{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Sidder her igen.. {{forumTopicSubject}}

Hej - jeg er lærestuderende på andet år, og er endnu en gang blevet offer for mobning.. Først vælger man at gå bag min ryg, smide mig ud af praktikgruppen, for dernæst ikke at hilse på mig når jeg siger godmorgen, på diverse eksklusioner vælger min gruppe, at glemme mig, ikke fortælle mig ting der vedrøre vores opgaver, for derefter at udelukke mig i gruppe samarbejdet.

Jeg forstår det simpelthen ikke, er det virkeligt så svært at have mig med i deres gruppe ? Det samme skete sidste år, hvor vi var 6 mennesker i gruppen, jeg fik at vide at gruppen ikke fungerede fordi jeg tog for meget ansvar = jeg lagde det fra mig, og pludselig fik gruppen ikke lavet en sk*d, opgaver blev afleveret for sent, men igen blev jeg syndebukken og fik at vide at jeg aldrig havde tid til at arbejde i gruppen (jeg går til behandlinger 2 gange om ugen og begge tager en time ), men jeg var den der IGEN gav mig mest, fik rykket mine to tider hos mine behandlinger og wups - problem solved, troede jeg men nej, nu rykkede de tiderne for gruppesamarbedet fordi de havde fået arbejde og igen måtte jeg undvære mine behandlinger for gruppens skyld.. Til sidst valgte de at lave opgaverne uden jeg vidste det, og ændre datoer for samarbejdet uden jeg blev informeret !

jeg tænkte at det nye skole år betød bedre grupper, men jeg måtte sande at dette ikke var det der ville ske.. Jeg mener at selvom man er i en gruppe må man gerne være selvstændige, det betyder at hvis man kontakter en lære for at spørge ind til undervisningen/opgaver eller lign, behøver man ikke at diskutere dette i gruppen først.. men ak to dage efter jeg havde ytret min mening på en meget pædagogisk og pæn måde i vores lille praktik og studiegruppe (på to personer) , blev min praktik gruppe ændret uden jeg vidste det, til en person der ikke engang går på min skole.. stress nyt praktik møde, ny makker og igen en masse l*rte arbejde til mig IGEN !, nu taler min studie gruppe ikke til mig, men sjovt nok når lortet brænder er det mig der kommer flyvende og reder deres røv endnu engang.. har tusindevis af disse historier

Sikke en masse lort jeg får lukket ud, jeg ved ikke hvad jeg er mest forarget over, at man som lærerstuderende mobber med studerende eller at man som voksne mennesker ikke tåler anderledes mennesker i deres samfund.. I morgen melder jeg mig officielt ud af studiegruppen og køre solo, så ved jeg da at opgaverne bliver lavet til tiden og til en ok standart..

Men jeg er godt nok ked af igen at blive et mobbe offer, efter 3 FEDE år på HTX UDEN!! mobning, at l*rten så igen vender tilbage.. I mandags knækkede jeg fuldstændig sammen, og ønske mest af alt at droppe ud af studiet- en aften/nat hjemme hos mor og jeg fik samlet tankerne og tænkte på hvorfor det egentligt var jeg ville være lære NÅRR ja, fordi jeg ville gøre alt hvad kan for at elever ikke ville få den samme grimme oplevelse i folkeskolen som jeg selv, og hvis jeg bare kunne hjælpe en enkelt elev i hele min arbejdskareirre så ville jeg være lykkelig - derfor kæmper jeg mig igennem 2½ år igen, JEG SKAL BARE BLIVE LÆRER !

det var alt det lort jeg havde på hjertet, håber det er okay smiley
Vil nok bare sige at selvom alt ser sort ud, kommer lyset lige pludselig forbi smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidder her igen..
  • #1   9. okt 2013 det var helt okay smiley kan ikke forstå hvordan man som lærestuderende kan gøre sådan noget- det er da for barnligt! er det ikke meningen nat en lærer ( hvert fald efter mit hoved) skal hjælpe elever, så der ikke sker mobning, men hvad hjælper det, når man selv gør det ASSHOLES og BITCHES siger jeg bare!! glem dem, og næste gang de vil have du skal redde deres røv- GLEM det er de sgu voksne nok til selv at gøre !!! puhh hvor pisser det mig af det her kan jeg mærke. det er bare ikke i orden!!

held og lykke i fremtiden uden røvhuller smiley

• #2   9. okt 2013 jo tak smiley jeg forstår det ikke - det værste er at de gjorde det samme med en anden pige sidste år

• #3   9. okt 2013 helt ærligt - det kan man altså ikke gøre! det er barnligt! bare fordi at der er nogle der kan finde ud af at lave noget, så betyder det ikke at man er et "dårligt" menneske, der skal mobbes. WTF!!!

• #4   9. okt 2013 Jeg har faktisk generelt ikke hørt meget pænt om miljøet hverken på lærerstudiet eller på arbejdspladserne lærerne i mellem. Jeg kan huske at have hørt at der på min folkeskole var hetz mod de nye og unge lærer der kom til arbejdspladsen.Ingen ville hjælpe dem med noget, de var ikke velkomne i lærerrummet o.lign.

Det er foruroligende at det sker på et sted, hvor lærerne burde være bedre eksempler.

• #5   10. okt 2013 Utroligt nok synes jeg kun det er vores klasse der er problemer med.. Men jeg forstår ikke at når vi har skrevet flere opgaver med fokus på mobning i psykologi at folk bare fortsætter selvom man nu kender en hel del til emnet..

Kommentér på:
Sidder her igen..

Annonce