Daaaahhh.. Uheld på uheld på uheld.. {{forumTopicSubject}}
Jeg synes hele tiden jeg er så uheldig.. 2013 har bare været et SÅ fucket op år..
Jeg skrev jo at jeg skulle i praktik på Nyt-hesteliv. Det blev ikke til noget fordi at min pony løb af med mig.. 2 gange, og det resulterede i en forbrændt pegefinger, samt at jeg forstuvede overgangen fra fodroden til mellemfoden.. Og jeg siger jer.. Det gør ONDT.
Nå, men jeg var så til legen her idag, og der fik jeg så strenge ordrer om at jeg ikke må lave noget fysisk aktivitet.. I hvert fald skulle jeg nedsætte det MEGET, og det vil så sige at jeg ikke kunne komme i praktik, da det jo kræver fysisk aktivitet, og at jeg skal op og gå osv.
-Jeg synes det var så nedern at sende besked om at jeg ikke kunne komme pga det med foden. Jeg ville så gerne, men jeg vil også godt bare passe på min fod så der ikke sker noget.. Det eneste gode er at jeg skal være hjemme en hel uge, uden at lave noget! (y) Ferie til miiiiig!
Men hvad med jer andre? Er i ligeså uheldige som mig, hahaha
jan 2010
Følger: 66 Følgere: 60 Heste: 4 Emner: 22 Svar: 118
jul 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 2.705
nov 2011
Følger: 59 Følgere: 55 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 224
Ja okay.. Du har da satme været uheldig!
Nikoline:
Det kan godt være at du har været 5-10 gange mere uheldig end mig, men det er ikke så meget skadernes omfang jeg tænker på. Det er mere det med at vi er den eneste årgang som får lov til at komme i praktik da vores skole har sparet det væk, og jeg havde glædet min røv ud af bukserne til at komme afsted, og så får jeg bare ikke chancen til at komme ud og opleve det.. Det er det jeg synes er så surt :(( - Ved godt det lyder meget som om jeg hentyder til skaderne, men det er mest fordi jeg ikke kommer i praktik som jeg synes er nedern.. Hehe
AS:
Jeg vil også sige at jeg ikke er overtroisk, men når alle mine andre år har været fantastiske, og vi så kommer til 2013 og alt bare gå i vasken, så ved jeg bare ikke hvad jeg skal tro på.. Det har bare været et surt år for mig, og så når det lige er 13. Men jeg har heller aldrig koncentreret mig om hvilket årstal det har været. Men det må jeg jo gøre i underbevistheden et eller andet sted..
jul 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 2.705
Kan du ikke bare komme i praktik på et andet tidspunkt? Det er der flere der har været i min klasse.
nov 2011
dec 2006
Følger: 98 Følgere: 89 Heste: 5 Emner: 456 Svar: 3.086
men se det positive i dine uheldige ting. fx tidligere på året fik jeg stenslag i ruden på bilen. det koster altså 6000 at få en ny. MEN! jeg kom af med 4000 (en fejl fra deres side) jeg gik pænt ud af værkstedet uden at sige en pip!
og igen jeg bakkede ind i en anden bil og smadrede glasset på mit lys. manden i den anden bil var SIKKER på det var ham insisterede på at slå halv skade (endnu et uheld med held i)
jeg låste også mig selv ude her under stormen ventede 4 timer og gik en runde om huset opdagede mit vindue var åben og smuttede ind der ( ja hvorfor gjorde jeg ikke det før)
min hest valgte også at være skadet. (helt fra april. pludselig blev han meget halt og vi tog på dyrehospital for 2 måneder siden fandt ud af hvad det hele var og BANG nu han rask (kun fordi han blev halt) ) så alt i alt find det positive frem i dine uheld!
nov 2011
Du har bare været heldig true friend! Men alle kan jo ikke være lige heldig
nov 2011
nov 2011
Daaaahhh.. Uheld på uheld på uheld..