{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Kælenavne {{forumTopicSubject}}

Heej, kom lige til at tænke på hvad i kalder jeres dyr. Mine har flere navne. Min gris Gurli, som både bliver kaldt Gruller, Gruller-Puller og Baby.
Min kat Odin som bla. bliver kaldt Odder, Od, Basse og Odder-Bodder.
Min kat Sif som bliver kaldt Sniffer, Siffelif og Sniffi.
Min hest Ási bliver kaldt Basse, Bassen, Basser, Ási-badausi, Baby og min dreng.
Min hund Raja, bliver kaldt Rajsen, Baby, skat, mus, musen, putte, skatte-mus og Raja-mus.

Årh ha, det er utroligt hvad man bare ligepludseligt får ændret deres navne til! smiley
Hvad kalder i jeres? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kælenavne
  • #1   20. okt 2013 Drifa bliver kaldt Svesken, Sveske-pigen eller Fisken
    Rökkvi bliver kaldt Grisling eller Bassemand
    Frostrós bliver kaldt Snorkfrøknen, Isbjørn eller den tykke dame.

Nogengange er det praktisk med nogle gode kælenavne, når folk ikke kan udtale det islandske. smiley

• #4   20. okt 2013 Luci kalder jeg bare Lucen eller Luci smiley
    Tanja (hund) bliver kaldt mest af alt basse, bimse, grunk, T, skat og fars basse hund. smiley

• #6   20. okt 2013 Min pruuh kalder jeg Glemme, de andre i stalden kalder hende Glimmer, fordi de syntes at det andet ikke lyder pænt. Så nu kommer jeg også til at kalde hende det smiley

Min kanin Sofus Coco *indsæt mit efternavn* kalder jeg bare Coco. Og min hund, Mille, har et hav af kælenavne. Mulle, kræ, hund osv. ^^'

• #7   20. okt 2013 Min kanin Dinka: Sveske, buller, banjo, bulse, nulse, osv. Bare dem der lige falder mig ind. I en periode blev hun tit kaldt pølse smiley
    Min hund Donna, kalder jeg for det meste hendes navn, men ellers så bruger jeg også navnene Donze og Baby! smiley

Kommentér på:
Kælenavne

Annonce