{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Fast Passer/hjælper søges * God Løn * {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er kommet der til at jeg vil prøve og se om jeg kan finde en stabil og trofast hjælper/passer til min konto

Det drejer sig om daglig hjælp men ikke sådan det "store" smiley

Der er fast arbejde hver dag og så er der noget bluppe arbejde når der er heste til det

Så det faste arbejde hver dag vil jeg mene er noget der kan laves på underr 15 min næsten .

Arbejdet drejer sig om dagligt at passe :

Mine guddommelig heste alle dem der giver et eller andet ved at blive passet og dem der får færdigheder ved at trænet
der er 29 stykker af dem (kan komme flere til alt afhængig af hvilken man kan vinde til begivenhederne

Passe alle vildhestene der er 26 stykker pt.
de behøver ikke trænes osv de skal bare ligges til og sove og have foder . ( så det igennem tiden at finde diamanter )

Og så passer 5 EH'er om dagen enten få dem til at fole eller gøre dem klar til bedækning
altså bare aldre dem de ca 10-12 måneder per styk de behøves som regel ikke trænes bare aldres smiley

det er det faste arbejde. kan være de virker meget på skrift men når man er igang er det ikke så slemt . Mange af de guddommelig skal bare ligges til og sove ikke trænes eller noget måske lige sættes på marken eller en ridetime osv alt afhængig hvad de nu skal for at give diamanter.

Udover ser jeg gerne en fast passer som kan lave det her hver dag men også har muligheden for at Bluppe mine mustang og Hannoveraner EH'er når der er nogle
De er jo ikke sikkert der lige kommer EH'er hver dag jo og derfor måske ikke fast arbejde
ved hannoveranerne drejer det sig om 2 føl når hoppen endelig giver Horn
de skal så bluppes og så vales sammen og når de så giver føl er det så de to der skal bluppes osv osv

Mine mustang er det kun et føl af gange der bliver født og skal bluppes

Det er kun når jeg evt bruger hestias på dem man kan komme ud for der måske er fast afkom hver dag smiley

Løn gives selvfølelig

for det faste arbejde tænker jeg noget af 1 pas og 30.000 Eq og 1 EH'er ( kan både være hoppe og hingste osv jeg vælger ud hvad der kan vælges imellem )
Om uge.

For bluppe arbejdet da det ikke er fast syntes jeg ikke det skal ind under uge lønnen da det jo ikke er sikkert der lige er så meget hver uge og nogle uger mere end andre så smiley

Så for at 100 + bluppet hest får man for hver 5 hest man har bluppet til 100 blup 1 pas og 1 EH ekstra smiley

Og når man så bliver en del af mit "team" vil man nok finder ud af at udover lønnen vil der nok falder lidt andet af i ny og næ og evt hjælp under begivenheder osv

Så længe jeg er tilfredse med folks arbejde og det de gør så giver jeg også mere fra mig af smiley

Det er vigtig du har været på Howrse lidt tid og kender lidt til de forskellige ting det at bluppe en hest osv smiley

Ser helst ikke du er alt for unge ( 13 og under )

Skriv hvis du er interesseret og husk at skrive dit Howrse navn

det er ikke først til mølle jeg vil se på dem der henvender sig og vælger ud af dem hvem jeg mener er den bedst efor mig smiley

Husk på det er fast arbejde og der er lidt hver dag
selvfølgelig kan der sker ting hvor man pludselig bliver forhindret en dag og det er okay vi er jo kun mennesker og ting kan ske smiley

Mvh Mia / Limira på Howrse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fast Passer/hjælper søges * God Løn *
  • #2   22. aug 2013 Og du er med på det er fast arbejde hver dag
    Og ja med hensyn til at bluppe
    mener jeg at man gør det på 1 dag altså få den trænet op det der nu kræver for blupning til 100 og så melder til en masse konkurrencer den kan vinder undervejs og når den når 10 år så kan den lige stå og vente på konkurrencerne starter og den evt vinder smiley

    skal helst avle så meget der nu er muligt nemlig på dem så GP'en forøges og derfor er det ikke noget flere dages /uge projekt smiley

    Men lader den lige stå og ser hvad der kommer af henvendelser smiley


  • #5   22. aug 2013 Jeg kan ikke være fast passer, men jeg kan fortsætte med det jeg laver nu:D

  • #6   22. aug 2013 Og tak til jer andre . lader den lige stå lidt og se hvad der kommer smiley

    Emilie
    det var jeg nemlig klar over du ikke kunne smiley
    ellers havde jeg spurgt dig inden jeg lavede indlæg
    Og beholder dig glædeligt til det du laver i forvejen smiley
    Det ved du jo godt
    men kunne godt bruge en til det "faste" også smiley


  • #8   22. aug 2013 Helt iorden
    det kan bare hurtig ser forkert ud fra andre som måske ser det anderledes
    og det syntes jeg ikke er fair..
    smiley


  • #9   22. aug 2013 Skal jeg det? Eller kan du ikke bruge mig mere?:)

  • #10   22. aug 2013 Som jeg skrev beholder jeg dig glædeligt til det du laver i forvejen smiley
    somsgat ved godt du ikke kan fast ellers havde jeg spurgt dig smiley

    så bare rolig.. du er for effektiv til jeg vil " smide dig ud " smiley hihi


  • #11   22. aug 2013 Nå siger tak til alle der har skrevet

    Har fundet en nok smiley

    en af de "faste" hjælper til det løse arbejde hos mig der ellers ikke havde tid til noget fast men kun løst har meldt sig på banen til at afprøve at være på fast smiley
    Og da jeg kender personen og er meget tilfreds med det personen normal laver så snupper jeg hende når hun nu tilbyder smiley


  • #12   22. aug 2013 Jamen det er da rart at høre smiley
    Men som sagt kan jeg først hjælpe igen måske i weekenden:D


  • #13   21. okt 2013 Havde enlig ikke forstået om du har fundet en??? Men hvis ikke så:
    Vil rigtig gerne... Kan starte i dag. Har erfaring, og er god til at BLUB'e. Tager ikke vildt meget på ferie, og kan også sørge for din begivenhed smiley
    Du kan jo lige tage et kig: http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=215711


Kommentér på:
Fast Passer/hjælper søges * God Løn *

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce