{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

18 års glædelse!!! :D {{forumTopicSubject}}

Hejsa! smiley

Kender i det (selvfølgelig gør i det) når man glæder sig for sygt meget til noget? smiley

Jeg har det sådan lige nu, og har haft det sådan, i hvert fald hele den sidste uge, for jeg bliver nemlig 18 år i morgen smiley
(rolig rolig! det er først i morgen i skal ikke skrive tillykke endnu smiley )

Det er nu ikke så meget det med at "nu bliver du 18 år, så er du voksen og myndig osv."
Jo selvfølgelig er det en helt særlig dag men stadig ... smiley

Det jeg glæder mig mest til er at se mine venner smiley mine bedste venner som er helt igennem fantastiske smiley
Nogle af dem er det rigtig lang tid siden jeg har set, andre så jeg i starten af denne måned.
Men jeg har bare savnet dem så meget smiley Men det er jo svært når vi alle sammen har arbejde og dyr der skal passes

Det bliver bare så helt igennem fantastisk fedt! smiley
Haha jeg er bare totalt meget oppe at køre over det smiley

Ja det bliver ikke verdens største 18 års fødselsdag, får huset for mig selv sammen med mine venner, og så min mormor som bor på den anden side af gårdspladsen smiley

Min tvillingesøster skal i byen med sine venner, min bror er blevet inviteret til en fest, og mine forældre tager i tivoli med den yngste smiley

Vi bliver kun 8 personer i alt, mig, 6 venner og veninder og min bedste vens kæreste som jeg ikke kender smiley
Jeg frygter bare at vi ender med at sidde og ikke ane hvad vi skal, men på den anden side har det aldrig været kedeligt når vi var sammen smiley
Og hvis det går helt galt går vi bare ud i haven og laver bål smiley

Og vi har musikanlæg, og har også købt lidt sprut, (der er ikke så mange af os der egentlig drikker)

Så helt galt kan det da ikke gå smiley

Skal i noget fedt i weekenden? smiley jeg skal i hvert fald!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  18 års glædelse!!! :D
Kommentér på:
18 års glædelse!!! :D

Annonce