{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Gode plejeprodukter? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lyst fint hår og extensions som jeg har mishandlet (ups :b). Jeg var så til frisøren og da hun vaskede mit hår, blev det SÅ dejligt! Både mit eget og mine extensions.
Jeg spurgte hende så, hvad hendes mirakelkur var, men hun sagde bare en god shampoo og plejeprodukter.

Nu tænker jeg så bare: er det en shampoo der er med til at gøre håret så dejligt? Jeg troede det var balsamen? Har altid kun brugt shampoo i hovedbunden og så balsam i resten af håret.
Og: Kender jeg i nogle rigtig gode plejeprodukter, som gør mit hår dejlig blødt og nemt? smiley

Sidst jeg vaskede hår, brugte og gjorde jeg det her:
Guld farve id shampoo i hovedbunden, mest oppe ved panden og bare der foran.
Guld farve id balsam i hele håret, mest der hvor jeg ikke brugte shampoo.
Toni & guy reconstruction mask.
Matas hårmaske til farvet hår
Og til sidst en Garnier Respons argan oil & cranberry hårmaske
+ jeg putter Matas argan oil i håret næsten hver aften og fletter det op bagefter, så det er flettet om natten.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode plejeprodukter?
  • #1   14. aug 2013 Tresemme!!!! Åhh det er GUUUUUD! smiley

• #2   14. aug 2013 Redken er virkelig fantastisk, det koster så også derefter. Personligt syntes jeg mit hår blev lidt for blødt/skinnende (til min smag) med All Soft serien, men har ikke prøvet andre, så det kan jo være en anden serie er lykken for mig. Udover det så vil jeg sige at du i stedet for at bruge så mange produkter i dit når, når du vasker det, skal pleje det med olier. Argan olien fra Matas er virkelig dårlig synes jeg (i forhold til en "rigtig" Argan olie). Brug olie-hårkur mindst en gang om ugen, og lad det sidde i så lang tid som muligt (gerne en dag eller to). Eksempel på olie-hårkur: Kokosolie blandet med lidt honning, ren kokosolie eller mandelolie, bare smør en af delene i hele håret og lad det sidde. Kokosolie er især godt hvis man har afbleget/farvet hår, da det reparerer håret indefra. smiley

• #3   15. aug 2013 Mange tak! smiley
    Hej: Jeg har hørt den med kokosolie før, faktisk, men har aldrig brugt det. Det kan være at jeg skal prøve! Har for ikke så lang tid siden afbleget det, og nu er det så farvet igen.

• #4   15. aug 2013 "Alberto Balsam" Har en shampoo, balskam og en hårkur. Mit hår har aldrig været så blødt, og det dufter himmelsk smiley Selvom jeg har ret langt hår hjælper det på at det ikke bliver slidt og knækker smiley

• #5   15. aug 2013 Emilie: Jeg synes klart du skal prøve det. Du kan ikke nødvendigvis se og mærke på håret at det er blevet plejet, da det plejer indefra. Men det gør jo så at dit hår ikke knækker, bliver slidt og elastisk. Men hvis du blander det med lidt honning, så skal det nok blive blødt og skinnende også smiley

Kommentér på:
Gode plejeprodukter?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce