{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

EMA igår {{forumTopicSubject}}

hvem så EMA igår??
Jeg græd.....x'DD
Jeg er MEGA stor fan af EXO (nomineret til Worldwide Act) og har stemt på dem 100 gange om dagen de sidste 2 uger, og sidder fra kl halv 19 til kl halv 23 og venter på at den kategori bliver nævnt, da den bliver nævnt bliver jeg mega nervøs, for jeg ved de fortjener og vinde osv. og der bliver råbt "Chris Lee", der gik min verden bare under, og så ser man Kris og Suho (de to ledere) og Kris ser så ked ud af det (han er en af mine favoriter i EXO) og det gjorde bare det hele værre, så jeg sad hos min søs og var lige ved at græde (jeg sad hos min søs og hedne kæreste og så det) men jeg ville ikke græde imens jeg var hos hende x'D
så da jeg kommer hjem, fortæller jeg det til min mor og går bare ind på min værelse og høre musik og græder og får et bitch flip x'DD
det lyder så plat at jeg græd over det og synes selv det var latterligt, men jeg havde sku håbet de ville vinde, og synes de fortjente det, men nej nej, en eller anden pige (der ligner en dreng) der synger kun på kinesisk, ikke et ord engelsk, og hendes sangetitler er mest på kinesisk, så what? blev sur og ked af det, men self glad på hendes vejne, men følte bare lige at jeg havde spildt 2 uger af mit liv..x'D
Normalt hjælper det at høre musik og i den her ene mv gør ham jeg bedst kan lide noget MEGA sødt, og jeg plejer altid at smile men det hjalp ikke, så så en video jeg fandt med min totalt favorit der optræder sammen med nogle andre til en pige sang og den elsker jeg, elsker dansen, men det hjalp heller ikke x'D
Hvad synes i om EMA?
Jeg synes det var pænt fedt alligevel, og havde overvejet at købe billetter dertil, men tænke, arrggh der er så langt der ned x'D
http://weheartit.com/entry/85898403 Kris og Suhos reaktion da Chris Lee blev råbt op D:
Kris er lyshåret, Suho er mørkhåret ^^
De er kommet hele vejen fra Korea af bare for at sidde der og kigge T_T

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EMA igår
Kommentér på:
EMA igår

Annonce