281 visninger
|
Oprettet:
Gode hårplejeprodukter? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lyst, fint hår og extensions som jeg har mishandlet (ups :b). Jeg var så til frisøren og da hun vaskede mit hår, blev det SÅ dejligt! Både mit eget og mine extensions.
Jeg spurgte hende så, hvad hendes mirakelkur var, men hun sagde bare en god shampoo og plejeprodukter.
Nu tænker jeg så bare: er det en shampoo der er med til at gøre håret så dejligt? Jeg troede det var balsamen? Har altid kun brugt shampoo i hovedbunden og så balsam i resten af håret.
Og: Kender jeg i nogle rigtig gode plejeprodukter, som gør mit hår dejlig blødt og nemt?
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 299
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 425
vask håret 2 gange og brug MEGET lidt sæbe. Det behøver slet ikke skumme første gang. Det er mildere ved håret at gøre det på den måde.
+ så er der råd til dyere shampoo da man på de 2 gange ikke behøver bruge lige så meget som mange gør på en gang (ved ikke om du er en af dem)
jun 2007
Følger: 95 Følgere: 87 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 1.890
Olien og hårkuren jeg bruger er fra orofluido.
Da jeg var til frisør for en uges tid siden vaskede hun det i shampoo fra Revlon, det var SÅ blødt bagefter (til trods for farvning!) så tror jeg prøver det næste gang jeg skal købe shampoo
mar 2010
Følger: 18 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 115
Invester i en god hårkur eller søg på nettet efter hjemmelavede hårkurer ^^
sep 2009
Følger: 129 Følgere: 115 Heste: 3 Emner: 485 Svar: 1.993
Nikita, jeg er ret træt lige nu, har du lyst til at prøve at skrive det igen?
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 425
Min frisør siger jeg skal vaske det 2 gange med meget lidt sæbe i stedet for 1 gang med meget. Det tørre håret mindre ud.
Ved selvfølgelig ikke hvor meget sæbe du normalt bruger, men når jeg gør dette kan jeg bruge mindre sæbe på de 2 gange end jeg ellers gjorde på 1 gang. Som sagt første omgang skal slet ikke skumme, men prøv dig frem.
sep 2009
Følger: 129 Følgere: 115 Heste: 3 Emner: 485 Svar: 1.993
Gode hårplejeprodukter?