Første distance. {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Så har jeg være på vores distance igår! Det var en super fed tur til hedelandsridtet.
Havde en hest som gik direkte i trailer. Dog var hun lidt fraværende da vi kom frem da hun tydeligvis hellere ville hjem til flokken. Men da vi kom igang havde hun helt glemt at hun ville hjem og trippede bare afsted.
Det bedste af det hele var at alle folk var bare SÅ søde! Der blev sagt go' tur fra alle heste der blev passeret ude på turen og folk havde et stort smil på når man mødte dem.
Det var slet ikke som på dressurbanerne hvor man tit bare er snobbet og ingen er bedre end en selv.
Her gælder det bare om at have det sjovt!.
Jeg havde en meget træt hest da den kom i traileren.
Er bare total stolt af min lille tykke pony på 19 år som red 15 km på 1 time og 41 minutter. Og en puls på 48 da vi kom i mål - hun er slet ikke i form og står på løsdrift med hø hele tiden.
Så jeg vil gerne takke for en dejlig start på en kommende disciplin som vi helt klart skal ud at starte noget mere! Så skal hesten lige rides i form over vinteren så er vi klart til at starte næste år
jul 2006
Følger: 177 Følgere: 166 Heste: 6 Emner: 330 Svar: 2.553
Distance er en fantastisk disciplin
Startede også selv igår dog red vi 22 km
Altid hyggeligt at møde nye folk
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 136
Jeg kan kun finde et problem ved distanceridning og det er at det er stærkt vanedannende.
Kommer du til Gribskov og starter på søndag?
Jeg startede 44 km. I Hedeland på min førtidspensionist og vi havde også en dejlig tur.
sep 2008
Følger: 140 Følgere: 139 Heste: 2 Emner: 418 Svar: 1.890
Første distance.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside