{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Sidder her igen.. {{forumTopicSubject}}

Hej - jeg er lærestuderende på andet år, og er endnu en gang blevet offer for mobning.. Først vælger man at gå bag min ryg, smide mig ud af praktikgruppen, for dernæst ikke at hilse på mig når jeg siger godmorgen, på diverse eksklusioner vælger min gruppe, at glemme mig, ikke fortælle mig ting der vedrøre vores opgaver, for derefter at udelukke mig i gruppe samarbejdet.

Jeg forstår det simpelthen ikke, er det virkeligt så svært at have mig med i deres gruppe ? Det samme skete sidste år, hvor vi var 6 mennesker i gruppen, jeg fik at vide at gruppen ikke fungerede fordi jeg tog for meget ansvar = jeg lagde det fra mig, og pludselig fik gruppen ikke lavet en sk*d, opgaver blev afleveret for sent, men igen blev jeg syndebukken og fik at vide at jeg aldrig havde tid til at arbejde i gruppen (jeg går til behandlinger 2 gange om ugen og begge tager en time ), men jeg var den der IGEN gav mig mest, fik rykket mine to tider hos mine behandlinger og wups - problem solved, troede jeg men nej, nu rykkede de tiderne for gruppesamarbedet fordi de havde fået arbejde og igen måtte jeg undvære mine behandlinger for gruppens skyld.. Til sidst valgte de at lave opgaverne uden jeg vidste det, og ændre datoer for samarbejdet uden jeg blev informeret !