3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
18 års glædelse!!! :D {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Kender i det (selvfølgelig gør i det) når man glæder sig for sygt meget til noget?
Jeg har det sådan lige nu, og har haft det sådan, i hvert fald hele den sidste uge, for jeg bliver nemlig 18 år i morgen
(rolig rolig! det er først i morgen i skal ikke skrive tillykke endnu
)
Det er nu ikke så meget det med at "nu bliver du 18 år, så er du voksen og myndig osv."
Jo selvfølgelig er det en helt særlig dag men stadig ...
Det jeg glæder mig mest til er at se mine venner
mine bedste venner som er helt igennem fantastiske
Nogle af dem er det rigtig lang tid siden jeg har set, andre så jeg i starten af denne måned.
Men jeg har bare savnet dem så meget
Men det er jo svært når vi alle sammen har arbejde og dyr der skal passes
Det bliver bare så helt igennem fantastisk fedt!
Haha jeg er bare totalt meget oppe at køre over det
Ja det bliver ikke verdens største 18 års fødselsdag, får huset for mig selv sammen med mine venner, og så min mormor som bor på den anden side af gårdspladsen
Min tvillingesøster skal i byen med sine venner, min bror er blevet inviteret til en fest, og mine forældre tager i tivoli med den yngste
Vi bliver kun 8 personer i alt, mig, 6 venner og veninder og min bedste vens kæreste som jeg ikke kender
Jeg frygter bare at vi ender med at sidde og ikke ane hvad vi skal, men på den anden side har det aldrig været kedeligt når vi var sammen
Og hvis det går helt galt går vi bare ud i haven og laver bål
Og vi har musikanlæg, og har også købt lidt sprut, (der er ikke så mange af os der egentlig drikker)
Så helt galt kan det da ikke gå
Skal i noget fedt i weekenden?
jeg skal i hvert fald!
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
mar 2011
men tak
okt 2012
Følger: 10 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 127 Svar: 327
Skal faktisk selv til 18-års fødselsdag i morgen aften. Og ellers skal jeg tilbage til min efterskole på søndag, bliver dejligt!
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 44 Heste: 10 Emner: 55 Svar: 277
mar 2011
Havde en super fed aften, med mine bedste venner
Desværre drak en af dem nok næsten 1½ flaske vin alene, og vi så ikke meget til ham efter kl. 20.30 ca. hvor han bare lå og knækkede sig og måtte op i seng. Det var bare super træls
Han sover stadig
Han havde ellers lovet at han ikke ville drikke så meget.
Nå men resten af os havde en SUPER fed/hyggelig aften
18 års glædelse!!! :D