642 visninger
|
Oprettet:
Bange efter fald {{forumTopicSubject}}
Hej
Ved godt det er lidt udenfor emmet, men jeg er faldet af til springundervisning og slog mig en del.. Min pony er meget meget fremad gående, og løb så udenom.
Idag skal jeg så afsted igen og jeg var bange for at springe lige så snart han stoppede:-( hvad gør i hvis i har haft en dårlig oplevelse ??
Håber i vil svarer selvom det er udenfor emmet
:-)
Knus og kram fra Amalie
jul 2011
Følger: 55 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 82
okt 2012
Følger: 44 Følgere: 57 Heste: 4 Emner: 92 Svar: 782
... jeg ville spørge min springtræner og bede ham lave små spring for at bygge selvtilliden op igen
feb 2012
Følger: 37 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 19 Svar: 85
men held og lykke!
jan 2011
Følger: 166 Følgere: 179 Heste: 10 Emner: 16 Svar: 84
Jeg skulle efterfølgende starte et landsstævne i samme klasse, og jeg stillede op. Lige inden jeg skulle ride terrænet blev jeg vildt nervøs, jeg var ved at græde og sige fra, men jeg blev ved med at sige til mig selv at jeg sagtens kunne og at min pony jo passede på mig, som han altid plejer. Jeg siger dig, de første 4 spring var et mareridt, vi kom fint over, men jeg var bare SÅ bange.
Men jeg blev ved og ved og ved med at sige til mig selv at jeg godt kunne og at der ikke ville ske noget. Det endte så med at vi vandt terrænet og også de efterfølgende stævner. Og se nu, vi blev klubmestre i military!
Det er vigtig at du altid minder dig selv om at du KAN, at du er den BEDSTE til at springe og at INTET kan vælte dig! Det hjælper at sige set hundrede gange inde i dig selv, for så sætter du stille og roligt din psyke op til ikke at tænke på at være bange mere. Til sidst vil din hjerne kun tænke på at det er det bedste i verden at springe
Held og Lykke!
sep 2010
Følger: 109 Følgere: 102 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 102
mar 2007
Følger: 43 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 89
feb 2012
Følger: 37 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 19 Svar: 85
mar 2011
Følger: 131 Følgere: 81 Heste: 8 Emner: 62 Svar: 1.159
Bange efter fald