{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Jeres fremtidsplaner {{forumTopicSubject}}

Åååårh, jeg går nu i 1.g og jeg kan slet ikke vente til jeg er færdig med gym. Mest fordi jeg simpelhen glæder mig til det som forhåbentlig skal se efter.

Og jeg kunne egentlig godt tænk mig at høre jeres fremtidsplaner, I som har en.

Jeg går som sagt i 1.g, på STX på bioteknologi linjen.
Jeg skal efter 3.g forhåbentlig ned og arbejde og samle erfaring i Spanien, Mexico el. lignende, et spansk talende land. Aller mest håber jeg på at kunne arbejde i Selvo, og jeg håber også på at kunne komme derned til sommer og hilse på igen.

Efter det håber jeg på dyrlægestudiet i et spansk talende land, ellers må det jo være i DK, og så vil jeg arbejde videre i udlandet med vilde dyr, såsom i Selvo, safariparker i Afrika, eller i områder med fattige menneske overalt i verdenen.

Kan slet ikke vente med at skulle ud og arbejde i udlandet og få noget erfaring.

Hvad er jeres planer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres fremtidsplaner
  • #1   12. okt 2013 Hm pas xD
    Pt. lever jeg af at træne heste og undervise. Har afsluttet hesteadfærds ekspert, dyre kommunikation og snart også klikker instruktør.

Måske om nogen år tage et halvt års tid til udlandet (til steder jeg ikke har været) og ellers bare fortsat gøre mig bedre og udvikle min undervisning, også engang få mit eget sted alla. Nyt Hesteliv. smiley

• #3   12. okt 2013 Skal i gym efter næste år, og så regner jeg også med at tage en biotek linje og evt. komme ind på lægestudiet, hvis mine karakterer er gode nok smiley

- Kunne også vildt godt tænke mig at rejse jorden rundt på et tidspunkt!

• #4   12. okt 2013 Jeg slutter 3.g i år, og jeg glæder mig helt vildt til mit sabbatår. Jeg skal i praktik, arbejde frivilligt og spare op til at flytte hjemmefra. Og så satser jeg på at komme ind på dyrlægeuddannelsen her i Danmark året efter. smiley

• #5   12. okt 2013 Pt er jeg sygemeldt. Og min fremtid har jeg fået forbudt at planlægge.

Meeeeen jeghar da lidt en alligevel xD
    Om den så er realistisk er ligegyldigt hæhæ.

Okay måske ikke fremtidsplaner, men drømme:

Jeg vil først blive så rask som muligt selvfølgelig. Finde noget der lindre de fysiske smerter, what ever.
    Og så vil jeg gerne 1 helt år til Amerika som Au pair. (staves?).
    Gerne på en stor moderne ranch.
    Herefter ville jeg gerne forsøge at komme ind i noget show noget med dyr. Men det er nok ikke i DK det er muligt.

Mine realistiske fremtidsplaner, som jeg havde inden jeg blev sygemeldt:
    - Blive rask, studere Jura, blive advokat smiley

• #6   12. okt 2013 Jeg vil rigtig gerne ud og rejse i min fremtid, jeg er ret sikker på at jeg ikke vil bo i Danmark. Jeg gad rigtigt godt at tage til USA og arbejde med træning og bort adoptering af American mustangs i en periode, da det interessere mig og jeg rigtig godt kan lide formålet med at give vild hestene en chance for at få et hjem, istedet for måske at blive aflivet smiley udover det kunne jeg godt tænke mig et år i militæret, og prøve det da jeg ved det skulle være ret grænseoverskridende og ekstremt og jeg kunne forstille mig det kunne være spænende at prøve og man får også taget kørekort og den slags undervejs hvilket kunne være fedt så længe jeg ved jeg ikke er forpligtet til at tage i krig. Udover det vil jeg gerne gå på politiskolen, og muligvis få sådan en karriere da det kunne være et rigtigt spænende job, som også handler meget om ens fysiske form osv, men jeg ved desvære at de har nogle forskelige størrelses krav, og jeg tror desvære måske at jeg er for lille smiley meeh

• #7   12. okt 2013 Ja havde en gang en fremtids plan som gik totalt i vasken. Den var flg. Færdiggøre min uddannelse som mc mekaniker hos min mester. Der efter drqge til usa og tage mekaniker uddannelsen der ovre.

Nå men firmaet jeg stod i lære i gik konkurs.

Arbejder nu i skp, kan kalde mig udlært knallert mekaniker på torsdag kl 15.. og med chancen for at få læreplads. Får jeg nok ikke så til næste år er jeg nok udlært mc mekaniker i skp. Dvs jeg kan ikke bruge uddannelsen til en skid.

Så begynder nok på noget sosu assistent

• #8   12. okt 2013 Anna - mest af alt tror jeg ikke størrelsen er det sværeste.. Det er simpelhen det at blive optaget.

Min bror skal undervise sosjant (hvordan det nu staves..) skolen nu, og har undervist lidt tidligere, været i krig, og er medicinmand/hjælpende og virkelig klaret sine opgaver med glans og altid fået gode anbefalninger til alt. Han søgte ind på politiskolen, og han røg ud i samarbejdsprøven, på trods af at han stadig var super god, så er det simpelhen SÅ svært at komme videre til samarbejdsprøven, og vigtigst, ind til samtalen.

• #10   12. okt 2013 Jeg går på 2. år på HTX, på bioscience linjen lige pt. Når jeg er færdig med det, regner jeg med at tage i værnepligt enten ved hesteeskadronen eller livgarden, og så herefter søge ind på dyrlægestudiet smiley

• #11   12. okt 2013 Jeg går i 3.g på STX, også med bioteknologi smiley Til sommer, når jeg er færdig, skal jeg arbejde et års tid, og derefter regner jeg med at studere husdyrvidenskab på KU smiley Og så kunne jeg godt tænke mig at arbejde med dyreadfærd og foderudvikling smiley

• #12   12. okt 2013 går i 3.g nu, snart færdig! smiley
    jeg arbejder pt. på et plejehjem som fritids arbejde, efter 3.g kunne jeg godt tænke mig at blive handicaphjælper for én person, gerne en som rider, det ville da være fantastisk smiley
    det ved jeg så ikke om skal være et halvt eller et helt år, efterfølgende vil jeg søge ind på sygeplejerske skolen og selvfølgelig blive uddannet sygeplejerske.
    imens jeg studere til sygeplejerske finder jeg mig enten en rig mand eller også vinder jeg i lotto og så er jeg ikke kommet videre smiley

• #13   12. okt 2013 Jeg går i 3. G nu.
    Til næste år søger jeg ind på dyrlægestudiets kvote to. Kommer jeg IKKE ind, har jeg planer om at tage et lortejob i KBH og læse flere af mine fag op og lave frivilligt arbejde hos f.eks. et dyreinternat, for at vise at jeg mener det seriøst, og så søge ind igen, mens jeg i mellemtiden overvejer andre uddannelser som mulige.
    Uanset hvad flytter jeg med kæresten til KBH til næste sommer smiley

• #15   12. okt 2013 Jeg går i 2.g, STX, bioteknologisk linje (haha, samme linje som dig TS!)

Jeg glæder mig til gymnasiet er overstået, hvor jeg forhåbentligt daffer mod Hirtshals for at blive hestevelfærdsrådgiver, som jeg vil supplere med nogle andre ting, som jeg lige skal have fundet ud af, haha! (-:

• #16   12. okt 2013 Jeg skal til at starte med gennemføre HF, selvom jeg allerede synes det er hårdt at starte igen (det er anden gang jeg tager 1. år -.-).
    Derefter skulle jeg gerne ind i Forsvaret, under HESK (hesteskadronen), og så... jaaa finder jeg vel ud af om jeg vil have hele min karriere dér, eller vil noget andet senere hen smiley

• #17   13. okt 2013 Pt. går jeg i 1.g på den samfundsfaglige linje med matematik på A.

Jeg regner med at jeg efter gym skal uddanne mig til ergoterapeut også tage en masse efter uddannelser derefter smiley

• #19   13. okt 2013 Er lige startet på 1. Semester på universitet, læser international virksomhedskommunikation. Når jeg er færdig om 3 år, overvejer jeg at tage en kandidat, hvis jeg kan overskue det. Drømmejobbet er nok at blive indkøber i et stort internationalt firma, gerne tekstil firma. Den linje jeg læser nu, giver gode muligheder inden for det område samt indenfor handel, salg, og markedsføring smiley en stilling i en handelsafdeling vil også være fedt smiley

Kommentér på:
Jeres fremtidsplaner

Annonce