{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Star Stable?
  • #1   14. okt 2013 Det er gratis de første dage, og så skal man så betale hvis man vil spille mere. Jeg stoppede da mine gratis dage var udløbet, for ikke om jeg vil betale for noget jeg ved jeg efter kort tid ikke kommer til at spille mere.

  • #2   14. okt 2013 Hvor mange dage er det ?

  • #3   14. okt 2013 Man skal lave nogle opgaver, og når de er løst har du to byer, så skal du betaler hvis du skal åbne mere end de to byer smiley

    men altså jeg stoppede også da jeg ikke vil give penge for et spil som jeg måske ikke vil spille mere, og hvis jeg vil glemmer jeg måske koden osv.

    mener du skal betale 40 kr i måneden, så kan du betale for 6 måneder kan ikke huske hvad det er men det er billeder, og så for evigt, mener det koster lige over 400 kr.


  • #4   14. okt 2013 Så man kan godt spille i de 2 byer bagefter ?

  • #5   14. okt 2013 ja da smiley og chatte med de andre osv. smiley


  • #6   14. okt 2013 Jeg spiller selv og har siden gjort det i næsten 2 år. Jeg tænkte også "ej, jeg behøver ikke købe starrider (som det hedder når man er betalende bruger) jeg kan sagtens nøjes med at spille i de to byer." Men det blev hurtigt rigtig kedeligt og jeg har i længe ledt efter et godt online hestespil. Så jeg besluttede mig for at betale og der ved får man flere quest og muligheder, du lærer at springe. Jeg kan godt anbefale det ! smiley
    Der er også en gruppe her på hg som hedder starstable som du kan stille spørgsmål osv i smiley


  • #7   12. feb 2019 Star stable koster ikke penge men hvis man vil være Star rider koster det penge ver måned

Kommentér på:
Star Stable?

Annonce