæld kan jeg godt lide Robert Sheehan som Simon og Kevin Zegers som Alec. Jeg tror, det er de to, som kommer tættest på min forestilling ud fra bøgerne.
Normalt foretrækker jeg faktisk at se filmene, før jeg læser bøgerne, netop fordi filmene sjældent formår at leve op til bøgerne, hvis man læser dem først, men når man lige ser bort fra, at figurerne på film ser helt anderledes ud end min forestilling omkring deres udseende, så ser det ud til at være en flot og vellavet film, og jeg er som sagt spændt på den.
Jeg forstår bare ikke, hvordan pokker den kan få historien til at hænge sammen uden Raphael... han er ligesom på mange måder en nøgleperson, ikke? Men det finder jeg jo ud af.
okt 2008
Følger: 143 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 340 Svar: 3.096
Og ja, det med Izzy har du ret i, det har jeg også studiet en del over, men tror alligevel at Jemima vil gøre det godt i den rolle
Kevin og Robert har også fuldstændig tager mit hjerte, og kunne ikke være mere enig i, at de er perfekte som Alec og Simon
Men ja, det bliver lidt spændende at se, hvordan de har lavet Hotel Dumort scenen uden Raphael?
City of Bones - Filmen :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside