{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Kage til fødselsdag? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal holde fødselsdag i morgen, og skal derfor have lavet en kage, men er helt på bar bund med HVILKEN det skal være?

Det må ikke være en med kokos (da der er en der ikke kan lide kokos).

Vi bliver 9 personer.

Syntes en helt alm. lagkage med kagecreme, marmelade og bananer er SÅ kedelig, og gider egentligt heller ikke lagkage, så det bliver nok ikke en lagkage smiley

Det må gerne være en kage der er 'lidt udover det sædvanlige', men alt det der med fondant, marcipan osv. er ikke lige sådan noget det skal være (ved at jeg ikke får lov til det, men ville nu gerne ;))

Det skal være en skærekage, så (desværre) ingen cupcakes.

Ja der var lidt vel mange krav, men sådan er det nu nogle gange smiley

Havde selv tænkt lidt i retningen af en frugtlagkage (den med en mørdejbund med marengs ovenpå hvor der er en vanillecreme på marengsen), men kan ikke komme i tanke om hvilke frugter det kunne være, jeg lavede en i sommers, men der var der jo også friske jordbær, blåbær, hindbær og alle de der lækre frugter, det eneste der er nu er jo pære, appelsin, banan (der jo sagtens kunne bruges), kiwi (der også godt kunne bruges hvis det nu var), æbler og vindruer.
Har ikke lyst til at bruge konservesfrugt, det smager bare ikke så godt som frisk frugt smiley

Tænker også at en helt alm. chokoladekage er alt for kedelig, men ja, er der nogen der har en rigtig god kage, så kom endeligt med den smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kage til fødselsdag?
Kommentér på:
Kage til fødselsdag?

Annonce